Tikkurila w nowym programie "Budując marzenia"
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila została partnerem nowego programu „Budując marzenia”, w którym Anna Dereszowska wraz ze swoim narzeczonym Danielem Duniakiem budują nowoczesną agroturystykę na Mazurach. W tym celu z wielkiego miasta przenoszą się do miejscowości Ławki nieopodal Rynu. Jak będzie przebiegała inwestycja i jakie kolory Tikkurila dobierze para, realizując projekt swoich marzeń? Premierowy odcinek programu będzie można zobaczyć na antenie TVN Style już w poniedziałek, 10 maja, o godz. 20.10.
Aktorka i fotograf zdecydowali się na radykalną zmianę w swoim życiu i stworzenie projektu daleko odbiegającego od ich dotychczasowej codzienności z powodu pandemii, gdyż wprowadzone ograniczenia częściowo wyłączyły ich z pracy zawodowej. W programie „Budując marzenia" pokazane zostaną poszczególne etapy prowadzonych przez nich prac inwestycyjnych - zaczynając od planowania, poprzez budowę domków wypoczynkowych aż do ich wystroju. W tym zakresie niemałą rolę odegrają farby Tikkurila, które pomogą spełniać kolorystyczne marzenia Anny i Daniela o pięknych wnętrzach. Zgodnie z ich założeniami, każdy domek będzie urządzony w innym stylu, a jednocześnie z nawiązaniem do miejscowej tradycji i estetyki. Duże znaczenie będzie też miała funkcjonalność farb, by domki mogły zachować swoje piękno przez długi czas. Dla pary ma to być bowiem biznes na lata i ostoja, z którą zwiążą swoją przyszłość.
Program będzie też okazją, by podpatrzeć życie prywatne aktorki i jej ukochanego w urokliwym otoczeniu lasów i jezior oraz wyzwania i dylematy, z którymi będą mierzyć się podczas realizacji inwestycji. Będzie to również szansa, by wraz z nimi poznać mieszkańców Ławek i tamtejszą kulturę regionalną.
Odcinki programu „Budując marzenia" będą emitowane na antenie TVN Style, TVN oraz na player.pl
Więcej informacji nt. produktów Tikkurila można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.