Wirtualny showroom wineo – poznaj świat podłóg bez wychodzenia z domu
Fly pr
Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
anna.szeflinska|flypr.pl| |anna.szeflinska|flypr.pl
784 428 106
budflypr.newslink.pl/, flypr.newslink.pl/
Pandemia koronawirusa i wprowadzone w związku z nią obostrzenia sprawiły, że od ponad roku nasze życie niemal w całości toczy się w czterech ścianach własnych domów. Codziennością stał się home office, nauka zdalna i zakupy online, ponieważ względy bezpieczeństwa przez długi czas nie pozwalały na spotkania w większym gronie czy odwiedzanie sklepów, marketów i galerii handlowych. Odwoływane były także wszelkie wystawy i targi wyposażenia wnętrz, gdzie można było bezpośrednio zapoznać się z najlepszej klasy produktami i nowościami w branży wykończeniowej. Wirtualny showroom wineo powstał specjalnie z myślą o projektantach, sprzedawcach i prywatnych inwestorach, którzy szukają wiedzy i inspiracji wnętrzarskich. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii i przyjaznego, intuicyjnego interfejsu każda zainteresowana osoba może prosto, wygodnie i bez wychodzenia z domu, poznać aktualne nowości z oferty marki wineo, obejrzeć filmy na temat podłóg, ich właściwości i montażu, a także przeczytać wiele inspirujących wskazówek projektowych.
Spacer indywidualny lub podróż z przewodnikiem
Interaktywna przestrzeń showroomu wineo zaprojektowana została na bazie modelu tradycyjnego salonu pokazowego, stąd też podzielono ją na kilka sekcji tematycznych. Wśród nich znalazła się między innymi sala szkoleniowa z materiałami video, wystawa nowych produktów i hol, w którym można zapoznać się z właściwościami podłóg wineo. Ponadto wydzielone zostały także specjalne strefy dla architektów i sprzedawców. Każdy gość może swobodnie „spacerować” po showroomie, odwiedzając interesujące go sekcje według indywidualnych preferencji lub też skorzystać z opcji wirtualnego przewodnika. Jak jednak dostać się do środka? Wirtualny showroom wineo odwiedzić można poprzez przeglądarkę internetową dowolnego komputera, tabletu czy smartfona. Nie trzeba w tym celu instalować żadnego programu – wystarczy odwiedzić stronę internetową www.wineo-polska.pl i znaleźć sekcję „Wirtualny salon wystawowy” lub wejść bezpośrednio na https://showroom.wineo.de/.
Wszystkie materiały, w tym filmy i katalogi, dostępne są w dwóch wersjach językowych: angielskiej i niemieckiej.
Wirtualny showroom to jeden ze sposobów marki wineo na dotarcie do swoich klientów w czasie pandemii i zaprezentowanie im swoich nowości. W najbliższym czasie producent planuje również projekt „Roadshow Caravan”, czyli podróż przez Europę z wyjątkową przyczepą, w której będzie można na żywo obejrzeć produkty wineo i w bezpiecznych warunkach porozmawiać z przedstawicielami marki. Wyprawa zaplanowana jest w okresie od maja do października 2021.
Dodatkowe informacje o produktach marki wineo dostępne są na stronie internetowej: https://www.wineo-polska.pl/

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.