Unikatowa podłoga w zasięgu ręki
Adventure Media
Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
Chapel Parket to marka wykonywanych na zamówienie dębowych podłóg (desek, klepek oraz kasetonów) dostępnych w formie litej oraz warstwowej, które można montować na ogrzewaniu podłogowym. Wszystkie kolekcje podłóg Chapel Parket mają heblowaną powierzchnię, dzięki czemu zyskują ciepły i naturalny wygląd oraz unikalny wizualnie efekt.
Chapel Parket to marka, którą sygnowane są najbardziej ekskluzywne drewniane podłogi. Marka oferuje produkty jedyne w swoim rodzaju, powstające w sposób przyjazny dla środowiska. - Do tworzenia naszych podłóg wykorzystujemy wyłącznie najwyższej jakości europejskie drewno dębowe. Począwszy od surowego drewna, aż po gotowy produkt - podkreśla Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket. Pozwala na uzyskanie elementów w pełni funkcjonalnych, a zarazem wyjątkowych wizualnie. W związku z tym produkty sygnowane tym brandem przypadły do gustu szczególnie miłośnikom naturalnych materiałów. Unikalne wzornictwo jest rezultatem pracy doświadczonych rzemieślników i stosowania odpowiednich substancji. Inwestorzy mogą nabyć zarówno elementy poddane opatentowanym procesom postarzania, jak i materiał bez celowych uszkodzeń.
Podłogi Chapel Parket powstają na indywidualne zamówienie i są „szyte na miarę”. W ofercie dostępne są m.in. podłogi nacinane poprzecznie czy też ze skrobaną powierzchnią. Zwieńczeniem każdej realizacji jest zabezpieczenie drewna olejem woskowym wzbogaconym o związki krzemu. - Warstwa ta podnosi odporność materiału na uszkodzenia związane z jego codziennym użytkowaniem, pozwala cieszyć się podłogą przez długie lata - komentuje Paweł Bekas. Podłóg takich nie trzeba cyklinować, wystarczy regularna konserwacja.
W ciągu swojej wieloletniej działalności Chapel Parket na polskim rynku, marka zrealizowała mnóstwo różnych zamówień, także nietypowych. Przykładem takiej realizacji w ostatnich miesiącach są indywidualne wzory kasetonów w Muzeum Czartoryskich w Krakowie.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.