Tikkurila Master Solution: nowe produkty do dachów dla profesjonalistów
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Dach stanowi nie tylko element konstrukcyjny budynku, ale odgrywa też istotną rolę w wyglądzie całego obiektu. Zadbany może być prawdziwą ozdobą, podnosząc wartość nieruchomości. Jego dobra kondycja wpływa też na komfort i bezpieczeństwo użytkowania domu. Jednak pełniąc funkcje ochronne dla budynku, dach jest szczególnie narażony na szkodliwe działanie warunków atmosferycznych. By ustrzec właścicieli nieruchomości przed kosztownym i czasochłonnym procesem wymiany dachów, Tikkurila wprowadza nową serię wysoce funkcjonalnych produktów do pielęgnacji i renowacji pokryć dachowych oraz zewnętrznych elementów budynków – Tikkurila Master Solution. Są one przeznaczone dla wyspecjalizowanych ekip wykonawczych i pozwalają na kompleksowe zadbanie o trwałość i estetykę tej niezwykle ważnej części domu.
Zastosowanie profesjonalnych produktów z serii Tikkurila Master Solution stanowi alternatywę dla wymiany dachu, umożliwiając skuteczne zabezpieczenie i odświeżenie betonowych, bitumicznych lub metalowych pokryć dachowych zaledwie w ciągu kilku dni. W ramach linii Tikkurila Master Solution dostępne są środki do fizycznego i antybiologicznego czyszczenia dachów, jak również produkty niezbędne do kompleksowej renowacji, takie jak podkłady i preparaty zabezpieczające przed rdzą i wilgocią. Ważnym elementem składowym tego rozwiązania są też powłoki ochronne w formie farb nawierzchniowych, umożliwiające odświeżenie dachów i innych elementów zewnętrznych budynku w wybranym kolorze i stopniu połysku. W dedykowanym wzorniku barw Tikkurila Master Solution znajduje się 13 gotowych kolorów, jednak istnieje też możliwość barwienia farb z tej linii na blisko 1400 odcieni. Pozwala to na przywrócenie dawnego blasku dachu, a w razie potrzeby nawet zupełną zmianę jego kolorystyki. Farby te tworzą oddychającą i odpychającą wodę powierzchnię, która jest odporna na promieniowanie UV i negatywny wpływ warunków pogodowych. W rezultacie, zapewniają one doskonałą ochronę przed deszczem, śniegiem, słońcem i innymi warunkami atmosferycznymi.
Tikkurila Master Solution to seria przyjaznych dla środowiska wodorozcieńczalnych produktów o szybkoschnącej formule, ułatwiającej sprawne przeprowadzenie prac. Pozwalają na ograniczenie wpływu na planetę również dzięki wyeliminowaniu odpadów związanych z procesem utylizacji starego dachu i produkcją nowego.
Więcej informacji o nowej linii produktów do dachów Tikkurila Master Solution znajduje się na stronie: https://tikkurila.pl/dla-profesjonalistow/tikkurila-master-solution

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.