Komunikaty PR

Trendy 2021 – kolekcja EGG w rozmiarze XL

2021-04-27  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Szeflińska
Fly pr

Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
anna.szeflinska|flypr.pl| |anna.szeflinska|flypr.pl
784 428 106
budflypr.newslink.pl/, flypr.newslink.pl/

Kolekcja EGG łączy funkcję praktyczną z estetyką, dzięki czemu może wzbogacać nie tylko wnętrza domów i mieszkań, ale jest też doskonałym rozwiązaniem dla branży HoReCa. W zależności od wielkości pomieszczenia, lampy można zawiesić pojedynczo lub stworzyć indywidualną kompozycję.

Seria lamp wiszących EGG obejmuje abażury o różnych średnicach: 39 cm (M), 55 cm (L) i 75 cm (XL) oraz jest dostępna w dwóch wersjach kolorystycznych – eleganckiej czerni i klasycznej bieli. Wnętrze każdego z kloszy jest złote oraz ma charakterystyczną strukturę, co sprawia, że oprawy te wyglądają bardzo stylowo i nowocześnie.

Lampa wisząca EGG M ma wysokość 150 cm oraz jedno wymienne źródło światła:E27 o maksymalnej mocy 40 W. Lampa EGG L posiada regulację długości zwisu, a wewnątrz klosza mieści się 5 punktów świetlnych zasilanych wymiennymi żarówkami E27 (max 40 W). Trzecią propozycją jest lampa wisząca o regulowanej wysokości EGG XL, wyposażona w 7 punktów świetlnych. Podobnie jak w przypadku pozostałych lamp, w tej również źródła światła są wymienne (E27/max 40 W).

Kolekcja EGG to sposób na to, by modnie urządzić wnętrze. W zależności od ilości punktów świetlnych oraz wysokości zawieszenia klosza, lampy umożliwiają dowolne kreowanie charakteru przestrzeni. Oryginalny design sprawia, że propozycja ta idealnie wpisuje się w estetykę przestronnych wnętrz, urządzonych zarówno w stylu nowoczesnym, jak i industrialnym. Kolekcja dostępna jest także w systemie Cameleon Nowodvorski Lighting, umożliwiającym elastyczne komponowanie systemu oświetleniowego.

 

Kolekcja EGG:

EGG M WHITE 9021

Cena brutto: 319,00 zł
 

EGG M BLACK 9022

Cena brutto: 319,00 zł
 

EGG L WHITE 9023

Cena brutto: 739,00 zł
 

EGG L BLACK 9024

Cena brutto: 739,00 zł
 

EGG XL WHITE 9025

Cena brutto: 999,00 zł
 

EGG XL BLACK 9026

Cena brutto: 999,00 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fly pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.