Komunikaty PR

Twoja wiedza, twój zysk. Studio Geberit zaprasza na cykl webinariów.

2020-09-03  |  15:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.26 MB )

Geberit stale trzyma rękę na pulsie bieżących wydarzeń, śledząc aktualne tendencje i potrzeby rynku. Dlatego w warszawskiej siedzibie firmy uruchomił autorskie studio nagrań i już od września rusza z cyklem szkoleń online skierowanych do kilku grup klientów. To doskonała okazja dla architektów, instalatorów czy uczniów szkół technicznych, którzy chcą poszerzać swoje kompetencje bez konieczności wychodzenia z domu.

W siedzibie firmy w Warszawie powstało autorskie studio, w którym już niebawem będą organizowane i nadawane szkolenia online. Profesjonalne, w pełni wyposażone studio to odpowiedź producenta technologii sanitarnej na aktualne oczekiwania klientów i partnerów firmy. Okazuje się bowiem, że coraz więcej architektów, projektantów czy przedstawicieli branży budowlano--instalacyjnej chce brać udział w wirtualnych szkoleniach i warsztatach.

Z myślą o nich Geberit już od września startuje z cyklem webinariów, podczas których eksperci będą dzielić się fachową wiedzą z obszaru technologii sanitarnej. Będą one transmitowane na żywo ze studia Geberit.

Plan webinariów to opracowany koncept spotkań skierowanych do poszczególnych grup: projektantów instalacji, architektów, architektów wnętrz, płytkarzy, instalatorów oraz uczniów szkół technicznych. Każdy blok dedykowany danej grupie składa się z 4 webinariów poświęconych innej tematyce, dlatego warto wziąć udział w pełnym cyklu, aby uzyskać dostęp do kompleksowej wiedzy.

Podczas każdego webinarium eksperci opowiedzą o rozwiązaniach Geberit i nowoczesnych technologiach, takich jak produkty bezdotykowe, higieniczne spłukiwanie czy bezpieczny płaski dach. Dodatkowo wszystkie spotkania będą archiwizowane w chmurze, dzięki czemu każdy uczestnik będzie mógł obejrzeć nagrany wykład w dogodnym czasie.

„Inicjatywa webinariów Geberit narodziła się z uwagi na rosnące potrzeby i wyzwania rynku. Dzięki wirtualnym modułom e-learningowym możemy zapewnić naszym klientom stały dostęp do praktycznej wiedzy naszych ekspertów. Plan szkoleń opracowaliśmy tak, aby każda grupa docelowa pozyskała jak najwięcej praktycznej wiedzy do wykorzystania w swoim obszarze zawodowym. Korzystamy z opcji livestreamingu wysokiej rozdzielczości na pełnym ekranie. Nadajemy bezpośrednio ze studia, gdzie pojawiają się prezentacje, ale mamy też możliwość wykorzystania drugiej kamery, aby równolegle, na żywo w jakości HD pokazywać np. produkty z naszej ekspozycji oraz ich detale” – mówi Dariusz Grzegorek, Menedżer ds. Szkoleń Geberit.

Oto harmonogram najbliższych webinariów. Udział w spotkaniach jest bezpłatny i wymaga wcześniejszej rejestracji.

Projektanci instalacji                                    

08.09.   Geberit Pluvia część 1

13.10.   Geberit Pluvia część 2

10.11.   Geberit Pluvia część 3

08.12.   Bezpieczny dach płaski

Architekci wnętrz                                          

22.09.   Rozwiązania bezdotykowe

27.10.   Stelaże Geberit 1

24.11.   Stelaże Geberit 2

22.12.   Odpływy liniowe

Salony łazienkowe, płytkarze, instalatorzy                                       

15.09.   Strefa kąpieli - wanny

20.10.   Strefa natrysku 1 - brodziki

17.11.   Strefa natrysku 2 - Setaplano, Sestra

15.12.   Strefa natrysku 3 - rozwiązania bezbrodzikowe

DIY i architekci                                              

06.10.   Stelaże Geberit w DIY

03.11.   Syfony Geberit w DIY

01.12.   Zawory do spłuczek

Szkoły techniczne                            

16.09.   Geberit - tradycja, nowoczesność i bezpieczeństwo

21.10.   Geberit - bezpieczne instalacje – stelaże oraz moduły Monolith

18.11.   Geberit - bezpieczne instalacje – Geberit Public

16.12.   Geberit - bezpieczne instalacje - odpływy i syfony

Więcej informacji na stronie: https://www.geberit.pl/uslugi/szkolenia/webinaria/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.