Wanny Loft Line marki SANPLAST finalistą konkursu Dobry Wzór 2020
Szukasz niebanalnych produktów do łazienki? Wanny linii Loft Line to oryginalna stylistyka, minimalistyczna i gustowna forma. Dodatkowo ta nowa linia produktów SANPLAST SA została doceniona przez profesjonalne jury i zakwalifikowała się do finału konkursu Dobry Wzór 2020. Laureatów tego zmagania poznamy jesienią.
Poznaj lepiej wanny Loft Line
Seria Loft Line to wanny o różnych kształtach, wykonane z wysokiej jakości akrylu sanitarnego, który odporny jest na odkształcenia, odbarwienia czy też na uszkodzenia mechaniczne i zarysowania. W linii produktów znajdziemy zarówno klasyczny model wanny o prostokątnej formie, ale również kompletne rozwiązania asymetryczne, owalne czy przyścienne. Produkty te są rozwiązaniami kąpielowymi zaprojektowanymi tak, aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort i wygodę kąpieli. Dodatkowo dzięki gładkiej powierzchni, utrzymanie wanny w czystości jest bardzo łatwe i pozwala na zachowanie wysokiego standardu higieny. W standardzie produkty tej linii wyposażone zostały w centralny odpływ, a te w wersji kompletnej w gustowny przelew szczelinowy, który może również opcjonalnie być zastąpiony przelewem z funkcją napełniania wanny. Seria Loft Line to nie tylko minimalizm połączony z subtelnym pięknem, ale także pełna funkcjonalność, maksymalna praktyczność i niebywały komfort kąpieli zagwarantowany przede wszystkim specjalnie wyprofilowanymi oparciami.
Dobry Wzór 2020
Eksperci konkursu Dobry Wzór 2020 dokonali oceny 179 produktów i usług w dziewięciu kategoriach: Dom, Praca, Sfera Publiczna, Usługi, Nowe technologie, Grafika użytkowa i opakowania, Nowe materiały produkcyjne, Transport i komunikacja oraz Moda i akcesoria. Brali pod uwagę cechy wizualne, cechy użytkowe, cechy ekonomiczne i wartości dodatkowe, które wyróżniają produkt i usługę – innowacyjność, oryginalność, komfort użytkowania.
– Kolejny etap weryfikacji za nami. Cieszy nas, że linia produktów Loft Line została zauważona i doceniona przez ekspertów konkursu Dobry Wzór 2020. Oczywiście zgodnie z maksymą „apetyt rośnie w miarę jedzenia” wierzymy, że uda się nam uzyskać najwyższe laury. O tym jednak przekonamy się pod koniec października b.r. – mówi Marcin Wargoś Product Manager SANPLAST SA.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.