Komunikaty PR

Wanny Loft Line marki SANPLAST finalistą konkursu Dobry Wzór 2020

2020-08-25  |  15:54
Biuro prasowe

Szukasz niebanalnych produktów do łazienki? Wanny linii Loft Line to oryginalna stylistyka, minimalistyczna i gustowna forma. Dodatkowo ta nowa linia produktów SANPLAST SA została doceniona przez profesjonalne jury i zakwalifikowała się do finału konkursu Dobry Wzór 2020. Laureatów tego zmagania poznamy jesienią.

 

Poznaj lepiej wanny Loft Line

Seria Loft Line to wanny o różnych kształtach, wykonane z wysokiej jakości akrylu sanitarnego, który odporny jest na odkształcenia, odbarwienia czy też na uszkodzenia mechaniczne i zarysowania. W linii produktów znajdziemy zarówno klasyczny model wanny o prostokątnej formie, ale również kompletne rozwiązania asymetryczne, owalne czy przyścienne. Produkty te są rozwiązaniami kąpielowymi zaprojektowanymi tak, aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort i wygodę kąpieli. Dodatkowo dzięki gładkiej powierzchni, utrzymanie wanny w czystości jest bardzo łatwe i pozwala na zachowanie wysokiego standardu higieny. W standardzie produkty tej linii wyposażone zostały w centralny odpływ, a te w wersji kompletnej w gustowny przelew szczelinowy, który może również opcjonalnie być zastąpiony przelewem z funkcją napełniania wanny. Seria Loft Line to nie tylko minimalizm połączony z subtelnym pięknem, ale także pełna funkcjonalność, maksymalna praktyczność i niebywały komfort kąpieli zagwarantowany przede wszystkim specjalnie wyprofilowanymi oparciami.

 

Dobry Wzór 2020

Eksperci konkursu Dobry Wzór 2020 dokonali oceny 179 produktów i usług w dziewięciu kategoriach: Dom, Praca, Sfera Publiczna, Usługi, Nowe technologie, Grafika użytkowa i opakowania, Nowe materiały produkcyjne, Transport i komunikacja oraz Moda i akcesoria. Brali pod uwagę cechy wizualne, cechy użytkowe, cechy ekonomiczne i wartości dodatkowe, które wyróżniają produkt i usługę – innowacyjność, oryginalność, komfort użytkowania.

Kolejny etap weryfikacji za nami. Cieszy nas, że linia produktów Loft Line została zauważona i doceniona przez ekspertów konkursu Dobry Wzór 2020. Oczywiście zgodnie z maksymą „apetyt rośnie w miarę jedzenia” wierzymy, że uda się nam uzyskać najwyższe laury. O tym jednak przekonamy się pod koniec października b.r. – mówi Marcin Wargoś Product Manager SANPLAST SA.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Luksus, który nie przytłacza Biuro prasowe
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które
Dom Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
2024-12-23 | 10:00

Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną

Ponad dwie dekady zawodowych doświadczeń, długa lista zrealizowanych projektów oraz setki rozmów z klientami, by lepiej zrozumieć ich potrzeby i dopasować do nich kształt
Dom Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych
2024-12-23 | 01:00

Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych

W dzisiejszym zabieganym świecie poszukujemy miejsc, które nas uspokajają i pozwalają oderwać się od codzienności. Kolekcja Pure to odpowiedź na tę potrzebę – jej łagodne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.