Komunikaty PR

Urok dębu z charakterem – dekor Artisan firmy Interprint

2021-04-15  |  13:00
Biuro prasowe

Dekor Artisan z oferty Interprint wiernie odwzorowuje piękno majestatycznego dębu. Taki rysunek drewna – z bogactwem detali, odcieni i głębią struktury – świetnie wpisuje się w zainteresowanie naturalnymi akcentami we wnętrzach, dzięki którym wystrój staje się bardziej przytulny oraz przyjazny dla domowników.

Na powierzchni dekoru Artisan może dostrzec malownicze, nieregularne usłojenie oraz ciemne, niemalże czarne sęki. To one nadają mu wygląd dojrzałego, nadgryzionego zębem czasu drewna. Dekor można wybarwiać w wielu różnych kierunkach kolorystycznych, dzięki czemu łatwo dobrać odpowiedni wariant do najróżniejszych aranżacji wnętrz – od klasycznych i bogato stylizowanych po chłodniejsze w wyrazie aranżacje nowoczesne czy loft. Wszędzie, gdzie się pojawia, zachwyca zarówno głębią barw, jak i wyrazistymi rysunkami dębiny. Największą popularnością cieszy się wersja dekoru odwzorowująca kolor naturalnego drewna.

Wszechstronne możliwości zastosowania dekoru Artisan sprawiają, że jest on niezwykle elastyczny pod względem aranżacyjnym. Fantastycznie prezentuje się solo – jako główny wzór we wnętrzu, jak również w postaci akcentu. Dekor można z powodzeniem stosować na frontach mebli, blatach, na ścianach, a także podłogach. Dostępny jest w ofercie praktycznie wszystkich producentów płyt meblowych – m.in. w firmie Pfleiderer pod numerem R20315.

Dzięki ponadczasowemu urokowi, jakim charakteryzuje się rysunek dębu, wnętrza aranżowane z wykorzystaniem dekoru Artisan są zawsze na czasie, a co najważniejsze, zaspokajają potrzebę ciepła i przyjaznego klimatu. Przebywanie w nich staje się zaś czystą przyjemnością. Ze względu na to Artisan cieszy się ogromną popularnością i mocno zaznaczył swoją obecność w wyposażeniu wnętrz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.