Totalne remonty Szelągowskiej II dostępne na YouTube!
Do tej pory spektakularne metamorfozy wnętrz autorstwa popularnej projektantki, można było śledzić w telewizji oraz na platformie Player. Od 14 czerwca można zobaczyć je również na oficjalnym kanale Castorama Polska w serwisie YouTube.
Dobro powraca
Każdy z odcinków to niezwykła historia ludzi, którzy zgłaszani są przez rodzinę lub przyjaciół. Do ostatniego momentu nie wiedzą, że to Dorota Szelągowska odwiedzi właśnie ich dom lub mieszkanie. Na ekranie możemy więc obserwować cały wachlarz emocji towarzyszący tej wzruszającej chwili. Wszystkich bohaterów metamorfoz łączy bezinteresowne dzielenie się dobrem – które podczas programu wraca do nich z podwójną siłą.
W II sezonie programu, ekipa Doroty odwiedziła m.in. Gdańsk, Wrocław czy Skarżysko- Kamienną, przeprowadzając totalne remonty mieszkań, jak i domów. W dopasowaniu przestrzeni do potrzeb mieszkańców projektantkę wspierała Castorama, zapewniając kompleksowe rozwiązania zarówno do wykończenia, jak i aranżacji wnętrz. Ekipa korzystała m.in. z produktów marki Erbauer, Magnusson oraz ubrań marki Site.
- Założenia programu doskonale wpisują się w misję Castoramy. Przyświeca nam idea, że każdy powinien mieć przestrzeń, w której czuje się dobrze. Dlatego też od wielu lat wspieramy Polaków w realizacji mniejszych i większych domowych metamorfoz i dostosowywaniu wnętrz ich mieszkań i domów do indywidualnych potrzeb. Dzięki naszej pracy, tysiące domów każdego roku może zmieniać się na lepsze, pozytywnie wpływając na komfort życia ich mieszkańców. W programie, wspólnie z Dorotą Szelągowską możemy robić to samo, totalnie odmieniając nie tylko wnętrza, ale i życie bohaterów. Już od 14 czerwca, seria pojawi się na naszym kanale w serwisie YouTube, dzięki czemu fani programu w każdej chwili będą mogli wrócić do rozwiązań proponowanych przez Dorotę, w poszukiwaniu inspiracji i praktycznych wskazówek. – mówi Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.
Już od 14 czerwca odcinki będą dostępne bezpłatnie na kanale marki Castorama w serwisie YouTube.
Więcej na temat metamorfoz wnętrz z programu na stronie https://www.castorama.pl/trs/

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.