Vileda wprowadza nową, miękką ściereczkę Actifibre Soft – ewolucja bestsellera
Vileda przedstawia wariację swojego hitowego produktu – ściereczkę Actifibre Soft. Ta nowa wersja, nie tylko zachowuje wszystkie wyjątkowe właściwości czyszczące poprzedniczki, ale także jest miękka i delikatna w dotyku, nawet wtedy, gdy jest sucha. To idealne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę i skuteczność w codziennym sprzątaniu.
Wyjątkowa skuteczność czyszczenia
Actifibre Soft jest wykonana w 100% z mikrofibry i posiada powłokę poliuretanową, dzięki czemu doskonale radzi sobie nawet z najbardziej uporczywymi zabrudzeniami, usuwa zaschnięte plamy i brud, a co więcej nie wymaga stosowania detergentów. Jej wysoka chłonność pozwala na skuteczne zatrzymywanie płynów, co sprawia, że powierzchnie są czyste i pozbawione smug oraz zacieków już po pierwszym przetarciu. Jest miękka w dotyku również, kiedy jest sucha, co znacząco ułatwia i przyspiesza sprzątanie, bo nie wymaga zmoczenia ściereczki przed użyciem.
Wszechstronne zastosowanie
Ściereczka Actifibre Soft jest niezwykle uniwersalna i nadaje się do wszelkiego rodzaju prac domowych – od kuchni, przez łazienkę, aż po salon zapewniając nieskazitelną czystość i blask. Sprawdza się również do mycia szyb i luster. Jej miękkość sprawia, że jest delikatna dla wszystkich powierzchni, co czyni ją idealnym narzędziem do codziennego użytku.
Łatwość utrzymania higieny
Jedną z kluczowych cech Actifibre Soft jest łatwość w wypłukiwaniu i utrzymaniu higieny. Wystarczy opłukać ją pod bieżącą wodą po skończonym sprzątaniu, aby usunąć resztki brudu. W przypadku większych zabrudzeń można ją prać w pralce w temperaturze do 60°C i używać wielokrotnie. Pamiętaj jednak, aby prać ją z tekstyliami o podobnym kolorze i unikać stosowania zmiękczacza oraz wybielacza.
Ściereczka Actifibre Soft to kolejny krok marki Vileda w kierunku innowacji i wygody w codziennym sprzątaniu. Dzięki swoim wyjątkowym właściwościom pozwala na efektywne i szybkie usuwanie zabrudzeń, jednocześnie dbając o delikatność powierzchni. Oszczędzając czas na sprzątaniu, możesz go przeznaczyć na rzeczy, które naprawdę sprawiają Ci radość.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.