Komunikaty PR

Wisienka na torcie

2021-03-23  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Po włosku i po polsku

Cudownie przezroczyste naczynia polskiej marki Krosno Glass znakomicie nadają się nie tylko do serwowania napojów, lecz również do komponowania w nich deserów na miarę kultowych kawiarni. Najpopularniejszym ciastem serwowanym w kieliszku jest klasyczny włoski deser tiramisu (tira mi sù, czyli „popraw mi humor”). Kolejne warstwy biszkoptów nasączonych kawą, przełożonych kremem mascarpone naprawdę kusząco prezentują się w kieliszku do szampana lub koktajli. 

Szeroka, okrągła czarka oraz smukła nóżka kieliszka do Margarity z kolekcji „Avant-Garde” wydaje się być naprawdę idealna do włoskiego „klasyka". Także kieliszki do martini z kolekcji „Krista” i „Harmony” będą prezentowały się bosko w duecie z tym deserem. Kolejnym ciastem, już z polskiego ogródka, które zyskuje, gdy serwujemy je w przezroczystym naczyniu, jest dobrze nam znana szarlotka. Styliści jedzenia najczęściej polecają do tego ciasta wszelkiego rodzaju pucharki, chociażby te z kolekcji „Krista", na bogato zdobionej nóżce. Pucharek „Tasting” o pojemnej czarce z wyprofilowanym rantem i stabilną, niską nóżką, urzeknie natomiast miłośników minimalizmu i eleganckiej prostoty. To najlepsze naczynia dla wszelkiego rodzaju deserów: lodów, galaretek, puddingów chia z musem owocowym.

W upalne dni

Co zrobić, by zwykłe lody lub sorbety stały się boską ambrozją? Wystarczy podać je w szkle, a przestrzenie pomiędzy kulkami lodów wypełnić owocami sezonowymi: porzeczkami, jagodami, truskawkami. Obłoczek bitej śmietany na szczycie - i pokarm bogów gotowy! Lody najczęściej podajemy w kieliszkach do czerwonego wina lub w niskich szklankach, np. z kolekcji „Avant-Garde”, „Pure” czy „Harmony".

A co z babeczkami?

Do podawania tortów, tart owocowych czy ciastek, np. babeczek, sprawdzą się patery marki Krosno Glass. Wybór mamy duży. Począwszy od świetnie wyważonych pater na nodze, poprzez patery z kloszem, aż po szklane talerze do serwowania. Najbardziej okazale na stole wyglądają oczywiście patery na nodze przykryte kloszem. Patera „Elite” ujmuje kunsztem tradycyjnego, ręcznego wykonania, a wyjątkowy „Sakred by Karim Rashid” – designem i delikatnym kolorem. Nie bez znaczenia pozostają także względy praktyczne. Klosz skutecznie chroni wypieki przed wyschnięciem. Wśród pater bez klosza wyróżnia się „Legend” na solidnej nóżce, z intrygującym pęcherzykiem powietrza.

Ciasteczka owsiane, makaroniki i beziki

Do przechowywania i podawania drobnych słodkości najlepsze będą szklane pojemniki z przykrywką. Najbardziej zdobny, chociaż niewielki jest ręcznie wykonany „Illusion". Zachwyca także ten z kolekcji „Glamour". Jest wyjątkowy, bo składa się z trzech oddzielnych pojemników, z pozoru tworzących całość, które mogą być także podawane jako oddzielne salaterki. W tej samej kolekcji znajdziemy także klasyczny pojemnik w kształcie walca dobry do przechowywania biszkoptów albo kruchych lub owsianych ciasteczek.

Więcej informacji na temat produktów z portfolio marki Krosno Glass znaleźć można na stronie www.krosno.com.pl.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.