Komunikaty PR

Trendy wnętrzarskie na rok 2021

2021-02-11  |  15:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.55 MB )

Jeszcze rok temu przebywanie we własnym domu stanowiło o wiele mniejszą część naszego życia. Większość dnia spędzaliśmy w pracy, dojeżdżając w obie strony samochodem, metrem lub autobusem. Po jej zakończeniu często mieliśmy zaplanowane zajęcia na siłowni, pójście do kina lub na kolację w ulubionej restauracji. Mówiąc najprościej, wielu z nas nie przebywało tak często w swoich czterech kątach. Wszystko to zmieniła pandemia koronawirusa. Teraz większość z nas pracuje, prowadzi spotkania towarzyskie, a nawet ćwiczy we własnym domu. Dostosowując sposób życia do nowych warunków, zaczęliśmy zwracać większą uwagę na przestrzeń w której żyjemy.

Jak zatem kształtują się trendy we wnętrzach AD 2021? Czy trwająca pandemia miała wpływ na to jak urządzamy przestrzeń? Co liczy się teraz najbardziej w urządzaniu wnętrz? Architekci i projektanci wnętrz zgodnie wskazują jako punkt wyjścia pojawienie się szczególnej potrzeby wygody. Wystarczy pomyśleć o komfortowych, odpowiednio wyprofilowanych meblach wypoczynkowych, obleczonych w miękkie, przyjemne w dotyku tkaniny, ciepłych kolorach, zapełnionych półkach z książkami (ale już nie tymi dopasowanymi kolorystycznie, a raczej powieściami z postrzępionymi okładkami, które czytaliśmy i pokochaliśmy dawno temu). W trendach salonowych znajdziemy teraz także przyjemne puszyste dywany, luksusowe świece zapachowe, czy dekoracje pochodzące od lokalnych rzemieślników. To co nasze, polskie, rodzime, jak nigdy wcześniej, jest teraz bardzo w cenie.

Fokus na funkcje i rozmiar

Nowe tendencje uwzględniają w wyposażeniu domu meble pochodzące od polskich producentów, trwałe, komfortowe i dobrze wykonane. Wszystko po to, by zaaranżować salon, w którym będziemy mieć na co dzień luksus wypoczynku na własnych zasadach - na modułowej sofie z rozkładaną funkcją relaksu, barem ze schowkiem i wygodnymi zagłówkami, umieszczonymi tam, gdzie najbardziej ich potrzebujemy. Wybrane kolekcje Gala Collezione, jak np. Serena, Karato skonstruowano tak, by można było łatwo zmieniać konfigurację mebla w trakcie jego użytkowania. Mebel stworzony z pojedynczych modułów możemy „rozpiąć”, tworząc na potrzeby chwili lub wizyty gości kilka niezależnych siedzisk. Teraz, gdy wciąż wiele godzin spędzamy w mieszkaniach, panuje silny trend idący w stronę dużych mebli i foteli, pozwalających na swobodny wypoczynek. Minimalizm może więc w tym roku zniknąć z projektów architektów. Ponieważ spędzamy więcej czasu w domach, potrzebujemy więcej przedmiotów, które przykują naszą uwagę. Zbyt pusta przestrzeń, w której codziennie funkcjonujemy, po jakimś czasie większości z nas wyda się zwyczajnie bezduszna.

Kształty, które dodadzą salonowi charakteru

W 2021 roku idealnie sprawdzą się meble o oryginalnych kształtach. Niezależnie czy będzie to dwuosobowa sofa, narożnik, czy przestronny mebel modułowy. Swoją unikalnością i stylistycznym dopasowaniem, pozwolą miło spędzić czas w gronie rodziny, zrobić dobre wrażenie podczas wielogodzinnych rozmów z przyjaciółmi, zachęcając swą formą do wypoczynku. Kolekcje takie jak Voss, Forli, Lorien, Axel, Nicea, Genova czy Nola pozwolą stworzyć oryginalną aranżację, pasującą do naszych zmieniających się potrzeb.

Akcent kolorystyczny

Z rozmowy ze specjalistami z Gala Collezione wynika, że w nowych trendach rysuje się także potrzeba odejścia od utartych schematów i zastąpienia meblarskich wyborów nutą szaleństwa. Sofa czy fotel w intensywnym kolorze ”podkręcą” wystrój salonu, zmieniając klasyczne wnętrze w wyjątkową przestrzeń. Żółta sofa, musztardowy szezlong czy różowy narożnik pozwolą na rozbudzenie kreatywności w doborze pozostałych elementów wyposażenia, tworząc przestrzeń, która będzie w pełni odzwierciedlać naszą osobowość i temperament.

www.GalaMeble.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.