W symbiozie z naturą. Bezpłatne webinarium Geberit dla Ziemi
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Europejski Dzień Parków Narodowych to idealna okazja, aby porozmawiać o kondycji parków narodowych, czyli obszarów chronionych ze względu na swoje walory, głównie przyrodnicze. Z jakimi wyzwaniami mierzy się Tatrzański Park Narodowy i dlaczego władze parku rezygnują z przenośnych toalet toi-toi? Jakie są założenia tegorocznej edycji konkursu KOŁO na projekt łazienki, którego partnerem jest Tatrzański Park Narodowy? I jak zaprojektować obiekt, który będzie przyjazny środowisku? Tego dowiemy się podczas kolejnego webinarium z cyklu #GeberitdlaZiemi.
Webinarium Geberit dla Ziemi odbędzie się 24 maja o godz. 12:00 w Europejski Dzień Parków Narodowych. Spotkanie będzie poświęcone zagadnieniom świadomości proekologicznej, problemom rezerwatów przyrody, kondycji naszej planety oraz działaniom zapobiegającym i naprawczym. Panelistami będą autorytety w swoich dziedzinach: Szymon Ziobrowski (Dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego), Justyna Zborowska (PR & Advertising Manager Geberit) oraz arch. Przemo Łukasik (Współzałożyciel medusa group). Spotkanie poprowadzi Michał Bachowski, dziennikarz NOIZZ.
W trakcie spotkania #GeberitdlaZiemi zaproszeni goście poruszą następujące tematy:
- Kondycja parków narodowych na przykładzie Tatrzańskiego Parku Narodowego
- Toalety publiczne nieodzownym elementem w parkach, w pobliżu szlaków turystycznych
- Inauguracja 23. edycji konkursu KOŁO na projekt łazienki
- Świadome projektowanie przyjazne środowisku
- Architektura ekologiczna i jej wpływ na otoczenie, świadomość i odpowiedzialność architekta
Spotkanie poprowadzi Michał Bachowski, dziennikarz NOIZZ. Kurator, między innymi wystawy “Empatia, teraz!”, która po raz pierwszy odbyła się w ramach Gdynia Design Days 2018, a obecnie jest pokazywana w Galerii Dizajn BWA Wrocław. Obserwator trendów w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu.
W roli panelistów tradycyjnie wystąpią autorytety w swoich dziedzinach.
Szymon Ziobrowski, dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego od kwietnia 2014 roku, członek kapituły Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. W Tatrzańskim Parku Narodowym pracuje od 18 lat, podczas pracy w tej jednostce przechodził przez poszczególne stopnie kariery. Za swoje największe dotychczasowe osiągnięcia uważa między innymi: zainicjowanie i rozwój wolontariatu –pierwszego w Polsce programu tego typu w parku narodowym; stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej TPN – pierwszego w Polsce dla parku narodowego, który to system został w kolejnych latach zaaplikowany we wszystkich polskich parkach; edukację osób profesjonalnie działających w górach przez program Akademia Tatry. Od 2016 roku wdraża w TPN zarządzanie przez cele i wartości.
Justyna Zborowska, szefowa PR i komunikacji marek Geberit i Koło. W branży łazienkowej pracuje od 20 lat, w firmie Geberit od 2015 roku. Odpowiada m.in. za konkurs „Projekt Łazienki” skierowany do studentów i młodych architektów, projekt Ambasador Geberit, skupiający przyjaciół marki i aktywności z architektami, współpracę z WWF – inicjatywę „Strażnicy Rzek”, działania CSR oraz szeroko rozumiane działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
Przemo Łukasik, współzałożyciel śląskiej pracowni medusa group. Ukończył Wydział Architektury na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Studiował również w Ecole d’Architecture Paris-Villemin w Paryżu we Francji. Po studiach pracował w biurach: P.P. Pabel Architekten w Berlinie oraz paryskich biurach Jean Nouvel Architecture i Odile Decq / Benoit Cornette. W 1997 roku wraz z Łukaszem Zagałą założył autorską pracownię architektoniczną medusagroup. Przez rok wykładał w Ecole Speciale d’Architecture w Paryżu. Przemo Łukasik jest jednym z jurorów konkursu KOŁO na projekt łazienki, organizowanego przez firmę GEBERIT.
Jak zwykle w trakcie spotkania będzie też czas na dyskusję, a uczestnicy będą mieć możliwość zadawania pytań prelegentom. Na koniec webinarium odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem wszystkich zaproszonych ekspertów.
Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/rb7cn
Wydarzenie online dostępne jest również na fanpage’u OKK! design.
AGENDA SPOTKANIA:
12.00 – powitanie gości i widzów
12.05 – wystąpienie Szymona Ziobrowskiego, dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego
12.15 – wystąpienie Justyny Zborowskiej, PR & Advertising Manager Geberit Polska
12.25 – wystąpienie arch. Przemo Łukasika, współzałożyciela medusa group
12.40 – pytania widzów i dyskusja
Organizator: Geberit
Partner spotkania: Tatrzański Park Narodowy
Patroni: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl, Weranda, AMBIENTE.info.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.