Komunikaty PR

Tikkurila zaprasza na bezpłatne porady designerów online

2021-03-12  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Osoby planujące remonty i poszukujące w związku z tym wskazówek kolorystycznych mogą teraz bez wychodzenia z domu i całkowicie bezpłatnie, skorzystać z usług profesjonalnych designerów, a wszystko dzięki poradom organizowanym przez Tikkurila. Kalendarz konsultacji online z designerem oferowanych przez tę markę dostępny jest w serwisie https://www.estudiokoloru.pl/porada-designera/porada-designera-online

Konsultacje online z designerami mają formę wideo rozmowy trwającej do 45 minut. Aby zapewnić jak największą  ich efektywność, osoby korzystające z usługi proszone są wcześniej o wypełnienie ankiety, która jest pomocna w zapoznaniu się z preferencjami klienta, a także w ustaleniu rodzaju i wielkości pomieszczenia, które będzie omawiane będzie podczas spotkania. Efektem porady jest przygotowana przez projektanta spersonalizowana tablica inspiracji oraz propozycja zestawień kolorystycznych.

Jako podsumowanie spotkania wysyłana jest wiadomość mailowa zawierająca informacje o wybranych kolorach, propozycję produktów do zastosowania na poszczególnych powierzchniach oraz wyliczenie ilości farb potrzebnych do pomalowania danego pomieszczenia. Ponadto, by zapewnić możliwość przetestowania w konkretnym wnętrzu wybranych kolorów, w ramach usługi klient otrzymuje przesyłkę kurierską z 3 próbkami farby Tikkurila Optiva Matt 5 o pojemności 0,09 l wraz z pędzlem do ich aplikacji.

 - Kolor ścian ma kluczowe znaczenie zarówno dla stylistyki wnętrza, jak i naszego samopoczucia. Samodzielny wybór odcieni farb z oferowanej przez Tikkurila palety ponad 13 tysięcy możliwości bywa trudny. W odpowiedzi na takie sygnały od naszych klientów postanowiliśmy wprowadzić usługę porady designera, dedykowaną wszystkim, którzy przymierzając się do zmian kolorystycznych we własnych wnętrzach potrzebują fachowego wsparcia. Formuła spotkania, czyli konsultacja online, pozwala na skorzystanie z niej w zaciszu własnego domu, co w czasie pandemii dla większości osób stanowi dodatkowy atut. Pierwsze opinie klientów udowadniają, że pomysł  doskonale się sprawdza. Dzięki wiedzy i doświadczeniu projektantów oraz ich przygotowaniu się indywidulanie do każdego spotkania, konsultacje są bardzo merytoryczne i prowadzą do rzeczowych konkluzji. Usługa daje także możliwość przetestowania wybranych odcieni, ponieważ w przeciągu kilku dni klient otrzymuje próbki farb - komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR Tikkurila Polska. 

Tikkurila oferuje szeroki wybór produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń. Wyróżnia je najwyższa jakość, przyjazność dla środowiska oraz bogactwo kolorów. W 2020 r. Tikkurila została uznana przez wykonawców za najlepsza markę farb dekoracyjnych wewnętrznych i otrzymała prestiżowy tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku 2020 w tej kategorii.

Więcej informacji na temat usługi „Porada Designera z Tikkurila” dostępnych jest na stronie https://tikkurila.pl/artykul/bezplatna-porada-designera-online

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.