Wybór sprzętu do nawadniania – nic prostszego z Fiskars
Jaki sprzęt do nawadniania będzie dla nas odpowiedni? Jak właściwie dopasować jego poszczególne elementy? – to kluczowe pytania, które stawiają sobie właściciele ogródków, gdy na dobre rozpoczyna się sezon wiosenno-letni. Fiskars w ramach nowego segmentu do nawadniania gwarantuje pomocne rozwiązania dla ogrodników, a wśród nich kalkulator ogrodowy oraz innowacyjny system kodowania kolorem. Dzięki nim nawadnianie jest naprawdę łatwe.
Właściciele ogrodów i trawników mogą nawadniać je korzystając z szerokiej i dobrze dopasowanej do ich potrzeb nowej oferty Fiskars, w której znajdziemy - bębny z wężem, pistolety i lance zraszające, zraszacze, węże ogrodowe jak również złączki i przyłącza. Nową ofertę wyróżniają rozwiązania, które sprawiają, że wybór i użytkowanie sprzętu jest wyjątkowo łatwe i komfortowe.
Kalkulator ogrodowy = łatwy wybór optymalnego sprzętu do nawadniania
Przed wybraniem się na zakupy warto odpowiedzieć sobie na kluczowe pytanie – jak duży jest nasz ogród. Powierzchnia ogrodu determinuje bowiem wszystkie kolejne kroki - od wyboru optymalnej długości węża, aż po zraszacze do trawnika, które efektywnie nawodnią ogród. Stojąc przed dylematem czy wybrać nowy bęben z wężem XL czy może jednak zdecydować się na model bębna S, warto skorzystać z nowego narzędzia Fiskars - kalkulatora ogrodowego - ułatwiającego ustalenie wielkości ogrodu i wybór optymalnego sprzętu. Wystarczy zalogować się na stronie www.fiskars.eu/easywatering, wpisać adres działki, zaznaczyć jej granice, a w efekcie otrzymamy podpowiedź dotyczącą optymalnego dla nas sprzętu.
Innowacyjny system kodowania kolorem - nie ma szans na pomyłkę
Po wybraniu optymalnych węży, pistoletów zraszających i zraszaczy, czas połączyć wszystkie części w całość przy pomocy złączek i przyłączy. Fiskars zadbał o szeroki wybór złączek i przyłączy od kranu do końcówki zraszającej. Aby wykluczyć popełnienie błędu przy dopasowaniu złączki czy przyłącza do węża, Fiskars zastosował innowacyjny system oznaczania średnicy kolorem, czyli tzw. system kodowania kolorem. Otóż, kolor żółty - odpowiada średnicy 9 mm, niebieski - średnicy 13-15 mm, natomiast czerwony - średnicy 19 mm. Nie ma zatem szansy na pomyłkę!
Podlewanie ogrodu – pięć kluczowych kroków
Krok 1. Ustal wielkość ogrodu - ona determinuje kolejne kroki dt. wyboru odpowiedniego sprzętu.
Krok 2. Wybierz sprzęt do różnych zadań - na pewno będziesz potrzebować kilku węży, pistolet zraszający, zraszacz, przyłącza, a nawet sterownik. Pamiętaj, że nowe bębny z wężem Fiskars, zawierają wszystko, czego potrzebujesz do podlewania.
Krok 3. Dopasuj strumień wody do zadania - inny będzie potrzebny do podlewania delikatnych roślin czy trawnika, a inny do czyszczenia narzędzi.
Krok 4. Wybór węża ogrodowego to podstawa - wybierając wąż ogrodowy, w pierwszej kolejności weź pod uwagę powierzchnię swojego ogrodu. Równie ważne czynniki to jakość, odpowiednia długość i średnica węża. Wypróbuj do tego kalkulator ogrodowy.
Krok 5. Czas na dobór złączek i przyłączy – to one łączą twój system nawadniający. Dzięki innowacyjnemu systemowi kodowania kolorem nie popełnisz błędu dopasowując je do węża.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.