Komunikaty PR

Tym razem zrealizujesz noworoczne postanowienia!

2024-02-15  |  01:00
Biuro prasowe
  • Zdecydowanej większości ludzi w Polsce (86.4%) nie udaje się zrealizować wszystkich swoich postanowień noworocznych z powodu stałego zmęczenia i braku energii*. 

  • Dominujące postanowienia wśród Polaków to: poprawa formy (37,2%), utrata kilogramów (33%), poprawa zdrowia psychicznego (32,6%), czy też lepszy sen i wypoczynek (14,8%). 

  • W tym samym badaniu spora liczba Polaków (22,1%) przyznała, że są gotowi podjąć kolejną próbę realizacji postanowień noworocznych. 

  • W związku z tym marka EMMA Sleep postanowiła pomóc Polakom w ich realizacji w 2024 roku. 

Według badań przeprowadzonych przez EMMA Sleep, wspólnie z firmą Appinio, potwierdzono, że wielu Polaków nie realizuje wszystkich swoich postanowień noworocznych - głównie z powodu braku motywacji (55,8%) oraz zmęczenia i braku energii (42,1%). Wspomniane niepowodzenia skutkują podwyższonym poziomem rozczarowania (42,6% respondetów) i frustracji (20,5%). Z kolei aż 91% respondentów uważa jakość snu za istotną w osiąganiu swoich celów. 

 

Zdaniem Theresy Schnorbach, Lidera Zespołu Badań nad Snem w firmie Emma Sleep "wypoczęty umysł i ciało są lepiej przygotowane do radzenia sobie z wyzwaniami, podejmowania świadomych decyzji i utrzymania motywacji. Zdrowy sen wzmacnia funkcje poznawcze, wspierając kreatywność i umiejętności rozwiązywania problemów, które są kluczowe dla osiągania wyznaczonych sobie celów". 

W związku z powyższym, marka Emma Sleep ogłosiła konkurs, który może pomóc w ich realizacji. 

Ci, którzy chcą spędzić więcej czasu z rodziną mają szanse na vouchery do parku rozrywki dla całej rodziny. Ci, którzy szukają mocniejszych wrażeń mogą otrzymać od Emmy skok ze spadochronem lub lot w tunelu aerodynamicznym w Warszawie. Z kolei ci, którzy pragną poprawy związku mogą liczyć m.in. na romantyczną kolację w ekskluzywnej restauracji. Dodatkowo każdy z wygranych otrzyma poduszkę Emma Original, która pomoże zadbać o dobry sen.  

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odwiedzić stronę konkursową i wypełnić formularz z postanowieniem na 2024. Emma — The Sleep Company wyłoni szczęśliwych zwycięzców w w ostatnim dniu lutego. 

*Badanie zostało zlecone przez firmę Emma Sleep i przeprowadzone przez Appinio na próbie 2000 dorosłych Polaków w styczniu 2024 roku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Zapachowa podróż do słonecznych Włoch z limitowaną kolekcją SIDOLUX Biuro prasowe
2024-04-15 | 12:40

Zapachowa podróż do słonecznych Włoch z limitowaną kolekcją SIDOLUX

Włochy – kraina, gdzie oliwki i pomarańcze dojrzewają w blasku słońca, a z okolicznych gajów unosi się zapach aromatycznych cytrusów i kwiatów. SIDOLUX inspirowany
Dom Niespieszna codzienność i ponadczasowe piękno
2024-04-12 | 15:10

Niespieszna codzienność i ponadczasowe piękno

Północne słońce, mozaika kolorów i ponadczasowe piękno skryte pod płaszczem niespiesznej codzienności. Neapol to miejsce, które niezmiennie zachwyca i inspiruje. Tym
Dom Elegancka kuchnia w kamperze
2024-04-12 | 12:00

Elegancka kuchnia w kamperze

Choć kamper zastępuje nam w podróży cały dom - i jednocześnie potrafi być równie komfortowy, jest to jednak mała przestrzeń, która wymaga właściwego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Teatr

Joanna Trzepiecińska: W polskim kinie nie ma już ról dla kobiety w moim wieku. Weszło już inne pokolenie, które ma swoją widownię i są inne oczekiwania

Aktorka podkreśla, że na razie nie widzi dla siebie miejsca w polskich produkcjach. Z jej obserwacji wynika, że reżyserzy skupiają się teraz na innej grupie wiekowej i właśnie dlatego dużo pracy ma młode pokolenie. Joanna Trzepiecińska nie ubolewa jednak z tego powodu, bo choć nie dostaje propozycji od twórców filmów i seriali, to dużo występuje na teatralnych scenach – w spektaklach i recitalach.

Farmacja

Bioinformatyczne narzędzia ułatwiają diagnostykę opartą na danych genetycznych. W Polsce dostęp do niej wciąż jest niewystarczający

Głównie na rynek amerykański trafiają rozwiązania z zakresu diagnostyki genetycznej opracowywane na całym świecie, również w Polsce. Na rodzimym rynku wciąż brakuje spójnych działań na rzecz przeprowadzania takich badań i ich wykorzystywania w praktyce klinicznej. Strategia powinna obejmować m.in. stworzenie ram prawnych, odpowiednią wycenę i kształcenie kadr. Jak się okazuje, choć teoretycznie możemy w leczeniu nowotworów sięgać już po terapie celowane, to nakłady na badania umożliwiające ich odpowiedni dobór stanowią zaledwie ułamek procenta wydatków na onkologię.