TOGETHER WORLD TOUR – INTERAKTYWNE SPOTKANIA IDEAL STANDARD
Co mają ze sobą wspólnego Mediolan, Berlin, Londyn, Paryż, Dubaj i Szanghaj? Miasta te są ikonami światowych stolic, a także bazą innowacyjnego wydarzenia Ideal Standard przeznaczonego dla międzynarodowej społeczności architektury i designu. Spotkania Together World Tour będą skierowane do szerokiej publiczności poprzez innowacyjne połączenie treści cyfrowych i fizycznych interakcji we wskazanych lokalizacjach.
Podczas wydarzenia odbędą się światowe premiery nowych kolekcji produktów, spotkania z kulturą projektowania każdego z miast-ikon oraz z designem światowego formatu. Celem hybrydowego spotkania jest połączenie tego, co najlepsze w dwóch światach: cyfrowym i osobistym. Ambicją eventu - inspirować i bawić uczestnika.
Together World Tour rozpoczyna się 21 kwietnia br. w Mediolanie, stolicy designu i siedzibie Globalnego Centrum Designu Ideal Standard.
- To miasto od dawna jest dla nas źródłem inspiracji, więc wydarzenie będzie energetyczną opowieścią o modzie i stylu życia, które są nieodłącznym elementem Mediolanu - mówi Roberto Palomba, chief Design Officer Ideal Standard.-Obiecujemy inspirować i zachwycać globalną publiczność złożoną z architektów i projektantów, społeczność handlową i biznesową. Wszystkim miłośnikom designu gwarantujemy miejsce w pierwszym rzędzie podczas premiery oszałamiających nowych kolekcji Ideal Standard.
Torsten Türling, Dyrektor Generalny Ideal Standard, wyjaśnia przyszłościowy aspekt takiej formuły spotkań dla marki oraz całej branży: - Pandemia zmieniła zasady dotyczące tradycyjnych wydarzeń fizycznych. Zamiast po prostu oferować showroom online, wymyśliliśmy nowy sposób, by połączyć się z naszą bazą klientów na całym świecie. To sposób cyfrowy i osobisty, dynamiczne doświadczenie pozwalające nam na zgłębienie wartości naszej marki. Jego efektem będzie podróż pełna niezapomnianych chwil inspiracji I zachwytu.
Pierwsze wydarzenie w ramach Together World Tour Ideal Standard odbędzie się 21 kwietnia 2021 roku w Mediolanie. Kolejne przystanki zaplanowane są w Berlinie, Paryżu, Londynie, Dubaju i Szaghaju. Zakończenie podróży planowane jest w 2022 r.
Dzień imprezy w każdym z miast będzie wypełniony treściami nadawanymi na żywo, tłumaczonymi symultanicznie na kilka języków i przesyłanymi strumieniowo do odbiorców zarejestrowanych na spotkanie. Interaktywne doświadczenie na pewno zachęci uczestników do zaangażowania się wydarzenie również na żywo, zainspiruje do odkrywania nowych kolekcji.
Uczestnicy będą mieli również możliwość indywidualnego kontaktu z dyrektorem ds. wzornictwa i innymi kluczowymi pracownikami firmy Ideal Standard w danym mieście.
Aby zarejestrować się już teraz, odwiedź stronę: togetherworldtour.com
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.