Komunikaty PR

Tupak, fotel nie tylko do salonu

2020-08-26  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com

Fotel Tupak łączy w sobie dwie najważniejsze cechy jakie spełniać powinno wysokiej klasy siedzisko. Jest atrakcyjny wizualnie, a jednocześnie zapewnia użytkownikowi wyjątkowy komfort. Projekt Tomka Rygalika posiada niezwykle uniwersalny charakter - to założenie, które cechuje wszystkie tegoroczne nowości Nobonobo. Dzięki niemu Tupak przeznaczony jest między innymi do prywatnych domów, gdzie może stanowić dopełnienie strefy relaksu, jadalni czy nawet kuchni. Z powodzeniem sprawdzi się również w różnego rodzaju przestrzeniach komercyjnych – hotelach, restauracjach, biurach czy kawiarniach.

W przypadku foteli, tak jak przy każdym dobrze zaprojektowanym produkcie, nawet najbardziej atrakcyjna forma mebla nie powinna górować nad jego funkcjonalnością. Jak twierdzi Tomek Rygalik, dyrektor artystyczny Nobonobo, autor wszystkich tegorocznych nowości marki, tworząc mebel przeznaczony do siedzenia, nie da się pominąć ludzkiego ciała i tego, jaką naturalną pozycję przybiera podczas odpoczynku. Dlatego właśnie Tupak zyskał miękkie, delikatnie falujące linie. Okalające oparcie płynnie przechodzące w podłokietnik zapewnia stabilne podparcie dla pleców i całego ciała. Dzięki niemu model pozostaje bardzo wygodny, nawet podczas długotrwałego użytkowania. Aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort, siedzisko wzbogacone jest o poduszkę lędźwiową, która pomaga zachować naturalne wygięcie kręgosłupa. Tapicerowane siedzisko umiejscowione jest na drewnianej podstawie z toczonymi nogami, której charakterystycznym elementem jest delikatne zaoblenie dodające klasycznej elegancji. Kobiece formy to również kontrapunkt dla architektonicznych przestrzeni, gdzie zazwyczaj dominuje racjonalny i matematyczny kąt prosty. Tupak pojawiając się we wnętrzach wprowadza do nich subtelność i miękkie, organiczne formy.

Fotel Tupak stanowi uzupełnienie innych tegorocznych nowości, jak stoliki kawowe Oo, nowatorska sofa Wadi czy sofa Raksa, będąca nowym klasykiem Nobonobo. Cały zestaw premierowych propozycji marki na 2020 rok pozwala stworzyć spójną wzorniczo aranżację wnętrza. www.nobonobo.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Luksus, który nie przytłacza Biuro prasowe
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które
Dom Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
2024-12-23 | 10:00

Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną

Ponad dwie dekady zawodowych doświadczeń, długa lista zrealizowanych projektów oraz setki rozmów z klientami, by lepiej zrozumieć ich potrzeby i dopasować do nich kształt
Dom Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych
2024-12-23 | 01:00

Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych

W dzisiejszym zabieganym świecie poszukujemy miejsc, które nas uspokajają i pozwalają oderwać się od codzienności. Kolekcja Pure to odpowiedź na tę potrzebę – jej łagodne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.