Komunikaty PR

Wykańczanie mieszkania podczas pandemii

2020-11-24  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W marcu sytuacja związana z koronawirusem zmieniła tryb pracy niemal w każdej branży. Dzięki wprowadzeniu odpowiednich procedur firmy poradziły sobie z tą trudną dla wszystkich sytuacją i bez problemu kontynuują swoją pracę podczas drugiej fali pandemii. Zapytaliśmy Adama Budzyńskiego z Pracowni Architektury Wnętrz Decoroom o to, jak obecnie wygląda współpraca z klientami.

Mamy teraz drugą falę pandemii koronawirusa w Polsce. Jak wygląda obecnie praca pracowni architektury wnętrz?

Monitorujemy sytuację epidemiologiczną w kraju, dokładając wszelkich starań, aby pracownia działała bez zakłóceń, zachowując jednocześnie zasady bezpieczeństwa. Spotkania, konsultacje projektowe, a nawet wybór materiałów wykończeniowych, przeprowadzamy mailowo, telefonicznie lub poprzez wideokonferencje. Nie zrezygnowaliśmy również ze spotkań w showroomie, jednak odbywają się one w ograniczonym składzie, z zachowaniem środków ostrożności.

Czy klienci chętnie decydują się na współpracę zdalną czy wolą poczekać na lepszy moment?

Trudno powiedzieć kiedy nadejdzie lepszy moment, dlatego nasi klienci nie chcą czekać. Wręcz przeciwnie, zależy im na tym, aby jak najszybciej wprowadzić się do nowego mieszkania. Dlatego są elastyczni i chętnie dostosowują się do obecnie panujących warunków. Często sami proponują spotkania online, aby przyśpieszyć przebieg prac.

Jak wygląda taka współpraca zdalna z klientem?

Właściwie nie różni się od tej “w realu”. Wysyłamy koncepcję, kosztorysy, a potem omawiamy je mailowo bądź telefonicznie. Wszystkie materiały oglądamy w katalogu online bądź na stronie producenta. Rozwiązania technologiczne bardzo nam ułatwiają taką formę współpracy. Rekomendujemy jednak, aby decyzje o ostatecznym wyborze materiałów zapadały podczas spotkania na żywo.

Jak wygląda proces wybierania materiałów?

Zazwyczaj prosimy klientów, aby przygotowali dla nas kilka zdjęć inspiracyjnych. Następnie przeprowadzamy rozmowę telefoniczną dotyczącą ich oczekiwań i upodobań. Na bazie zebranych informacji dokonujemy wyboru materiałów, które przedstawiamy klientowi podczas spotkania. Ważne jest tutaj przekazanie wszystkich szczegółowych informacji o produkcie, np. przy deskach podłogowych istotna jest nie tylko kolorystyka, ale również to czy podłoga jest olejowana albo lakierowana, co ma ogromny wpływ na jej dalsze użytkowanie. Kiedy materiały są już wybrane składamy roboczy mood board, aby zaprezentować ich zastosowanie w projekcie. Wtedy też przedstawiamy zamysł całej realizacji. Pracując z klientami zagranicznymi efekty naszej pracy przedstawiamy podczas wideorozmowy bądź przesyłamy zdjęcia.

W jakie narzędzia wyposażyliście pracownię, aby móc pracować zdalnie z klientami?

Już jesienią ubiegłego roku zaczęliśmy wdrażać system podpisów elektronicznych, którego uruchomienie zbiegło się z wybuchem pandemii. E-podpis to narzędzie, które bardzo usprawnia naszą pracę, pozwala na zdalne akceptowanie i podpisywanie dokumentów. Dodatkowo korzystamy z powszechnie stosowanych programów, takich jak Skype czy Microsoft Teams.

Decoroom współpracuje również z dużymi firmami deweloperskimi. Jak tutaj wygląda sytuacja? Jak przebiega praca?

Dostawy materiałów, prace wykończeniowe oraz nasz nadzór nad nimi prowadzone są bez przerw oraz utrudnień. Zależy nam bardzo na zrealizowaniu wszystkich naszych zleceń na czas, mimo trudnej i dynamicznie zmieniającej się sytuacji w kraju.

Co jest największym wyzwaniem dla Decoroom w tym trudnym dla wszystkich czasie?

Największym wyzwaniem w tym okresie jest logistyka obsługi klientów. Teraz wszystko spotkania musimy planować z odpowiednim wyprzedzeniem, aby zapewnić naszym klientom bezpieczne warunki. Ze szczególną troską podchodzimy również do bezpieczeństwa i komfortu naszych pracowników. Zdajemy sobie sprawę z tego, że to niezwykle trudny czas dla nas wszystkich.

Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu/

Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.