Komunikaty PR

W symbiozie z naturą. Bezpłatne webinarium Geberit dla Ziemi

2021-05-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Europejski Dzień Parków Narodowych to idealna okazja, aby porozmawiać o kondycji parków narodowych, czyli obszarów chronionych ze względu na swoje walory, głównie przyrodnicze. Z jakimi wyzwaniami mierzy się Tatrzański Park Narodowy i dlaczego władze parku rezygnują z przenośnych toalet toi-toi? Jakie są założenia tegorocznej edycji konkursu KOŁO na projekt łazienki, którego partnerem jest Tatrzański Park Narodowy? I jak zaprojektować obiekt, który będzie przyjazny środowisku? Tego dowiemy się podczas kolejnego webinarium z cyklu #GeberitdlaZiemi.

Webinarium Geberit dla Ziemi odbędzie się 24 maja o godz. 12:00 w Europejski Dzień Parków Narodowych. Spotkanie będzie poświęcone zagadnieniom świadomości proekologicznej, problemom rezerwatów przyrody, kondycji naszej planety oraz działaniom zapobiegającym i naprawczym. Panelistami będą autorytety w swoich dziedzinach: Szymon Ziobrowski (Dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego), Justyna Zborowska (PR & Advertising Manager Geberit) oraz arch. Przemo Łukasik (Współzałożyciel medusa group). Spotkanie poprowadzi Michał Bachowski, dziennikarz NOIZZ.

W trakcie spotkania #GeberitdlaZiemi zaproszeni goście poruszą następujące tematy:

  • Kondycja parków narodowych na przykładzie Tatrzańskiego Parku Narodowego
  • Toalety publiczne nieodzownym elementem w parkach, w pobliżu szlaków turystycznych
  • Inauguracja 23. edycji konkursu KOŁO na projekt łazienki
  • Świadome projektowanie przyjazne środowisku
  • Architektura ekologiczna i jej wpływ na otoczenie, świadomość i odpowiedzialność architekta

Spotkanie poprowadzi Michał Bachowski, dziennikarz NOIZZ. Kurator, między innymi wystawy “Empatia, teraz!”, która po raz pierwszy odbyła się w ramach Gdynia Design Days 2018, a obecnie jest pokazywana w Galerii Dizajn BWA Wrocław. Obserwator trendów w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu.

W roli panelistów tradycyjnie wystąpią autorytety w swoich dziedzinach.

Szymon Ziobrowski, dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego od kwietnia 2014 roku, członek kapituły Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. W Tatrzańskim Parku Narodowym pracuje od 18 lat, podczas pracy w tej jednostce przechodził przez poszczególne stopnie kariery. Za swoje największe dotychczasowe osiągnięcia uważa między innymi: zainicjowanie i rozwój wolontariatu –pierwszego w Polsce programu tego typu w parku narodowym; stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej TPN – pierwszego w Polsce dla parku narodowego, który to system został w kolejnych latach zaaplikowany we wszystkich polskich parkach; edukację osób profesjonalnie działających w górach przez program Akademia Tatry. Od 2016 roku wdraża w TPN zarządzanie przez cele i wartości.

Justyna Zborowska, szefowa PR i komunikacji marek Geberit i Koło. W branży łazienkowej pracuje od 20 lat, w firmie Geberit od 2015 roku. Odpowiada m.in. za konkurs „Projekt Łazienki” skierowany do studentów i młodych architektów, projekt Ambasador Geberit, skupiający przyjaciół marki i aktywności z architektami, współpracę z WWF – inicjatywę „Strażnicy Rzek”, działania CSR oraz szeroko rozumiane działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych.

Przemo Łukasik, współzałożyciel śląskiej pracowni medusa group. Ukończył Wydział Architektury na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Studiował również w Ecole d’Architecture Paris-Villemin w Paryżu we Francji. Po studiach pracował w biurach: P.P. Pabel Architekten w Berlinie oraz paryskich biurach Jean Nouvel Architecture i Odile Decq / Benoit Cornette. W 1997 roku wraz z Łukaszem Zagałą założył autorską pracownię architektoniczną medusagroup. Przez rok wykładał w Ecole Speciale d’Architecture w Paryżu. Przemo Łukasik jest jednym z jurorów konkursu KOŁO na projekt łazienki, organizowanego przez firmę GEBERIT.

Jak zwykle w trakcie spotkania będzie też czas na dyskusję, a uczestnicy będą mieć możliwość zadawania pytań prelegentom. Na koniec webinarium odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem wszystkich zaproszonych ekspertów.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/rb7cn

Wydarzenie online dostępne jest również na fanpage’u OKK! design.

AGENDA SPOTKANIA:

12.00 – powitanie gości i widzów

12.05 – wystąpienie Szymona Ziobrowskiego, dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego

12.15 – wystąpienie Justyny Zborowskiej, PR & Advertising Manager Geberit Polska

12.25 – wystąpienie arch. Przemo Łukasika, współzałożyciela medusa group

12.40 – pytania widzów i dyskusja

Organizator: Geberit

Partner spotkania: Tatrzański Park Narodowy

Patroni: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl, Weranda, AMBIENTE.info.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.