Wnętrza pełne wyrazu w barwach Tikkurila
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
W aranżacji wnętrz coraz częściej odchodzi się od klasycznych rozwiązań, podążając za nieco odważniejszymi, nowoczesnymi trendami. Ciemne, nasycone tonacje ścian, zestawienie różnych faktur czy widoczna dominacja jednej, wyrazistej barwy w wystroju to doskonałe pomysły na stworzenie klimatycznych pomieszczeń pełnych niepowtarzalnego charakteru i elegancji. W znalezieniu wymarzonej stylizacji pomoże bogata kolekcja barw Feel the Color marki Tikkurila.
Ciemne kolory wprowadzają do aranżacji nieco intymną, kameralną atmosferę, stanowiąc jednocześnie idealną bazę dla wyrazistych dekoracji. Zastosowanie farby Tikkurila Optiva Ceramic Super Matt 3 w odcieniu głębokiego granatu Indigo L426 pozwoli wykreować efektowne tło dla modnych dodatków w stylu glamour. Złota lampa zestawiona ze ścianami utrzymanymi w szlachetnym macie nada pomieszczeniu artystyczny akcent, podkreślając jego wysmakowany styl. Wyjątkowy urok wnętrza spotęguje zaś minimalistyczny, szklany sekretarzyk, który gustownie wtopi się w ten hipnotyzujący klimat luksusu.
Dla miłośników nieco bardziej stonowanych aranżacji ciekawym pomysłem będzie pomalowanie ścian na niebanalny odcień zieleni Ficus N378 z palety Tikkurila Feel the Color. Intrygujący charakter pomieszczenia można stworzyć dzięki połączeniu różnorodnych materiałów i tekstur w elementach wyposażenia. Piękny, wiklinowy fotel wdzięcznie uwydatni indywidualny styl sypialni, a miękki, wzorzysty dywanik nada całości jeszcze więcej oryginalnego tonu. W takim wystroju można też spokojnie bawić się kolorami, np. poprzez wzbogacenie wnętrza o poduszki i pledy w najróżniejszych barwach.
Równie interesującym rozwiązaniem dla uzyskania nietuzinkowego wyrazu pomieszczenia będzie postawienie na trend blend, czyli połączenie zbliżonych odcieni. Zachowanie jednolitego kolorytu wcale nie musi oznaczać monotonii w aranżacji. Wystarczy, że zdecydujemy się na niestandardową barwę, jak np. L396 Beeswax. Dzięki dobraniu odpowiednich farb Tikkurila, można pomalować tym kolorem nie tylko ściany, ale również listwę przypodłogową. Ten pozornie prosty trik to sposób na pełne wydobycie mocy tego odcienia. Utrzymany w spójnej tonacji drewniany stolik oraz stylowy fotel dodadzą całości jeszcze więcej urzekającej gracji.
Więcej inspiracji na modne wnętrza w barwach Tikkurila można znaleźć pod adresem: https://tikkurila.pl/inspiracje/kolekcja-tikkurila-feel-the-color

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.