Wiosenne inspiracje na Twój balkon i taras – gresy od Cersanit
Nadejście wiosny zachęca nas do spędzania czasu na zewnątrz. Aby zrelaksować się w akompaniamencie promieni słońca i świeżego powietrza nie musimy jednak ruszać się z domu – wystarczy atrakcyjnie urządzony balkon lub taras. Wygodny fotel, szklanka schłodzonego napoju oraz piękne gresy z kolekcji podłogowych Cersanit – tak prezentuje się przepis na kilka chwil wytchnienia.
Wiosenna sjesta
Po długim okresie mrozów czas spędzony na świeżym powietrzu niezwykle cieszy. Niestety z powodu obecnej sytuacji o wiele ciężej jest nam o wyjazd. Warto więc zadbać o przestrzeń, z której będziemy mogli korzystać bez ograniczeń, niezależnie od obostrzeń. Postawmy na ciekawą aranżację swojego tarasu lub balkonu! Przy odrobinie pracy mogą się one stać idealnym miejscem do wypoczynku po ciężkim dniu pracy lub oazą do rozmów i zabaw ze znajomymi czy rodziną. Podczas tworzenia takiej przestrzeni niezwykle ważne jest pamiętanie o doborze odpowiednich materiałów – warunki atmosferyczne mają często niszczycielski wpływ na nieprzystosowane do polskiej pogody meble oraz ceramikę. Gresy podłogowe marki Cersanit to rozwiązanie, które gwarantuje nie tylko trwałość, ale również piękny i nietuzinkowy design, który będzie cieszył oczy przez długie lata.
Natura na wyciągnięcie ręki
Wiosna to idealny moment by odświeżyć nasz balkon czy taras. Wzory inspirowane naturą przechodzą obecnie swój renesans, a ich uniwersalny charakter sprawi, że na pewno dostosują się do stylu twoich czterech ścian. Wśród dostępnych kolekcji odnajdziemy stonowane gresy SOMERWOOD, czyli luksus płynący od matki natury. To propozycja, która w miejscach wypoczynku pokaże gościom pełnię swoich możliwości. Te idealnie odwzorowujące piękno naturalnego drewna gresy momentalnie przeniosą nas w sferę relaksu, zachwycając swoim ponadczasowym urokiem dostępnym w dwóch wersjach kolorystycznych – stonowanej beżowej oraz brązowej. Klienci docenią też ich niezłomność i wytrzymałość oraz odporność na upływ czasu i intensywne użytkowanie. To jednak nie wszystko co czeka na miłośników drzewnych motywów – kolekcja I LOVE WOOD imponuje różnorodnością oferowanych opcji. Propozycja ta stawia na to co piękne i wyjątkowe w drewnie i łączy to z trwałością i odpornością płytek gresowych. Każda płytka posiada swoją niepowtarzalną grafikę, odwzorowującą słoje różnych rodzajów drewna, co sprawia, że ułożone obok siebie na podłodze dają naturalny efekt drewnianych desek. Znajdziemy w niej różnorodne rozwiązania - od czarujących stonowanymi barwami gresów FINWOOD I SANDWOOD, po charakterne VINTAGEWOOD wpisujące się perfekcyjnie w styl rustykalny. Możemy wybierać spośród odcieni beżu, brązu, szarości, a także bardzo popularnego bielonego drewna, tak aby nasz balkon czy taras były jedyne w swoim rodzaju i wpisały się w nasz wymarzony projekt. Nic nie urzeka tak, jak klasyka.
Nowy wymiar elegancji
Obok drewna, niezwykle popularnym motywem dla balkonów i tarasów jest kamień. Dodaje on przestrzeni elegancji, która sprawdzi się zarówno w stylu klasycznym, jak i we współczesnych aranżacjach. Dodatkowo kwadratowy format 42x42 gwarantuje niezwykłą szczegółowość grafik oraz łatwość montażu. Strukturalny gres z kolekcji ORION od Cersanit idealnie odwzorowuje teksturę szarego granitu, który przykuwa wzrok swoją unikatową formą, a dodatkowej nuty świeżości doda geometryczny motyw zaklęty w tej nieszablonowej płytce. Miłośnicy stonowanych kolorystyk będą natomiast zachwyceni kolekcją COLIN – subtelne odcienie szarości są tutaj wspierane przez urokliwą grafikę inspirowaną fakturą betonu. Ta opcja będzie podkreślać nowoczesną aranżację i sprawiać, że każdy moment spędzony na tarasie lub balkonie będzie wyjątkowy. Kolekcja FEBE to z kolei wszechstronna estetyka w czterech wariacjach kolorystycznych - beżowej, jasnoszarej, ciemnoszarej oraz grafitowej. W jej skład wchodzą płytki w formacie 42x42 cm, a ich matowa powierzchnia idealnie podkreśla delikatną fakturę z przebarwieniami. Dodatkowo, wyróżnia je mrozoodporność, dlatego idealnie sprawdzą się na powierzchniach zewnętrznych, takich jak taras, weranda czy patio. Już tylko od Ciebie zależy, która z propozycji najlepiej odda Twój niepowtarzalny charakter! Kamień i delikatność mogą iść w parze. Najlepszym tego przykładem jest kolekcja GREYSTONE oparta na motywie kamienia i odpowiadająca na najnowsze trendy. W tej propozycji łagodna barwa i delikatna struktura kamienia pozwala na jego szerokie zastosowanie. Płytka dostępna jest w dwóch wersjach kolorystycznych – jaśniejszej i ciemniejszej, ale niezależnie od wyboru efekt będzie oszołamiający!

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.