Komunikaty PR

Wiosenne porządki i mordęga? Nie, jeśli wyręczą nas roboty sprzątające

2021-03-22  |  10:30
Biuro prasowe

Wraz ze zmianą pory roku czas na sprzątanie w domu, przy którym warto wykorzystać najnowszą technologię z zaawansowaną sztuczną inteligencją. Odkurzaniem i mopowaniem podłogi zajmie się robot sprzątający z kamerą, zaś okna błyskawicznie umyje jego mniejszy odpowiednik. W ten sposób możemy sobie ulżyć, wreszcie odpocząć i zająć się tym, co przynosi nam czystą frajdę. 

W okresie przedwiosennym, tuż przed Wielkanocą, porządki we własnych czterech ścianach są niezbędne, ale czasami ten przykry obowiązek niestety zamienia się w katorgę i syzyfową pracę. Dopiero co odkurzymy czy zmyjemy podłogi, a rozweselone szkraby czy domowe futrzaste czworonogi mogą błyskawicznie zniweczyć efekty mozolnego sprzątania. I wszystko trzeba zaczynać od początku. Z pomocą przychodzi najnowsza technologia, jak np. zestaw robotów sprzątających ECOVACS – odkurzacz automatyczny Deebot Ozmo T8 Aivi i robot do okien Winbot 880.    

Potrzeba matką wynalazku

Zacznijmy od odkurzania. Pierwszy z robotów wykorzystuje technologią TrueMapping z detekcją laserową D-ToF, co pozwala mu na rozpoznawanie przeszkód nawet z odległości 10 metrów. Urządzenie momentalnie i precyzyjnie skanuje całe otoczenie, tworzy mapy i planuje trasę odkurzania. Poradzi sobie też z przekroczeniem progów drzwi o wysokości do ok. 2 cm.

A co kryje się za nazwą Aivi? To rozwiązanie umożliwia rozpoznanie i omijanie mnóstwa napotkanych na swojej drodze obiektów. Zapomnijmy o wciąganiu butów za sznurówki, skarpetek czy innych drobnych elementów garderoby. To ryzyko zostało zminimalizowane do 60 proc. Co więcej, miejsca w których odkurzacz napotkał przeszkody będą zapisane w jego pamięci, by na przyszłość jeszcze staranniej je wysprzątać.

W modelu Deebot Ozmo T8 Aivi nie sposób nie wspomnieć o wbudowanej kamerze, którą można uruchomić za pomocą aplikacji ECOVACS. Dzięki niej i poglądowi na żywo zyskamy pewność, że nie zostawiliśmy otwartego okna, lodówki czy włączonego żelazka. Uruchomienie kamery strzeżone jest hasłem, a dane przesyłane z robota do smartfona są zakodowane. 

Ten odkurzacz samobieżny wyposażono także w funkcję mopa. Płyta mopująca przechodzi w wibracje o wysokiej częstotliwości i w ten sposób czyści podłogę. System OZMO uzupełniony jest o system stabilizacji ciśnienia. Robot tworzy podciśnienie, co znacznie ułatwia sprzątanie, a do wyboru mamy cztery poziomy przepływu wody.

Z innych cech Deebota warto wymienić: spersonalizowane planowanie sprzątania poszczególnych pokojów, automatyczne wykrywanie dywanów, możliwość ustawiania wirtualnych barier i tworzenia mapy kilku pięter w domu. Bateria pozwala na 3 godziny ciągłej pracy, co przekłada się na 300 mkw. posprzątanej powierzchni. Do stanu pełnej gotowości akumulator ładuje się w 6,5 godziny.

Okna czyste na błysk

W zestawie nie mogło zabraknąć robota do mycia okien Winbot 880, którym można sterować za pomocą pilota. Ulepszona nawigacja WIN-SLAM 2.0. z asystentem głosowym gwarantuje, że po zakończeniu czyszczenia urządzenie wraca do punktu początkowego. Robot potrafi rozpoznać, w jaki sposób uniknąć przechodzenia przez jakiekolwiek krawędzie i ramy, co docenimy zwłaszcza w przypadku luster i ogrodów zimowych.

Robot Winbot czyści szklaną powierzchnię, wykorzystując precyzyjną czterostopniową procedurę. W ten sposób może skupić się tylko na wybranych puntach okna. Za samo mocowanie odpowiada zaawansowany system ssący. W wyjątkowej sytuacji wystąpienia przerwy w zasilaniu robot pozostaje umocowany do szklanej powierzchni dzięki wewnętrznej baterii zapasowej. Natomiast jeśli ten elektroniczny domowy pomocnik niefartownie odłączy się od szklanej powierzchni, przed upadkiem na podłogę zabezpiecza go przyssawka i lina z elastycznej oraz trwałej gumy.

Sugerowana cena detaliczna zestawu ECOVACS Deebot Ozmo T8 Aivi i Winbot 880 wynosi 3499 zł.

Wszystkiego na temat tych urządzeń dowiemy się z oficjalnej strony producenta https://www.ecovacs.com/pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.