Komunikaty PR

Wiosenne inspiracje od SANPLAST

2021-03-22  |  12:23
Biuro prasowe

Kto powiedział, że nie da się obcować z naturą nie wychodząc z domu? Obecna sytuacja na świecie niejako zmusza nas do tego, dlatego SANPLAST przychodzi z odsieczą i proponuje rozwiązania, które nie tylko pomogą się  zrelaksować, ale będą satysfakcjonujące dla prawdziwego amatora przyrody.

Umiłowanie przyrody bardziej niż kiedykolwiek daje się we znaki, gdy na co dzień brakuje nam swobodnego kontaktu z przyrodą. Chcemy wtedy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby otaczać się nią chociaż w domu. SANPLAST ma w swoim DNA zamiłowanie i szacunek do przyrody – nie tylko wykorzystuje naturalne materiały do stworzenia, np. wanien, ale również inspiruje się motywami i barwami prosto z królestwa roślin. Prostota, szyk i nienachalność to cechy łazienki, w której nastanie błogi relaks.

Aby łazienka nabrała bardziej naturalnego charakteru powinniśmy się skupić na takich rozwiązaniach jak podłoga imitująca drewno, ciepłe barwy na ścianach, żywe rośliny, które uwielbiają wilgotność – na przykład prawdziwy mech. Dla takiej aranżacji prawdziwą wisienką na torcie będzie kabina prysznicowa typu Walk-In z serii Free Line II, ozdobiona czarnym sitodrukiem z roślinnym motywem. Zamiast kabiny, możemy postawić również na owalną wannę wykonaną z minerałów, która skutecznie wpłynie na obniżenie stresu i polepszenie samopoczucia.

Wiosna to idealny moment na wprowadzenie do swojej łazienki nieco naturalnego charakteru. Kilka dodatków lub jedna większa zmiana w postaci nowej kabiny lub wanny potrafią na dobre zmienić całą przestrzeń, która stanie się prawdziwą oazą spokoju i relaksu. W takiej ascetycznej łazience każdy poczuje się prawdziwie połączony z naturą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.