Komunikaty PR

Tikkurila zaprasza na bezpłatne porady designerów online

2021-03-12  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Osoby planujące remonty i poszukujące w związku z tym wskazówek kolorystycznych mogą teraz bez wychodzenia z domu i całkowicie bezpłatnie, skorzystać z usług profesjonalnych designerów, a wszystko dzięki poradom organizowanym przez Tikkurila. Kalendarz konsultacji online z designerem oferowanych przez tę markę dostępny jest w serwisie https://www.estudiokoloru.pl/porada-designera/porada-designera-online

Konsultacje online z designerami mają formę wideo rozmowy trwającej do 45 minut. Aby zapewnić jak największą  ich efektywność, osoby korzystające z usługi proszone są wcześniej o wypełnienie ankiety, która jest pomocna w zapoznaniu się z preferencjami klienta, a także w ustaleniu rodzaju i wielkości pomieszczenia, które będzie omawiane będzie podczas spotkania. Efektem porady jest przygotowana przez projektanta spersonalizowana tablica inspiracji oraz propozycja zestawień kolorystycznych.

Jako podsumowanie spotkania wysyłana jest wiadomość mailowa zawierająca informacje o wybranych kolorach, propozycję produktów do zastosowania na poszczególnych powierzchniach oraz wyliczenie ilości farb potrzebnych do pomalowania danego pomieszczenia. Ponadto, by zapewnić możliwość przetestowania w konkretnym wnętrzu wybranych kolorów, w ramach usługi klient otrzymuje przesyłkę kurierską z 3 próbkami farby Tikkurila Optiva Matt 5 o pojemności 0,09 l wraz z pędzlem do ich aplikacji.

 - Kolor ścian ma kluczowe znaczenie zarówno dla stylistyki wnętrza, jak i naszego samopoczucia. Samodzielny wybór odcieni farb z oferowanej przez Tikkurila palety ponad 13 tysięcy możliwości bywa trudny. W odpowiedzi na takie sygnały od naszych klientów postanowiliśmy wprowadzić usługę porady designera, dedykowaną wszystkim, którzy przymierzając się do zmian kolorystycznych we własnych wnętrzach potrzebują fachowego wsparcia. Formuła spotkania, czyli konsultacja online, pozwala na skorzystanie z niej w zaciszu własnego domu, co w czasie pandemii dla większości osób stanowi dodatkowy atut. Pierwsze opinie klientów udowadniają, że pomysł  doskonale się sprawdza. Dzięki wiedzy i doświadczeniu projektantów oraz ich przygotowaniu się indywidulanie do każdego spotkania, konsultacje są bardzo merytoryczne i prowadzą do rzeczowych konkluzji. Usługa daje także możliwość przetestowania wybranych odcieni, ponieważ w przeciągu kilku dni klient otrzymuje próbki farb - komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR Tikkurila Polska. 

Tikkurila oferuje szeroki wybór produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń. Wyróżnia je najwyższa jakość, przyjazność dla środowiska oraz bogactwo kolorów. W 2020 r. Tikkurila została uznana przez wykonawców za najlepsza markę farb dekoracyjnych wewnętrznych i otrzymała prestiżowy tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku 2020 w tej kategorii.

Więcej informacji na temat usługi „Porada Designera z Tikkurila” dostępnych jest na stronie https://tikkurila.pl/artykul/bezplatna-porada-designera-online

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.