Komunikaty PR

Unikatowa podłoga w zasięgu ręki

2020-12-18  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

 

Chapel Parket to marka wykonywanych na zamówienie dębowych podłóg (desek, klepek oraz kasetonów) dostępnych w formie litej oraz warstwowej, które można montować na ogrzewaniu podłogowym. Wszystkie kolekcje podłóg Chapel Parket mają heblowaną powierzchnię, dzięki czemu zyskują ciepły i naturalny wygląd oraz unikalny wizualnie efekt.


 

Chapel Parket to marka, którą sygnowane są najbardziej ekskluzywne drewniane podłogi. Marka oferuje produkty jedyne w swoim rodzaju, powstające w sposób przyjazny dla środowiska. - Do tworzenia naszych podłóg wykorzystujemy wyłącznie najwyższej jakości europejskie drewno dębowe. Począwszy od surowego drewna, aż po gotowy produkt - podkreśla Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket. Pozwala na uzyskanie elementów w pełni funkcjonalnych, a zarazem wyjątkowych wizualnie. W związku z tym produkty sygnowane tym brandem przypadły do gustu szczególnie miłośnikom naturalnych materiałów. Unikalne wzornictwo jest rezultatem pracy doświadczonych rzemieślników i stosowania odpowiednich substancji. Inwestorzy mogą nabyć zarówno elementy poddane opatentowanym procesom postarzania, jak i materiał bez celowych uszkodzeń.

 

Podłogi Chapel Parket powstają na indywidualne zamówienie i są „szyte na miarę”. W ofercie dostępne są m.in. podłogi nacinane poprzecznie czy też ze skrobaną powierzchnią. Zwieńczeniem każdej realizacji jest zabezpieczenie drewna olejem woskowym wzbogaconym o związki krzemu. - Warstwa ta podnosi odporność materiału na uszkodzenia związane z jego codziennym użytkowaniem, pozwala cieszyć się podłogą przez długie lata - komentuje Paweł Bekas. Podłóg takich nie trzeba cyklinować, wystarczy regularna konserwacja.

 

W ciągu swojej wieloletniej działalności Chapel Parket na polskim rynku, marka zrealizowała mnóstwo różnych zamówień, także nietypowych. Przykładem takiej realizacji w ostatnich miesiącach są indywidualne wzory kasetonów w Muzeum Czartoryskich w Krakowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.