Komunikaty PR

Wirtualny showroom wineo – poznaj świat podłóg bez wychodzenia z domu

2021-03-12  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Szeflińska
Fly pr

Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
anna.szeflinska|flypr.pl| |anna.szeflinska|flypr.pl
784 428 106
budflypr.newslink.pl/, flypr.newslink.pl/

Pandemia koronawirusa i wprowadzone w związku z nią obostrzenia sprawiły, że od ponad roku nasze życie niemal w całości toczy się w czterech ścianach własnych domów. Codziennością stał się home office, nauka zdalna i zakupy online, ponieważ względy bezpieczeństwa przez długi czas nie pozwalały na spotkania w większym gronie czy odwiedzanie sklepów, marketów i galerii handlowych. Odwoływane były także wszelkie wystawy i targi wyposażenia wnętrz, gdzie można było bezpośrednio zapoznać się z najlepszej klasy produktami i nowościami w branży wykończeniowej. Wirtualny showroom wineo powstał specjalnie z myślą o projektantach, sprzedawcach i prywatnych inwestorach, którzy szukają wiedzy i inspiracji wnętrzarskich. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii i przyjaznego, intuicyjnego interfejsu każda zainteresowana osoba może prosto, wygodnie i bez wychodzenia z domu, poznać aktualne nowości z oferty marki wineo, obejrzeć filmy na temat podłóg, ich właściwości i montażu, a także przeczytać wiele inspirujących wskazówek projektowych.

 

Spacer indywidualny lub podróż z przewodnikiem

Interaktywna przestrzeń showroomu wineo zaprojektowana została na bazie modelu tradycyjnego salonu pokazowego, stąd też podzielono ją na kilka sekcji tematycznych. Wśród nich znalazła się między innymi sala szkoleniowa z materiałami video, wystawa nowych produktów i hol, w którym można zapoznać się z właściwościami podłóg wineo. Ponadto wydzielone zostały także specjalne strefy dla architektów i sprzedawców. Każdy gość może swobodnie „spacerować” po showroomie, odwiedzając interesujące go sekcje według indywidualnych preferencji lub też skorzystać z opcji wirtualnego przewodnika. Jak jednak dostać się do środka? Wirtualny showroom wineo odwiedzić można poprzez przeglądarkę internetową dowolnego komputera, tabletu czy smartfona. Nie trzeba w tym celu instalować żadnego programu – wystarczy odwiedzić stronę internetową www.wineo-polska.pl i znaleźć sekcję „Wirtualny salon wystawowy” lub wejść bezpośrednio na https://showroom.wineo.de/.

Wszystkie materiały, w tym filmy i katalogi, dostępne są w dwóch wersjach językowych: angielskiej i niemieckiej.

Wirtualny showroom to jeden ze sposobów marki wineo na dotarcie do swoich klientów w czasie pandemii i zaprezentowanie im swoich nowości. W najbliższym czasie producent planuje również projekt „Roadshow Caravan”, czyli podróż przez Europę z wyjątkową przyczepą, w której będzie można na żywo obejrzeć produkty wineo i w bezpiecznych warunkach porozmawiać z przedstawicielami marki. Wyprawa zaplanowana jest w okresie od maja do października 2021.

 

Dodatkowe informacje o produktach marki wineo dostępne są na stronie internetowej: https://www.wineo-polska.pl/


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fly pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.