Komunikaty PR

Wanna wolnostojąca - ponadczasowa elegancja

2021-05-14  |  10:37
Biuro prasowe

Wydawać by się mogło, że wanna wolnostojąca, to chwilowy trend i prędzej czy później zostanie wyparty przez rynek. Okazuje się jednak, że jest ona ponadczasowa. Ten wariant wanien często wykorzystywany jest w nowoczesnych aranżacjach łazienkowych, apartamentowcach
lub hotelach.

Skąd umiłowanie do tego typu rozwiązań? Cofnijmy się do starożytności. W starożytnej Grecji praktykowano kult czystości i do rytuałów kąpielowych używano kamiennych, bogato zdobionych wanien - właśnie tych wolnostojących. Na taką przyjemność mogły sobie pozwolić najwyższe warstwy społeczne. Przez następne tysiąclecia, utrwalało się przekonanie, że to kąpiele w wannie są luksusem oraz zapewniają błogą chwilę tylko dla siebie. Stąd zapewne coraz więcej Klientów decyduje się na takie rozwiązanie do swojego salonu kąpielowego.

Wanna jest kluczowym elementem wyposażenia domowego spa. Nasuwa się pytanie, co to dokładnie jest? Dla każdego, oznaczać to może coś zupełnie innego. Domowe spa, najczęściej utożsamiamy z łazienką. Obecnie jednak coraz więcej projektów łazienek to strefa kąpielowa wydzielona w części sypialnianej. Użytkownik dostaje wtedy element magicznego świata i może skutecznie oderwać się od rzeczywistości. Na coraz szerszą skalę mówi się o przyjemności, która towarzyszy kąpieli.

Zaletą wanny wolnostojącej jest niewątpliwie fakt, że będzie pasowała do łazienek zaprojektowanych w różnych stylach. Stanie się ona centrum niemalże każdego wnętrza. Pomysłów aranżacji wnętrz z wykorzystaniem modeli wolnostojących jest bardzo dużo. Wanny wolnostojące doskonale sprawdzą się w większych pomieszczeniach, w których wyeksponujemy ich wszystkie walory. Ta sama wanna umieszczona bliżej ściany odczaruje także mniejsze pomieszczenia, nadając im wyjątkowego charakteru.

„Wanny wolnostojące urzekają swoim stylem. Zastosowanie wanny wolnostojącej w łazience podnosi prestiż tego pomieszczenia, nadając mu niebanalnego charakteru. Nic więc dziwnego, że są chętnie wybierane przez Klientów. Poza niekwestionowanymi walorami estetycznymi, modele tego typu są bardzo wygodne, a także łatwe w utrzymaniu w czystości. Mnogość form i kolorów powoduje, że bez problemu znajdziemy model, który wpisze się w nasze estetyczne preferencje.” – podkreśla Robert Rachowski – Product Manager Sanplast SA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.