Tupak, fotel nie tylko do salonu
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Fotel Tupak łączy w sobie dwie najważniejsze cechy jakie spełniać powinno wysokiej klasy siedzisko. Jest atrakcyjny wizualnie, a jednocześnie zapewnia użytkownikowi wyjątkowy komfort. Projekt Tomka Rygalika posiada niezwykle uniwersalny charakter - to założenie, które cechuje wszystkie tegoroczne nowości Nobonobo. Dzięki niemu Tupak przeznaczony jest między innymi do prywatnych domów, gdzie może stanowić dopełnienie strefy relaksu, jadalni czy nawet kuchni. Z powodzeniem sprawdzi się również w różnego rodzaju przestrzeniach komercyjnych – hotelach, restauracjach, biurach czy kawiarniach.
W przypadku foteli, tak jak przy każdym dobrze zaprojektowanym produkcie, nawet najbardziej atrakcyjna forma mebla nie powinna górować nad jego funkcjonalnością. Jak twierdzi Tomek Rygalik, dyrektor artystyczny Nobonobo, autor wszystkich tegorocznych nowości marki, tworząc mebel przeznaczony do siedzenia, nie da się pominąć ludzkiego ciała i tego, jaką naturalną pozycję przybiera podczas odpoczynku. Dlatego właśnie Tupak zyskał miękkie, delikatnie falujące linie. Okalające oparcie płynnie przechodzące w podłokietnik zapewnia stabilne podparcie dla pleców i całego ciała. Dzięki niemu model pozostaje bardzo wygodny, nawet podczas długotrwałego użytkowania. Aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort, siedzisko wzbogacone jest o poduszkę lędźwiową, która pomaga zachować naturalne wygięcie kręgosłupa. Tapicerowane siedzisko umiejscowione jest na drewnianej podstawie z toczonymi nogami, której charakterystycznym elementem jest delikatne zaoblenie dodające klasycznej elegancji. Kobiece formy to również kontrapunkt dla architektonicznych przestrzeni, gdzie zazwyczaj dominuje racjonalny i matematyczny kąt prosty. Tupak pojawiając się we wnętrzach wprowadza do nich subtelność i miękkie, organiczne formy.
Fotel Tupak stanowi uzupełnienie innych tegorocznych nowości, jak stoliki kawowe Oo, nowatorska sofa Wadi czy sofa Raksa, będąca nowym klasykiem Nobonobo. Cały zestaw premierowych propozycji marki na 2020 rok pozwala stworzyć spójną wzorniczo aranżację wnętrza. www.nobonobo.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.