Wanny Loft Line marki SANPLAST finalistą konkursu Dobry Wzór 2020
Szukasz niebanalnych produktów do łazienki? Wanny linii Loft Line to oryginalna stylistyka, minimalistyczna i gustowna forma. Dodatkowo ta nowa linia produktów SANPLAST SA została doceniona przez profesjonalne jury i zakwalifikowała się do finału konkursu Dobry Wzór 2020. Laureatów tego zmagania poznamy jesienią.
Poznaj lepiej wanny Loft Line
Seria Loft Line to wanny o różnych kształtach, wykonane z wysokiej jakości akrylu sanitarnego, który odporny jest na odkształcenia, odbarwienia czy też na uszkodzenia mechaniczne i zarysowania. W linii produktów znajdziemy zarówno klasyczny model wanny o prostokątnej formie, ale również kompletne rozwiązania asymetryczne, owalne czy przyścienne. Produkty te są rozwiązaniami kąpielowymi zaprojektowanymi tak, aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort i wygodę kąpieli. Dodatkowo dzięki gładkiej powierzchni, utrzymanie wanny w czystości jest bardzo łatwe i pozwala na zachowanie wysokiego standardu higieny. W standardzie produkty tej linii wyposażone zostały w centralny odpływ, a te w wersji kompletnej w gustowny przelew szczelinowy, który może również opcjonalnie być zastąpiony przelewem z funkcją napełniania wanny. Seria Loft Line to nie tylko minimalizm połączony z subtelnym pięknem, ale także pełna funkcjonalność, maksymalna praktyczność i niebywały komfort kąpieli zagwarantowany przede wszystkim specjalnie wyprofilowanymi oparciami.
Dobry Wzór 2020
Eksperci konkursu Dobry Wzór 2020 dokonali oceny 179 produktów i usług w dziewięciu kategoriach: Dom, Praca, Sfera Publiczna, Usługi, Nowe technologie, Grafika użytkowa i opakowania, Nowe materiały produkcyjne, Transport i komunikacja oraz Moda i akcesoria. Brali pod uwagę cechy wizualne, cechy użytkowe, cechy ekonomiczne i wartości dodatkowe, które wyróżniają produkt i usługę – innowacyjność, oryginalność, komfort użytkowania.
– Kolejny etap weryfikacji za nami. Cieszy nas, że linia produktów Loft Line została zauważona i doceniona przez ekspertów konkursu Dobry Wzór 2020. Oczywiście zgodnie z maksymą „apetyt rośnie w miarę jedzenia” wierzymy, że uda się nam uzyskać najwyższe laury. O tym jednak przekonamy się pod koniec października b.r. – mówi Marcin Wargoś Product Manager SANPLAST SA.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.