Komunikaty PR

Wiosenne inspiracje od SANPLAST

2021-03-22  |  12:23
Biuro prasowe

Kto powiedział, że nie da się obcować z naturą nie wychodząc z domu? Obecna sytuacja na świecie niejako zmusza nas do tego, dlatego SANPLAST przychodzi z odsieczą i proponuje rozwiązania, które nie tylko pomogą się  zrelaksować, ale będą satysfakcjonujące dla prawdziwego amatora przyrody.

Umiłowanie przyrody bardziej niż kiedykolwiek daje się we znaki, gdy na co dzień brakuje nam swobodnego kontaktu z przyrodą. Chcemy wtedy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby otaczać się nią chociaż w domu. SANPLAST ma w swoim DNA zamiłowanie i szacunek do przyrody – nie tylko wykorzystuje naturalne materiały do stworzenia, np. wanien, ale również inspiruje się motywami i barwami prosto z królestwa roślin. Prostota, szyk i nienachalność to cechy łazienki, w której nastanie błogi relaks.

Aby łazienka nabrała bardziej naturalnego charakteru powinniśmy się skupić na takich rozwiązaniach jak podłoga imitująca drewno, ciepłe barwy na ścianach, żywe rośliny, które uwielbiają wilgotność – na przykład prawdziwy mech. Dla takiej aranżacji prawdziwą wisienką na torcie będzie kabina prysznicowa typu Walk-In z serii Free Line II, ozdobiona czarnym sitodrukiem z roślinnym motywem. Zamiast kabiny, możemy postawić również na owalną wannę wykonaną z minerałów, która skutecznie wpłynie na obniżenie stresu i polepszenie samopoczucia.

Wiosna to idealny moment na wprowadzenie do swojej łazienki nieco naturalnego charakteru. Kilka dodatków lub jedna większa zmiana w postaci nowej kabiny lub wanny potrafią na dobre zmienić całą przestrzeń, która stanie się prawdziwą oazą spokoju i relaksu. W takiej ascetycznej łazience każdy poczuje się prawdziwie połączony z naturą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.