Wyczaruj bajkowy pokój dziecka z Annie Sloan
Aranżacja pokoju dziecka powinna rozwijać jego wyobraźnię i pobudzać kreatywność. Ogromną rolę odgrywają przy tym kolory. Z pomocą farb Chalk Paint™ od Annie Sloan przekształcisz sypialnię swojego dziecka w cudowną krainę czarów.
Annie Sloan, ekspertka w dziedzinie kolorów i dekoracji podpowiada jak w prosty sposób przeprowadzić metamorfozę dziecięcej sypialni przy pomocy farb kredowych Chalk Paint™. Młode umysły czerpią ogromne korzyści z używania kolorów. Pobudzaj ich wyobraźnię zabawnymi, pomysłowymi wnętrzami opartymi na tym, co kochają. Stwórz fantastyczną scenę inspirowaną historią starożytną, bajkami lub podróżami po świecie, aby wzbudzić ich zainteresowanie i rozwijać pasje na całe życie – mówi Annie. Nieoczekiwanym skutkiem ubocznym takiej metamorfozy może być silne poczucie dumy z własnego, wyjątkowego pokoju, a w niektórych rzadkich przypadkach także chęć utrzymania porządku w sypialni. Zastrzeżenie: Żaden kolor farby nie jest w stu procentach skuteczny w tej dziedzinie! – dodaje Annie.
Jak przeprowadzić metamorfozę sypialni dziecka według pomysłu Annie Sloan? Skorzystaj z krótkiego poradnika, który przygotowała ekspertka:
- Idealnym materiałem jest MDF. Zwykłe łóżko piętrowe możesz po prostu pomalować farbą kredową. Jeżeli jesteś biegły w DIY, podejmij się stworzenia bramy do krainy fantazji lub wejścia do magicznego zamku. Wystarczy płyta MDF przycięta na wymiar w lokalnym sklepie. Pomalowana na kolor kontrastujący z odcieniem ścian będzie wyglądać naprawdę zaskakująco.
- Wykorzystaj tkaniny, aby dodać element zabawy – zamocowana nad łóżkiem zaciągana kurtyna, to sposób, aby w jednej chwili stworzyć sekretną kryjówkę, a stosy miękkich poduszek sprawią, że będzie również bardzo przytulna.
- Zapomnij o dyktatach kolorystycznych typowych dla płci – każdy kolor jest dla każdego!
Farby kredowe Chalk Paint™ dostępne są w 45 kolorach, które można mieszać, aby stworzyć własną paletę. Mogą być stosowane na niemal każdej powierzchni bez gruntowania lub szlifowania. To produkt na bazie wody, bez zapachu i o niskiej zawartości związków lotnych. Farba została niezależnie przetestowana i uzyskała certyfikat bezpieczeństwa zabawek zgodny z przepisami europejskimi.
W realizacji wykorzystano: Chalk Paint™ w kolorze Napoleonic Blue i Scandinavian Pink do pomalowania łóżka piętrowego oraz wosk Clear Chalk Paint™ Wax do zabezpieczenia powierzchni.
Kurtyna wykonana z tkaniny w prążki Ticking in Graphite z ozdobami w kształcie muszelek z lnu w kolorze English Yellow + Antibes Green.
Podłoga pomalowana Chalk Paint™ w kolorze Old White i wykończona matowym lakierem Chalk Paint™ Lacquer.
Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.