Komunikaty PR

Wyczaruj bajkowy pokój dziecka z Annie Sloan

2021-02-26  |  14:11
Biuro prasowe

Aranżacja pokoju dziecka powinna rozwijać jego wyobraźnię i pobudzać kreatywność. Ogromną rolę odgrywają przy tym kolory. Z pomocą farb Chalk Paint™ od Annie Sloan przekształcisz sypialnię swojego dziecka w cudowną krainę czarów.

Annie Sloan, ekspertka w dziedzinie kolorów i dekoracji podpowiada jak w prosty sposób przeprowadzić metamorfozę dziecięcej sypialni przy pomocy farb kredowych Chalk Paint™. Młode umysły czerpią ogromne korzyści z używania kolorów. Pobudzaj ich wyobraźnię zabawnymi, pomysłowymi wnętrzami opartymi na tym, co kochają. Stwórz fantastyczną scenę inspirowaną historią starożytną, bajkami lub podróżami po świecie, aby wzbudzić ich zainteresowanie i rozwijać pasje na całe życie – mówi Annie. Nieoczekiwanym skutkiem ubocznym takiej metamorfozy może być silne poczucie dumy z własnego, wyjątkowego pokoju, a w niektórych rzadkich przypadkach także chęć utrzymania porządku w sypialni. Zastrzeżenie: Żaden kolor farby nie jest w stu procentach skuteczny w tej dziedzinie! – dodaje Annie.

Jak przeprowadzić metamorfozę sypialni dziecka według pomysłu Annie Sloan?  Skorzystaj z krótkiego poradnika, który przygotowała ekspertka:

  • Idealnym materiałem jest MDF. Zwykłe łóżko piętrowe możesz po prostu pomalować farbą kredową. Jeżeli jesteś biegły w DIY, podejmij się stworzenia bramy do krainy fantazji lub wejścia do magicznego zamku.  Wystarczy płyta MDF przycięta na wymiar w lokalnym sklepie. Pomalowana na kolor  kontrastujący z odcieniem ścian będzie wyglądać naprawdę zaskakująco.
  • Wykorzystaj tkaniny, aby dodać element zabawy – zamocowana nad łóżkiem zaciągana kurtyna, to sposób, aby w jednej chwili stworzyć sekretną kryjówkę, a stosy miękkich poduszek sprawią, że będzie również bardzo przytulna.
  • Zapomnij o dyktatach kolorystycznych typowych dla płci – każdy kolor jest dla każdego!

Farby kredowe Chalk Paint™ dostępne są w 45 kolorach, które można mieszać, aby stworzyć własną paletę. Mogą być stosowane na niemal każdej powierzchni bez gruntowania lub szlifowania. To produkt na bazie wody, bez zapachu i o niskiej zawartości związków lotnych. Farba została niezależnie przetestowana i uzyskała certyfikat bezpieczeństwa zabawek zgodny z przepisami europejskimi.

W realizacji wykorzystano: Chalk Paint™ w kolorze Napoleonic Blue i Scandinavian Pink do pomalowania łóżka piętrowego oraz wosk Clear Chalk Paint™ Wax do zabezpieczenia powierzchni.

Kurtyna wykonana z tkaniny w prążki Ticking in Graphite z ozdobami w kształcie muszelek z lnu w kolorze English Yellow + Antibes Green.

Podłoga pomalowana Chalk Paint™ w kolorze Old White i wykończona matowym lakierem Chalk Paint™ Lacquer.

Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.