Komunikaty PR

Wernisaż czystości, czyli Kärcher na targach IFA w Berlinie

2023-09-13  |  03:00
Biuro prasowe

Firma Kärcher, globalny producent sprzętu czyszczącego, zaprezentowała swoje najnowsze produkty podczas targów elektroniki IFA w Berlinie, które odbyły się w dniach 1-5 września 2023. Na stoisku firmy można było zobaczyć wiele nowości, które dołączą do portfolio marki w 2024 roku –  m.in. automatyczne roboty odkurzające i myjące podłogi, mobilne myjki niskociśnieniowe oraz białą linię urządzeń premium do czyszczenia w domu.

Podczas tegorocznej edycji IFA, Kärcher przygotował nietypową i oryginalną zabudowę stoiska, która nawiązywała do galerii obrazów. Dzięki temu, firma wyróżniła się na tle innych wystawców i przyciągnęła uwagę odwiedzających, którzy z zainteresowaniem przyglądali się prezentowanym nowościom. Na targach Kärcher zaprezentował swoje bestsellery, takie jak myjki wysokociśnieniowe, parownice oraz myjki do okien, a także przedstawił swoje najnowsze produkty – odkurzacze bezprzewodowe i roboty odkurzające. Marka zapowiedziała, że w najbliższym czasie będzie skupiać się na dalszym rozwijaniu tej kategorii.

Czystość na wyciagnięcie ręki

W Berlinie zaprezentowano model RCF 3 – pierwszego robota mopującego do twardych podłóg, który potrafi niezależnie czyścić na mokro i zbierać suche zabrudzenia w tym samym czasie. Inteligentny RCF 3 może być łatwo sterowany za pomocą aplikacji i radzi sobie z różnymi rodzajami posadzek.

Kolejnym produktem od firmy Kärcher, który został przedstawiony podczas targów była nowa, zasilana bateryjnie, kompaktowa myjka niskociśnieniowa OC 3. Dzięki składanemu zbiornikowi na wodę, może być używana w dowolnym miejscu oraz przechowywana w dowolnej przestrzeni – zmieści się nawet pod siedzeniem samochodu. Dysza w myjce została specjalnie zaprojektowana do pracy z niskim ciśnieniem, co zapewnia bardzo dobrą wydajność czyszczenia. Urządzenie idealnie sprawdzi się w terenie, aby oczyścić rower, ubłocone buty czy psie łapy.

Signature Line – Kärcher podpisuje się pod jakością

Firma Kärcher wprowadziła również na rynek nową linię "Signature Line", która obejmuje najlepsze produkty marki z każdej kategorii urządzeń do czyszczenia wnętrz domów. Oryginalny podpis założyciela firmy Alfreda Kärchera jest symbolem innowacyjnego ducha i gwarancji jakości, który pojawi się na każdym z tych produktów. Dodatkowo, produkty z linii Signature Line będą dostępne w opakowaniach premium, co zwiększy ich widoczność w punktach sprzedaży. Kärcher będzie promował unikalny charakter Signature Line poprzez ulepszoną koncepcję sprzedaży – partnerzy, którzy będą chcieli oferować tę linię produktów, będą musieli spełnić określone kryteria.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.