Komunikaty PR

Warszawska Pracownia Architektury Wnętrz Decoroom przechodzi rebranding

2020-11-09  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Istniejąca od 2009 roku Pracownia Decoroom, specjalizująca się w kompleksowym wykańczaniu mieszkań pod klucz, zdecydowała się na zmianę wizerunku. Proces rebrandingu dotyczy nie tylko logotypu, ale również hasła, kolorystyki i całego języka wizualnego marki.

 „DECOROOM. Dla Twojego wnętrza” to dewiza, która już kiedyś zapisała się w DNA pracowni, a teraz ponownie pojawi się w jej komunikacji. Hasło oddaje bowiem ideę, jaką Decoroom kieruje się przy podejmowaniu współpracy z klientami. Zapewnia ona dostosowanie wykończenia wnętrza do osobistych potrzeb klienta w ramach trzech pakietów: Standard, Premium i Designer. Każdy z nich to indywidualny projekt, własna selekcja materiałów i kompleksowe wykończenie pod klucz. Zdaniem Decoroom, słowo „wnętrze” użyte w claimie odnosi się nie tylko do przestrzeni mieszkalnej, ale również do potrzeb klientów, które są kluczowe przy tworzeniu projektów przez architektów pracowni.

Podstawową zmianą w obszarze identyfikacji wizualnej jest nowy logotyp. Zmianom towarzyszy również odświeżona paleta kolorystyczna. Trzy odcienie niebieskiego, symbolizujące profesjonalizm, doświadczenie i odpowiedzialność, zostały uzupełnione kolorem pomarańczowym, podkreślający kreatywny pierwiastek naszego zespołu. Aktualizacji uległy również katalogi prezentujące poszczególne pakiety usług, oferowane przez Decoroom. Zmieniły się one nie tylko wizualnie, ale także pod kątem oferty materiałów, a pakiet VIP zmienił nazwę na Designer.

Redesign objął wszystkie elementy identyfikacji wizualnej m.in. stronę internetową pracowni, materiały marketingowe czy katalogi. Za przygotowanie nowej kreacji odpowiada studio projektowe Syfon Studio. Projekt identyfikacji wizualnej jest dynamiczny i daje szerokie możliwości zastosowań rozwiązań graficznych, dopasowanych do różnych nośników. W procesie rebrandingu uczestniczyli również pracownicy Decoroom.

- Już od wielu lat pracujemy w kreatywnej branży, w której rynek zmienia się bardzo szybko, a my chcemy dostosować się do nowych możliwości, jakie nam oferuje. Odświeżony wizerunek Decoroom to dowód na to, jak nasza pracownia rozwinęła się w ciągu ostatnich 11 lat. Nowe logo jest bardziej widoczne, proste a jednocześnie efektowne, dzięki czemu będzie godnie reprezentowało nasz brand – przyznaje Adam Budzyński, Prezes Decoroom.

Zmiany wizerunku Decoroom odzwierciedlają dalszy kierunek rozwoju pracowni. Firma pragnie, aby  jej partnerzy i klienci mieli świadomość, że współpracują z nowoczesną marką, która oferuje kompleksowość usług na najwyższym poziomie.

- Proces rebrandingu Decoroom to wiele godzin dyskusji z projektantami oraz pracownikami. Nasza marka to nie tylko logotyp i hasło. To przede wszystkim ludzie, którzy budują nasz brand, dlatego nie mogliśmy ich pominąć w procesie zmian. Dzięki ich pracy oraz jakości oferowanych usług, nasza firma zapisuje się w świadomości klientów, a pozytywny wizerunek marki przekłada się na efektywność prowadzonego przez nas biznesu – dodaje Jakub Bartos, Dyrektor Zarządzający Decoroom.

Więcej na: https://www.decoroom.eu/

Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu/

Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.