Trend Alert: styl pop-art w wiosennych aranżacjach
Pop-art wnosi optymistyczny nastrój i energię do wnętrza oraz pozwala na zabawę formą, oraz kolorami. Wykorzystane w tym stylu barwy powinny być odpowiednio zróżnicowane i nasycone. Dominują przede wszystkim intensywne czerwienie, pomarańcz, soczysta zieleń i wyrazista żółć. Istotną rolę odgrywają również niebanalne formy – meble o nietypowych, geometrycznych kształtach oraz nieoczywiste zestawienia takie jak, proste krzesła w połączeniu ze szklanym żyrandolem, czy puszyste kolorowe tekstylia na welurowej sofie. Ponadto pożądane są wszelkie dodatki i dekoracje: obrazy, świeczki, ramki, a w szczególności plakaty na ścianę. Wzory rodem z komiksów doskonale prezentują się również na tekstyliach, kubkach do herbaty i filiżankach do kawy. W aranżacji pop-art powinny znaleźć się także rośliny – najlepiej, jeśli będą to duże okazy, które nie zostaną zdominowane przez inne barwy we wnętrzu. Ten oryginalny styl sprawdzi się szczególnie w aranżacji salonu, sypialni lub pokoju młodzieżowego – komentuje Natalia Nowak, ekspert ds. aranżacji wnętrz salonów Agata.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.