Komunikaty PR

Wiosenny powiew koloru

2021-03-15  |  08:44
Biuro prasowe

Jeżeli masz ochotę wprowadzić nieco kreatywnych zmian w swoim otoczeniu, a pod ręką kilka dekoracyjnych przedmiotów, przedwiośnie to dobry czas, aby uwolnić swojego wewnętrznego artystę.

Annie Sloan, brytyjska ekspertka  w dziedzinie kolorów i technik dekoracyjnych oraz autorka wielu pomysłów DIY podpowiada, aby tej wiosny sięgnąć po inspiracje, jakie kryje w sobie zestaw Charleston, inspirowany kolorystyką wnętrz legendarnej posiadłości w hrabstwie Sussex w Anglii. Odcienie Firle, Rodmell i Tilton przywołują najpiękniejsze wiosenne skojarzenia. Ten wyjątkowy zestaw farb Chalk Paint™ sprawi, że w całym domu zapanuje pogodny klimat, nawet w pochmurne dni. Wystarczy sięgnąć po pędzel lub wałek oraz farby kredowe Chalk Paint™ i dać upust swojej kreatywności. Być może odkryjemy w sobie artystyczne pasje! Z całą pewnością możemy dać drugie życie zapomnianym meblom lub ożywić swoje ulubione akcesoria, wprowadzając w życie łatwy i zrównoważony projekt. - Najlepszym sposobem na dodanie emocji wnętrzom jest malowanie drobnych elementów oraz małych fragmentów w całym pomieszczeniu -  wyjaśnia Annie. - Kieruj się intuicją i nie bój się eksperymentować – korzystanie z obfitości kolorowych odcieni może dać wiele radości. Maluj wazony, miseczki, podstawy lamp, a nawet klosze lamp, w kolorach i stylach, których nigdy wcześniej nie ośmieliłeś się użyć. Jeśli rok 2021 jest rokiem na wszystko, to jest to z pewnością dobry czas, aby spróbować czegoś nowego.

Farby Chalk Paint™ można z powodzeniem stosować na niemal wszystkich popularnych powierzchniach (drewna, ceramiki, metalu, marmuru i większości tworzyw sztucznych) bez konieczności przygotowania lub gruntowania. Paleta kolorów to 45 wyjątkowych odcieni. Do dekoracyjnego malowania przedmiotów i tworzenia wiosennego klimatu we wnętrzu idealne będą stworzone przez Annie Sloan we współpracy z Charleston Farmhouse odcienie Firle (orzeźwiająca zieleń), Rodmell (śliwkowy fiolet) i Tilton (głęboki musztardowy).

Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.