Komunikaty PR

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

2024-07-31  |  09:30
Biuro prasowe

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze

Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do ubrań – Ultimate. Obejmuje ona cztery modele: King, Universal, Extra i Mixer 3, które dotychczas były dostępne wyłącznie w białej wersji kolorystycznej, a teraz występują również w matowym, czarnym kolorze.

Dla wielu z nas suszarka do ubrań nie jest jedynie sprzętem użytkowym, ale stałym elementem wystroju wnętrz. W Polsce popularne jest suszenie prania w salonie czy pokoju dziennym. To właśnie dla tych osób powstała nowa linia suszarek Ultimate – elegancka, łącząca styl z funkcjonalnością, wpasowująca się w klimat nowoczesnych wnętrz.

Dlaczego czarny?

Wybór czarnego koloru nie jest przypadkowy. Czarny jest obecnie jednym z najmodniejszych kolorów, często wykorzystywanym w industrialnych wnętrzach i dodatkach. Wiele osób nie ma dedykowanego miejsca do przechowywania suszarek, dlatego też stają się one stałym elementem wystroju domowych przestrzeni – biorąc pod uwagę, że nastawiamy nawet kilka prań tygodniowo, suszarka większość czasu pozostaje rozłożona. Linia Ultimate została stworzona z myślą o tym, aby suszarki były tak stylowe, że użytkownicy nie będą musieli ich chować.

Dla każdego coś dobrego

Linia Ultimate zawiera w sobie cztery różne modele suszarek, tak, aby każdy mógł dobrać produkt idealny do swoich potrzeb. W jej skład wchodzą modele: Universal Ultimate – czyli podstawowy model w stylu x-leg, posiadający 18-metrową powierzchnię suszenia; Extra Ultimate, model x-leg, posiadający 20-metrową powierzchnię suszenia; King Ultimate – suszarka stołowa, która pomieści dwa pełne prania oraz Mixer 3 Ultimate – kompaktowa suszarka pionowa, idealna do mniejszych przestrzeni, posiadająca 30-metrową powierzchnię suszenia dzięki sześciu niezależnym blatom, które można zdejmować i składać.

Stylowe i funkcjonalne

Oprócz nowego, stylowego wyglądu, suszarki linii Ultimate oferują dodatkowe funkcjonalności, które ułatwiają codzienne suszenie prania. Wszystkie modele z tej linii, w odróżnieniu od modeli w białej wersji kolorystycznej, posiadają dwa uchwyty na drobną bieliznę, co pozwala na wygodniejsze rozwieszanie małych elementów garderoby. Co ważne, w standardowym wyposażeniu (wersji białej i czarnej) modeli King i Extra są pogrubione linki, które nie zostawiają śladów na praniu. Ponadto model Universal, podobnie jak King i Extra, posiada blokadę skrzydeł, która zapobiega przypadkowemu otworzeniu się suszarki. Wszystkie modele można przemieszczać dzięki wmontowanym kółkom, co dodatkowo zwiększa stabilność i wygodę użytkowania.

Nowoczesność i wygoda

Głównym celem wprowadzenia linii Ultimate było zaoferowanie klientom produktu, który łączy w sobie nowoczesny wygląd z wysoką funkcjonalnością. Idea jest prosta – korzystanie z suszarek Vileda ma być nie tylko łatwe i wygodne, ale również ma wpisywać się w najnowsze trendy wnętrzarskie. Linia Ultimate to dowód na to, że praktyczne rozwiązania mogą być jednocześnie stylowe.

Vileda nieustannie dąży do tego, aby domowe czynności były prostsze i przyjemniejsze. Nowa linia suszarek Ultimate jest tego doskonałym przykładem – to nowoczesne rozwiązanie, które sprawia, że suszenie prania staje się prostsze, a wnętrze zyskuje na estetyce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.