Komunikaty PR

Urok dębu z charakterem – dekor Artisan firmy Interprint

2021-04-15  |  13:00
Biuro prasowe

Dekor Artisan z oferty Interprint wiernie odwzorowuje piękno majestatycznego dębu. Taki rysunek drewna – z bogactwem detali, odcieni i głębią struktury – świetnie wpisuje się w zainteresowanie naturalnymi akcentami we wnętrzach, dzięki którym wystrój staje się bardziej przytulny oraz przyjazny dla domowników.

Na powierzchni dekoru Artisan może dostrzec malownicze, nieregularne usłojenie oraz ciemne, niemalże czarne sęki. To one nadają mu wygląd dojrzałego, nadgryzionego zębem czasu drewna. Dekor można wybarwiać w wielu różnych kierunkach kolorystycznych, dzięki czemu łatwo dobrać odpowiedni wariant do najróżniejszych aranżacji wnętrz – od klasycznych i bogato stylizowanych po chłodniejsze w wyrazie aranżacje nowoczesne czy loft. Wszędzie, gdzie się pojawia, zachwyca zarówno głębią barw, jak i wyrazistymi rysunkami dębiny. Największą popularnością cieszy się wersja dekoru odwzorowująca kolor naturalnego drewna.

Wszechstronne możliwości zastosowania dekoru Artisan sprawiają, że jest on niezwykle elastyczny pod względem aranżacyjnym. Fantastycznie prezentuje się solo – jako główny wzór we wnętrzu, jak również w postaci akcentu. Dekor można z powodzeniem stosować na frontach mebli, blatach, na ścianach, a także podłogach. Dostępny jest w ofercie praktycznie wszystkich producentów płyt meblowych – m.in. w firmie Pfleiderer pod numerem R20315.

Dzięki ponadczasowemu urokowi, jakim charakteryzuje się rysunek dębu, wnętrza aranżowane z wykorzystaniem dekoru Artisan są zawsze na czasie, a co najważniejsze, zaspokajają potrzebę ciepła i przyjaznego klimatu. Przebywanie w nich staje się zaś czystą przyjemnością. Ze względu na to Artisan cieszy się ogromną popularnością i mocno zaznaczył swoją obecność w wyposażeniu wnętrz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.