Komunikaty PR

Trend Alert: Wielkanocna aranżacja stołu

2021-03-26  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Agata SA ( 7.56 MB )

Świeże, cięte żonkile i bazie w wazonie, pachnąca rzeżucha i mnóstwo smakołyków – te charakterystyczne elementy muszą być odpowiednio na nim wyeksponowane. Elegancki, biały obrus ze świątecznym haftem może być podstawą takiej oprawy stołu – z łatwością uda się dopasować do niego dodatki w ulubionych kolorach i wzorach. W tym roku warto wybrać nie tylko tradycyjne, żółto-zielone dekoracje. Akcesoria w kolorach roku Pantone, w nurcie bliskim naturze, stylu modern classic, czy w wiosennym wydaniu? W każdym z tych stylów stół może wyglądać imponująco i równocześnie spełniać swoją funkcję – komentuje Natalia Nowak, ekspert ds. aranżacji wnętrz salonów Agata.


Eksperci salonów Agata przygotowali zestawienie najmodniejszych akcesoriów, kolorów i wzorów do dekoracji świątecznego stołu w tym roku. Sprawdź propozycje i zainspiruj się aktualnymi trendami!

Stół zaaranżowany w stylu modern classic to elegancja i prostota w jednym. By osiągnąć ten modny obecnie nurt w Twoim świątecznym wnętrzu, postaw na jasną kolorystykę uzupełnioną o złote, połyskujące dodatki oraz szlachetne materiały, takie jak porcelana, szkło czy kryształy. Dekoracje w stylu modern classic cechuje prosta i szlachetna forma. To, dlatego w takiej aranżacji idealnie sprawdzą się m.in. biała zastawa stołowa, złote sztućce, szklane patery na wypieki, czy połyskujące karafki na napoje. Nie zapomnij aranżacji uzupełnić świecami i serwetkami – tekstylia z domieszką czarnego koloru dodadzą jej nieco charakteru.

Święta w mieście przypominające rustykalną sielankę? Nic trudnego! Wystarczy, że dekorując stół wielkanocny, postawisz na połączenie bieli, odcieni dębowego, jasnego drewna i zieleni. Motyw roślinny może pojawiać się na zastawie stołowej oraz podkładkach pod talerze. W całość idealnie wkomponują się beżowe figurki – zające i jajka, wiklinowe koszyki na pieczywo oraz dekoracyjne stroiki wielkanocne z gałązkami. 

Aranżacja stołu wielkanocnego może być równocześnie praktyczna i pełna kolorów, odcieni i wzorów. W takiej stylizacji dominować mogą motywy kwiatowe oraz energetyczne kolory. Wybierz tekstylia, ozdobne podkładki czy zastawę stołową, które będą posiadały typowo wiosenne desenie. Ponadto na stole umieść wazon na żonkile lub tulipany oraz kolorowe figurki jajeczek, dzięki którym wnętrze nabierze wyrazistości i koloru. Z dekoracji o takim motywie możesz z powodzeniem korzystać przez całą wiosnę, a nie tylko w okresie Wielkiej Nocy.

Modny, stylowy, a jednocześnie praktyczny stół zaaranżujesz, wykorzystując akcesoria i dekoracje w najmodniejszych kolorach tego roku. Zdecyduj się na wybór kilku odcieni szarego i żółtego, dzięki którym Twoja aranżacja nie będzie nudna. Dopasuj eleganckie filiżanki i talerze, ponadto obrus z dekoracyjnym haftem i praktyczne poduszki na krzesła. Wiosenny wieniec i porcelanowe figurki dodatkowo ozdobią całe wnętrze i stworzą wielkanocny klimat.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.