Warszawska Pracownia Architektury Wnętrz Decoroom przechodzi rebranding
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Istniejąca od 2009 roku Pracownia Decoroom, specjalizująca się w kompleksowym wykańczaniu mieszkań pod klucz, zdecydowała się na zmianę wizerunku. Proces rebrandingu dotyczy nie tylko logotypu, ale również hasła, kolorystyki i całego języka wizualnego marki.
„DECOROOM. Dla Twojego wnętrza” to dewiza, która już kiedyś zapisała się w DNA pracowni, a teraz ponownie pojawi się w jej komunikacji. Hasło oddaje bowiem ideę, jaką Decoroom kieruje się przy podejmowaniu współpracy z klientami. Zapewnia ona dostosowanie wykończenia wnętrza do osobistych potrzeb klienta w ramach trzech pakietów: Standard, Premium i Designer. Każdy z nich to indywidualny projekt, własna selekcja materiałów i kompleksowe wykończenie pod klucz. Zdaniem Decoroom, słowo „wnętrze” użyte w claimie odnosi się nie tylko do przestrzeni mieszkalnej, ale również do potrzeb klientów, które są kluczowe przy tworzeniu projektów przez architektów pracowni.
Podstawową zmianą w obszarze identyfikacji wizualnej jest nowy logotyp. Zmianom towarzyszy również odświeżona paleta kolorystyczna. Trzy odcienie niebieskiego, symbolizujące profesjonalizm, doświadczenie i odpowiedzialność, zostały uzupełnione kolorem pomarańczowym, podkreślający kreatywny pierwiastek naszego zespołu. Aktualizacji uległy również katalogi prezentujące poszczególne pakiety usług, oferowane przez Decoroom. Zmieniły się one nie tylko wizualnie, ale także pod kątem oferty materiałów, a pakiet VIP zmienił nazwę na Designer.
Redesign objął wszystkie elementy identyfikacji wizualnej m.in. stronę internetową pracowni, materiały marketingowe czy katalogi. Za przygotowanie nowej kreacji odpowiada studio projektowe Syfon Studio. Projekt identyfikacji wizualnej jest dynamiczny i daje szerokie możliwości zastosowań rozwiązań graficznych, dopasowanych do różnych nośników. W procesie rebrandingu uczestniczyli również pracownicy Decoroom.
- Już od wielu lat pracujemy w kreatywnej branży, w której rynek zmienia się bardzo szybko, a my chcemy dostosować się do nowych możliwości, jakie nam oferuje. Odświeżony wizerunek Decoroom to dowód na to, jak nasza pracownia rozwinęła się w ciągu ostatnich 11 lat. Nowe logo jest bardziej widoczne, proste a jednocześnie efektowne, dzięki czemu będzie godnie reprezentowało nasz brand – przyznaje Adam Budzyński, Prezes Decoroom.
Zmiany wizerunku Decoroom odzwierciedlają dalszy kierunek rozwoju pracowni. Firma pragnie, aby jej partnerzy i klienci mieli świadomość, że współpracują z nowoczesną marką, która oferuje kompleksowość usług na najwyższym poziomie.
- Proces rebrandingu Decoroom to wiele godzin dyskusji z projektantami oraz pracownikami. Nasza marka to nie tylko logotyp i hasło. To przede wszystkim ludzie, którzy budują nasz brand, dlatego nie mogliśmy ich pominąć w procesie zmian. Dzięki ich pracy oraz jakości oferowanych usług, nasza firma zapisuje się w świadomości klientów, a pozytywny wizerunek marki przekłada się na efektywność prowadzonego przez nas biznesu – dodaje Jakub Bartos, Dyrektor Zarządzający Decoroom.
Więcej na: https://www.decoroom.eu/
Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu/
Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.