Urodziny BoConcept. Tak świętowano 25-lecie sofy Indivi
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Duńska marka BoConcept słynie na całym świecie z najlepszego designu, uosabiającego skandynawski styl. W tym roku nie tylko świętuje swoje 72. urodziny, ale też 25-lecie pierwszej modułowej sofy w ofercie marki – Indivi. Te obie okazje stały się doskonałym pretekstem do spotkania z partnerami biznesowymi i przedstawicielami świata mediów, by w doskonałej atmosferze celebrować tak ważne momenty.
Założona w 1952 r. w Danii firma BoConcept to renomowana marka lifestyle’owa w segmencie premium detalicznej i kontraktowej sprzedaży mebli, posiadająca ponad 300 salonów w 67 krajach. W tym roku świętuje ona 72-lecie istnienia. To okres niezwykle udanej współpracy z światowej sławy projektantami, której owocem są dobrze znane i rozpoznawalne kolekcje mebli, akcesoriów i oświetlenia do wnętrz prywatnych i przestrzeni biznesowych. Do nich niewątpliwie należy sofa Indivi - pierwsza w historii sofa modułowa BoConcept, która cieszy się nieustającą popularnością już od 25 lat.
Model Indivi znajduje się w kolekcji marki od ponad dwóch dekad i przez ten czas stał się jednym z jej bestsellerów. "Indivi pozostaje najlepszą modułową sofą w BoConcept" – mówi Claus Ditlev Jensen, Collections and Visuals Director. "Oferuje nieskończone możliwości personalizacji i dostosowania" – dodaje. W 2024 roku ta elegancka i prosta sofa została zaktualizowana i ulepszona, ale podstawowe DNA jej projektu wciąż pozostało niezmienne.
To właśnie z okazji 25-lecia sofy Indivi 10 grudnia 2024 r. w salonie BoConcept, przy ul. J. P. Woronicza 31 w Warszawie świętowano nie tylko okrągłą rocznicę wprowadzenia sofy na rynek, ale też 72-lecie istnienia marki. O godzinie 19.00 partnerzy biznesowi oraz przedstawiciele mediów tłumnie przybyli do flagowego showroomu, gdzie w towarzystwie sztandarowych projektów BoConcept celebrowali tak ważne momenty. Chociaż meble marki znane są z bezkompromisowego podejścia w kwestii designu i estetyki, to zgodnie z duchem hygge, atmosfera spotkania była luźna i niezobowiązująca. Sprzyjało to spontanicznej zabawie i rozmowom w kuluarach. Wieczór poprowadziła Ewa Mierzejewska. Jak na urodziny przystało, nie mogło zabraknąć tortu oraz licznych toastów. Wydarzenie urozmaicały dźwięki muzyki, serwowane przez DJ-kę, które podkręcały swobodny klimat.
Partnerzy: LEO Art, Samsung, Label Magazine, WhiteMad, Absolut.
Fot. Bartek Barczyk
Więcej na: www.boconcept.com/pl-pl/
Założona w 1952 w Danii firma BoConcept to renomowana marka lifestyle’owa w segmencie premium detalicznej sprzedaży mebli, posiadająca ponad 310 salonów w 67 krajach. Współpracują z nią nagradzani projektanci, którzy tworzą kolekcje mebli, akcesoriów i oświetlenia do wnętrz prywatnych i przestrzeni biznesowych. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje elastyczną Usługę Projektowania Wnętrz oraz wiodącą w skali całej branży meblarskiej personalizację mebli — bez żadnych kompromisów w kwestii designu i estetyki.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.