Komunikaty PR

Trzy powody, dla których sztuka to doskonały prezent świąteczny

2024-12-17  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wymiana prezentów świątecznych to tradycja łącząca nas od pokoleń, a wręczenie wartościowego upominku głęboko zakorzeniło się w kulturze wielu społeczności na całym świecie. Jednym z takich wyjątkowych podarunków może być sztuka. Dla osób ceniących ponadczasowe wartości, taki prezent stanowi coś więcej niż tylko miły upominek – to inwestycja w piękno, historię i emocje, które mogą towarzyszyć nam przez kolejne lata.

„W tym roku warto pokusić się o prezenty, które nie tylko cieszą oko, ale także niosą głębsze emocje i znaczenie” – mówią założyciele marki LEO, Łukasz Kmieciński i Dawid Czarnik. Klasyczne pojmowanie sztuki wnoszą na wyższy poziom, łącząc jej piękno z przesłaniem troski o naturę i przyszłość naszej planety. Dzieła LEO, inspirowane przyrodą i tworzone z dbałością o każdy detal, stają się nie tylko estetycznym dopełnieniem wnętrz prywatnych i biurowych, ale także wyrazem świadomego podejścia do wartości, które warto pielęgnować i przekazywać innym.

Prezent, który wyróżnia się wyjątkowością

Wybór prezentu, który naprawdę ma emocjonalne znaczenie, bywa wyzwaniem. Zakup sztuki wymaga czasu i zaangażowania, które pokażą obdarowanej osobie, jak bardzo nam na niej zależy. Wybierając taki prezent, warto skupić się na charakterze, gustach i zainteresowaniach członka rodziny, czy przyjaciela, zamiast kierować się własnymi preferencjami. Taki gest podkreśli naszą głęboką znajomość drugiej osoby. Aby nadać temu bardziej osobisty charakter, można zaproponować wspólną wizytę w galerii, by razem wybierać dzieło idealnie pasujące do gustu obdarowanej osoby. To może być piękna ceramika, szkło artystyczne, rzeźby czy właśnie obrazy polskiej marki LEO, powstające z myślą o ochronie naszej przyrody.

Działanie terapeutyczne

Poza walorem estetycznym, sztuka niesie za sobą także działanie terapeutyczne, wpływając kojąco na emocje i harmonię w naszym bezpośrednim otoczeniu. Obcowanie z pięknem, kolorem i ciekawą formą redukuje stres, tworząc przestrzeń sprzyjającą refleksji oraz wyciszeniu. To szczególnie cenne w dzisiejszym zabieganym świecie, gdzie takie chwile dla wielu z nas są na wagę złota.

Obrazy LEO, przedstawiające naturę uwiecznioną przez fotografów z pomocą dronów, które dzięki naniesieniu kilkunastu dodatkowych warstw farby „ożywają” pod palcami, mają szczególną moc przenoszenia nas w miejsca pełne ciszy i harmonii. Otaczanie się  dziełami Marka Biegalskiego, Tomasza Gładysa, Marcina Giby czy Kevina Pages’a, pozwala na oderwanie się od codzienności i przywołanie wspomnień związanych z bliskością natury. Możliwość podziwiania tych dzieł w zaciszu własnego domu czy biura, przypomina nam o pięknie świata i daje momenty wytchnienia.

Inwestycja w piękno i wartość przyszłościową

Zakup tak unikatowych dzieł to nie tylko estetyczna przyjemność, ale także forma inwestycji, która zyskuje na wartości wraz z upływem czasu. Każdy z obrazów LEO niesie za sobą historię – jest świadectwem talentu fotografa i wielu wyjątkowych miejsc w Polsce i na Islandii, w których został stworzony. Obdarowanie bliskich takim prezentem oznacza przekazanie im czegoś trwałego, co wykracza poza ulotność chwilowych trendów. To dar, który może być przekazywany z pokolenia na pokolenie, zyskując dodatkowy wymiar sentymentalny. Sztuka LEO, dzięki wyjątkowemu procesowi twórczemu, technologii DeePrint i dbałości o detale, staje się symbolem ponadczasowego piękna, które doskonale wpisuje się w ideę świadomego i odpowiedzialnego kolekcjonowania. Wręczając taki prezent, podkreślimy znaczenie, jakie przywiązujemy do kurczących się zasobów przyrody.

Więcej informacji: leo-art.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.