Wernisaż czystości, czyli Kärcher na targach IFA w Berlinie
Firma Kärcher, globalny producent sprzętu czyszczącego, zaprezentowała swoje najnowsze produkty podczas targów elektroniki IFA w Berlinie, które odbyły się w dniach 1-5 września 2023. Na stoisku firmy można było zobaczyć wiele nowości, które dołączą do portfolio marki w 2024 roku – m.in. automatyczne roboty odkurzające i myjące podłogi, mobilne myjki niskociśnieniowe oraz białą linię urządzeń premium do czyszczenia w domu.
Podczas tegorocznej edycji IFA, Kärcher przygotował nietypową i oryginalną zabudowę stoiska, która nawiązywała do galerii obrazów. Dzięki temu, firma wyróżniła się na tle innych wystawców i przyciągnęła uwagę odwiedzających, którzy z zainteresowaniem przyglądali się prezentowanym nowościom. Na targach Kärcher zaprezentował swoje bestsellery, takie jak myjki wysokociśnieniowe, parownice oraz myjki do okien, a także przedstawił swoje najnowsze produkty – odkurzacze bezprzewodowe i roboty odkurzające. Marka zapowiedziała, że w najbliższym czasie będzie skupiać się na dalszym rozwijaniu tej kategorii.
Czystość na wyciagnięcie ręki
W Berlinie zaprezentowano model RCF 3 – pierwszego robota mopującego do twardych podłóg, który potrafi niezależnie czyścić na mokro i zbierać suche zabrudzenia w tym samym czasie. Inteligentny RCF 3 może być łatwo sterowany za pomocą aplikacji i radzi sobie z różnymi rodzajami posadzek.
Kolejnym produktem od firmy Kärcher, który został przedstawiony podczas targów była nowa, zasilana bateryjnie, kompaktowa myjka niskociśnieniowa OC 3. Dzięki składanemu zbiornikowi na wodę, może być używana w dowolnym miejscu oraz przechowywana w dowolnej przestrzeni – zmieści się nawet pod siedzeniem samochodu. Dysza w myjce została specjalnie zaprojektowana do pracy z niskim ciśnieniem, co zapewnia bardzo dobrą wydajność czyszczenia. Urządzenie idealnie sprawdzi się w terenie, aby oczyścić rower, ubłocone buty czy psie łapy.
Signature Line – Kärcher podpisuje się pod jakością
Firma Kärcher wprowadziła również na rynek nową linię "Signature Line", która obejmuje najlepsze produkty marki z każdej kategorii urządzeń do czyszczenia wnętrz domów. Oryginalny podpis założyciela firmy Alfreda Kärchera jest symbolem innowacyjnego ducha i gwarancji jakości, który pojawi się na każdym z tych produktów. Dodatkowo, produkty z linii Signature Line będą dostępne w opakowaniach premium, co zwiększy ich widoczność w punktach sprzedaży. Kärcher będzie promował unikalny charakter Signature Line poprzez ulepszoną koncepcję sprzedaży – partnerzy, którzy będą chcieli oferować tę linię produktów, będą musieli spełnić określone kryteria.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Podróże
Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
Były piłkarz przyznaje, że z perspektywy uczestników program „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to bardzo wymagające przedsięwzięcie. Dla niego ten format okazał się nie tylko testem fizycznym, ale także emocjonalnym, bo trzeba było stawić czoła zarówno rywalom, jak i własnym słabościom. Radosław Majdan zdradza też, że emocji nie brakowało już na lotnisku. Tuż po przylocie do Grecji okazało się bowiem, że jego walizka zaginęła. Na szczęście miał przy sobie kilka zapasowych ubrań.
Finanse
Wciąż niewielkie finansowanie wsparcia psychicznego przez państwo. Usługi terapeutyczne są dziś głównie prywatne
Co czwarty Polak przynajmniej raz w ciągu swojego życia zmaga się z poważnym kryzysem zdrowia psychicznego. Może więc on statystycznie dotyczyć każdej polskiej rodziny – przypomina Fundacja Pomagam.pl. Problemem jest wciąż niskie finansowanie wsparcia psychicznego i psychiatrycznego przez państwo oraz słaba wiedza o zdrowiu psychicznym. Organizacja zwraca uwagę, że świadomość problemu może uwolnić ogromny potencjał wzajemnego wsparcia.
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.