Umywalki CONCA - nowość Ideal Standard
- W ciągu całej naszej historii ściśle współpracowaliśmy z czołowymi projektantami swoich czasów, mistrzami designu, którzy mieli unikalną zdolność do uchwycenia istoty czasu i przełożenia jej na projekty, które kształtują ewolucję społeczeństwa i wpływają na kulturę projektowania poza łazienką. Ta istota designu jest tym, co chcemy ponownie uchwycić – mówi Massimo Vismara, VP Brand & Market Activation w Ideal Standard.
Przykładem reinterpretacji wielkiej klasyki do współczesności jest kolekcja umywalek CONCA, która czerpie inspirację z oryginalnej linii zaprojektowanej w 1972 roku przez Paolo Tilche. Gama produktów powstałych blisko pół wieku temu wyznaczyła nową drogę obecnym, przekształcając niegdyś czysto praktyczny element w harmonijne połączenie formy i funkcji. Projektanci ze Studia Palomba Serafini Associati postawili sobie za cel stworzenie ikonicznej umywalki, stąd m.in. do perfekcji wygładzone narożniki Conca, które są balansem pomiędzy klasyczną formą kwadratu i skrajnym minimalizmem.
CONCA to kompleksowa oferta umywalek proponowanych z trzema różnymi wariantami otworów pod baterie oraz dwiema opcjami odpływu, pozwalającymi na elastyczną instalację. Umywalki idealnie nadają się do rozwiązań ściennych lub nablatowych. Ceramiczny cokół (reinterpretacja klasycznego postumentu) dostępny w wybranych modelach, jest idealnym rozwiązaniem zarówno do projektów mieszkaniowych jak i komercyjnych.
W skład kolekcji CONCA wchodzą także meble klasy premium, o eleganckim i minimalistycznym wyglądzie, które dodają osobowości przestrzeni umywalki. Modułowa koncepcja plus różne wykończenia i opcje kolorystyczne pozwalają na indywidualne dopasowanie szafek do przestrzennych wymagań danej łazienki oraz potrzeb użytkownika.
Estetykę brył szafek podnosi zastosowanie bezuchwytowych szuflad typu push to open. Z kolei system cichego zamykania soft close podnosi standard codziennego użytkowania szafek. Inne udogodnienia użytkowe to m.in. oświetlenie LED w szufladach oraz pojemniki-organizery do lepszego przechowywania.
Wzornictwo umywalek CONCA idealnie uzupełnia ceramika sanitarna BLEND również zaprojektowana przez Studio Palomba Serafini Associati. Estetycznie neutralne miski w.c. oraz bidety dostępne są w opcji wiszącej oraz podtynkowej. Do wyboru są dwa rodzaje formy: geometryczna (wersja Cube) oraz zaokrąglona (Curve). Daje to klientowi spektrum wyboru.
Ceramika BLEND wyposażona jest w najnowsze innowacje użytkowe i technologiczne marki Ideal Standard, w tym rewolucyjny system spłukiwania AquaBlade® oraz ukryte mocowania. Kolekcja doskonale sprawdza się zarówno w projektach mieszkaniowych, jak i komercyjnych.
Więcej informacji: www.idealstandard.pl

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.