Wernisaż czystości, czyli Kärcher na targach IFA w Berlinie
Firma Kärcher, globalny producent sprzętu czyszczącego, zaprezentowała swoje najnowsze produkty podczas targów elektroniki IFA w Berlinie, które odbyły się w dniach 1-5 września 2023. Na stoisku firmy można było zobaczyć wiele nowości, które dołączą do portfolio marki w 2024 roku – m.in. automatyczne roboty odkurzające i myjące podłogi, mobilne myjki niskociśnieniowe oraz białą linię urządzeń premium do czyszczenia w domu.
Podczas tegorocznej edycji IFA, Kärcher przygotował nietypową i oryginalną zabudowę stoiska, która nawiązywała do galerii obrazów. Dzięki temu, firma wyróżniła się na tle innych wystawców i przyciągnęła uwagę odwiedzających, którzy z zainteresowaniem przyglądali się prezentowanym nowościom. Na targach Kärcher zaprezentował swoje bestsellery, takie jak myjki wysokociśnieniowe, parownice oraz myjki do okien, a także przedstawił swoje najnowsze produkty – odkurzacze bezprzewodowe i roboty odkurzające. Marka zapowiedziała, że w najbliższym czasie będzie skupiać się na dalszym rozwijaniu tej kategorii.
Czystość na wyciagnięcie ręki
W Berlinie zaprezentowano model RCF 3 – pierwszego robota mopującego do twardych podłóg, który potrafi niezależnie czyścić na mokro i zbierać suche zabrudzenia w tym samym czasie. Inteligentny RCF 3 może być łatwo sterowany za pomocą aplikacji i radzi sobie z różnymi rodzajami posadzek.
Kolejnym produktem od firmy Kärcher, który został przedstawiony podczas targów była nowa, zasilana bateryjnie, kompaktowa myjka niskociśnieniowa OC 3. Dzięki składanemu zbiornikowi na wodę, może być używana w dowolnym miejscu oraz przechowywana w dowolnej przestrzeni – zmieści się nawet pod siedzeniem samochodu. Dysza w myjce została specjalnie zaprojektowana do pracy z niskim ciśnieniem, co zapewnia bardzo dobrą wydajność czyszczenia. Urządzenie idealnie sprawdzi się w terenie, aby oczyścić rower, ubłocone buty czy psie łapy.
Signature Line – Kärcher podpisuje się pod jakością
Firma Kärcher wprowadziła również na rynek nową linię "Signature Line", która obejmuje najlepsze produkty marki z każdej kategorii urządzeń do czyszczenia wnętrz domów. Oryginalny podpis założyciela firmy Alfreda Kärchera jest symbolem innowacyjnego ducha i gwarancji jakości, który pojawi się na każdym z tych produktów. Dodatkowo, produkty z linii Signature Line będą dostępne w opakowaniach premium, co zwiększy ich widoczność w punktach sprzedaży. Kärcher będzie promował unikalny charakter Signature Line poprzez ulepszoną koncepcję sprzedaży – partnerzy, którzy będą chcieli oferować tę linię produktów, będą musieli spełnić określone kryteria.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki
Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.
Transport
Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.
Dziecko
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.