Komunikaty PR

Urodziny BoConcept. Tak świętowano 25-lecie sofy Indivi

2024-12-18  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Duńska marka BoConcept słynie na całym świecie z najlepszego designu, uosabiającego skandynawski styl. W tym roku nie tylko świętuje swoje 72. urodziny, ale też 25-lecie pierwszej modułowej sofy w ofercie marki – Indivi. Te obie okazje stały się doskonałym pretekstem do spotkania z partnerami biznesowymi i przedstawicielami świata mediów, by w doskonałej atmosferze celebrować tak ważne momenty.

Założona w 1952 r. w Danii firma BoConcept to renomowana marka lifestyle’owa w segmencie premium detalicznej i kontraktowej sprzedaży mebli, posiadająca ponad 300 salonów w 67 krajach. W tym roku świętuje ona 72-lecie istnienia. To okres niezwykle udanej współpracy z światowej sławy projektantami, której owocem są dobrze znane i rozpoznawalne kolekcje mebli, akcesoriów i oświetlenia do wnętrz prywatnych i przestrzeni biznesowych. Do nich niewątpliwie należy sofa Indivi - pierwsza w historii sofa modułowa BoConcept, która cieszy się nieustającą popularnością już od 25 lat.

Model Indivi znajduje się w kolekcji marki od ponad dwóch dekad i przez ten czas stał się jednym z jej bestsellerów. "Indivi pozostaje najlepszą modułową sofą w BoConcept" – mówi Claus Ditlev Jensen, Collections and Visuals Director. "Oferuje nieskończone możliwości personalizacji i dostosowania" – dodaje. W 2024 roku ta elegancka i prosta sofa została zaktualizowana i ulepszona, ale podstawowe DNA jej projektu wciąż pozostało niezmienne.

To właśnie z okazji 25-lecia sofy Indivi 10 grudnia 2024 r. w salonie BoConcept, przy ul. J. P. Woronicza 31 w Warszawie świętowano nie tylko okrągłą rocznicę wprowadzenia sofy na rynek, ale też 72-lecie istnienia marki. O godzinie 19.00 partnerzy biznesowi oraz przedstawiciele mediów tłumnie przybyli do flagowego showroomu, gdzie w towarzystwie sztandarowych projektów BoConcept celebrowali tak ważne momenty. Chociaż meble marki znane są z bezkompromisowego podejścia w kwestii designu i estetyki, to zgodnie z duchem hygge, atmosfera spotkania była luźna i niezobowiązująca. Sprzyjało to spontanicznej zabawie i rozmowom w kuluarach. Wieczór poprowadziła Ewa Mierzejewska. Jak na urodziny przystało, nie mogło zabraknąć tortu oraz licznych toastów. Wydarzenie urozmaicały dźwięki muzyki, serwowane przez DJ-kę, które podkręcały swobodny klimat.

Partnerzy: LEO Art, Samsung, Label Magazine, WhiteMad, Absolut.

Fot. Bartek Barczyk

Więcej na: www.boconcept.com/pl-pl/

Założona w 1952 w Danii firma BoConcept to renomowana marka lifestyle’owa w segmencie premium detalicznej sprzedaży mebli, posiadająca ponad 310 salonów w 67 krajach. Współpracują z nią nagradzani projektanci, którzy tworzą kolekcje mebli, akcesoriów i oświetlenia do wnętrz prywatnych i przestrzeni biznesowych. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje elastyczną Usługę Projektowania Wnętrz oraz wiodącą w skali całej branży meblarskiej personalizację mebli — bez żadnych kompromisów w kwestii designu i estetyki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.