Komunikaty PR

Urządzasz łazienkę? Inspiracje są KOŁO Ciebie!

2021-04-19  |  11:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.22 MB )

Nowy periodyk marki KOŁO to opowieść o wymarzonej łazience. Każdy z nas oczekuje od niej czegoś innego. Jedni spodziewają się funkcjonalności, drudzy – estetyki i nowoczesnego designu. Wszystkich łączy jedno. Pragnienie, aby łazienka była strefą codziennego relaksu i wypoczynku.

Domowa łazienka to dziś nie tylko przestrzeń zaspokajania naszych potrzeb związanych z utrzymaniem higieny osobistej. Traktujemy ją także jako prywatną oazę spokoju. Miejsce, w którym możemy zregenerować siły po ciężkim dniu. Wszyscy szukamy sposobu na estetyczną i funkcjonalną łazienkę. Taką, która przetrwa próbę czasu i za kilka, a nawet kilkanaście lat, wciąż będzie dobrze służyć. Od czego powinniśmy zacząć jej planowanie, by spełniała swoje funkcje? Z odpowiedziami na te i inne pytania przychodzi periodyk KOŁO.

KOŁO wie najlepiej!

Doświadczenia marki KOŁO w łączeniu atrakcyjnej formy oraz innowacyjnych rozwiązań technologicznych pozwoliły stworzyć kompleksową ofertę dla każdej łazienki, niezależnie od jej wielkości i charakteru. Uwzględniając specyficzne oczekiwania i potrzeby konsumentów, marka KOŁO przygotowała unikatową propozycję. To elektroniczny magazyn pełen inspirujących projektów firmy. Przedstawione w nim aranżacje udowadniają, że niezależnie od metrażu czy preferencji domowników, łazienka może być dopasowana do potrzeb każdego użytkownika, z dbałością o najmniejszy detal. Surowa i minimalistyczna, zgodna z najnowszymi trendami, a może pełna ponadczasowego wzornictwa i komfortowa? Różnorodność zaprezentowanych stylów udowadnia, że jedynym ograniczeniem jest tylko wyobraźnia. Oprócz gotowych produktów i pomysłów na aranżacje, magazyn dostarcza także praktycznych wskazówek, które pomogą urządzić wygodną łazienkę na lata. Jak optymalnie zaplanować przestrzeń? Czym się kierować wybierając wyposażenie? Jakie są najczęstsze dylematy kupującego? To tylko niektóre tematy, które można znaleźć w periodyku. – Planowanie łazienki powinniśmy zacząć od przemyślenia, kto będzie z niej korzystał i dokładnie przeanalizować nasze oczekiwania, preferencje oraz możliwości przestrzenne. Jeśli mamy w domu kilka łazienek, w jednej możemy umieścić wannę, a w drugiej prysznic. Jeśli dysponujemy tylko jedną łazienką i absolutnie nie da się tam pomieścić wanny i natrysku, warto zastanowić się nad wanną i parawanem. Koniecznie musimy wziąć pod uwagę miejsce do przechowywania kosmetyków, środków czystości, ręczników itp.. Naprawdę warto wykorzystać każdy centymetr. Podsumowując, projekt zawsze zaczynamy od dokładnego określenia funkcji. Dopiero kiedy mamy zaplanowany optymalny układ wnętrza, możemy przejść do estetyki. – opowiada na łamach periodyku Ida Mikołajska, architektka, współwłaścicielka pracowni MIKOŁAJSKAstudio.

KOŁO jest marką promującą nowoczesny design, wyznaczającą funkcjonalne standardy oraz skutecznie przewidującą potrzeby swoich odbiorców. Od ponad 50 lat odpowiada na zróżnicowane oczekiwania łazienkowe Polaków. Dzięki współpracy z cenionymi projektantami oraz specjalistami w dziedzinie ceramiki łazienkowej KOŁO tworzy produkty atrakcyjne wizualnie, niezawodne, a także gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania. – Wykończenie łazienki z reguły wymaga wiele wysiłku oraz wkładu finansowego, dlatego warto wybierać sprawdzone materiały wysokiej jakości, które będą nam służyć latami. Trwałość i bezawaryjność to bardzo ważny aspekt zwłaszcza przy elementach zamontowanych podtynkowo. O estetykę bym się nie martwiła, ponieważ zwykle idzie ona w parze z jakością – komentuje Agnieszka Musiał, architekt wnętrz, właścicielka pracowni MUSIAŁ STUDIO.

Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej www.kolo.com.pl i salonów ekspozycyjnych KOLO/Geberit. Znaleźć tam można wszystkie produkty do dowolnego rodzaju wnętrz: małych i dużych, dla osób starszych i z niepełnosprawnościami, dla singla i dla rodziny. Ekspercka wiedza i pomoc w niełatwym procesie urządzania łazienki jest KOŁO Ciebie!

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

W tym roku Geberit Polska obchodzi swoje 25 urodziny!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.