Wiosenna PROMOCJA: Kup ogrzewacz wody STIEBEL ELTRON i odbierz wyjątkowy ręczni
Nowa wiosenna promocja przepływowych ogrzewaczy wody STIEBEL ELTRON. Odkryj niezwykły świat ciepłej wody – komfortowo i efektywnie. Akcja rozpoczęła się 1 marca 2021 roku, a kończy z dniem 30 czerwca 2021 roku i dedykowana została Klientom indywidualnym. Zakup produktów objętych promocją z serii SELECT i EIL będzie premiowany upominkiem w postaci ręcznika. Poznaj nową generację i wybierz swój przepływowy ogrzewacz wody od STIEBEL ELTRON.
Każdy dostępny w STIEBEL ELTRON ogrzewacz przepływowy elektryczny to urządzenie charakteryzujące się wysoką wydajnością oraz przyjaznością dla środowiska, co zostało potwierdzone przez profesjonalne badania wykonane w Niemczech.
Modna i wygodna: Seria SELECT
Urządzenia dostarczają ciepłą wodę dokładnie według potrzeb, w odpowiedniej ilości. Idealne do większego zapotrzebowania na c.w.u. w wysokich temperaturach. Jedno urządzenie może być wykorzystywane do wielu punktów poboru wody równolegle. Montaż w punkcie poboru wody lub w jego bezpośredniej bliskości pozwala na niemal całkowitą redukcje strat ciepła, a więc na oszczędność w zużyciu wody i energii.
Klasyczne obszary zastosowań obejmują łazienki i kuchnie. Gama produktów uwzględnia ogromną różnorodność potrzeb Użytkownika, oferując wszystkie zalety zdecentralizowanego ogrzewania wody użytkowej. Przy wyborze odpowiedniego modelu ważne są nie tylko wymiary oraz wygląd, ale również funkcje i parametry. Wszystkie ogrzewacze serii SELECT posiadają klasę efektywności energetycznej „A” oraz są objęte 3-letnią gwarancją producenta. Poznaj możliwości: https://bit.ly/3tbwDgm
Idealny wybór dla pojedynczej umywalki: Seria EIL
Mini ogrzewacz przepływowy wody jest najbardziej efektywny przy umywalce. Szybko podgrzeje wodę zużywając energię tylko podczas pobierania ciepłej wody. Zwarta, kompaktowa konstrukcja
to idealne rozwiązanie dla niewielkich toalet.
Obudowa jest bardzo odporna na mechaniczne uszkodzenia. Komfort decentralnego zaopatrzenia w wodę oraz elegancki, subtelny wygląd to potwierdzenie, że technika może jednocześnie być funkcjonalna i elegancka. W promocji STIEBEL ELTRON oferuje urządzenia nad- i podumywalkowe, również w komplecie z bateriami. SPRAWDŹ: https://bit.ly/3bChBKt
Jak odebrać upominek STIEBEL ELTRON
Wystarczy wypełnić formularz, zgłosić zakup wybranego ogrzewacza wody z promocji, załączyć plik ze zdjęciem faktury lub paragonu, aby otrzymać atrakcyjny ręcznik MICROTECH.
Akcją promocyjną objęte są elektroniczne i hydrauliczne przepływowe ogrzewacze wody serii SELECT oraz EIL.
- Zakup 1 sztuki dowolnego ogrzewacza serii SELECT będzie premiowany upominkiem w postaci dużego, sportowego ręcznika MICROTECH z logotypem STIEBEL ELTRON
- Zakup 1 sztuki dowolnego ogrzewacza serii EIL będzie premiowany upominkiem w postaci sportowego ręcznika do rąk MICROTECH z logotypem STIEBEL ELTRON.
Szczegóły wiosennej promocji STIEBEL ELTRON: https://bit.ly/3bCPB9m

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.