Komunikaty PR

Wykańczanie mieszkania podczas pandemii

2020-11-24  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W marcu sytuacja związana z koronawirusem zmieniła tryb pracy niemal w każdej branży. Dzięki wprowadzeniu odpowiednich procedur firmy poradziły sobie z tą trudną dla wszystkich sytuacją i bez problemu kontynuują swoją pracę podczas drugiej fali pandemii. Zapytaliśmy Adama Budzyńskiego z Pracowni Architektury Wnętrz Decoroom o to, jak obecnie wygląda współpraca z klientami.

Mamy teraz drugą falę pandemii koronawirusa w Polsce. Jak wygląda obecnie praca pracowni architektury wnętrz?

Monitorujemy sytuację epidemiologiczną w kraju, dokładając wszelkich starań, aby pracownia działała bez zakłóceń, zachowując jednocześnie zasady bezpieczeństwa. Spotkania, konsultacje projektowe, a nawet wybór materiałów wykończeniowych, przeprowadzamy mailowo, telefonicznie lub poprzez wideokonferencje. Nie zrezygnowaliśmy również ze spotkań w showroomie, jednak odbywają się one w ograniczonym składzie, z zachowaniem środków ostrożności.

Czy klienci chętnie decydują się na współpracę zdalną czy wolą poczekać na lepszy moment?

Trudno powiedzieć kiedy nadejdzie lepszy moment, dlatego nasi klienci nie chcą czekać. Wręcz przeciwnie, zależy im na tym, aby jak najszybciej wprowadzić się do nowego mieszkania. Dlatego są elastyczni i chętnie dostosowują się do obecnie panujących warunków. Często sami proponują spotkania online, aby przyśpieszyć przebieg prac.

Jak wygląda taka współpraca zdalna z klientem?

Właściwie nie różni się od tej “w realu”. Wysyłamy koncepcję, kosztorysy, a potem omawiamy je mailowo bądź telefonicznie. Wszystkie materiały oglądamy w katalogu online bądź na stronie producenta. Rozwiązania technologiczne bardzo nam ułatwiają taką formę współpracy. Rekomendujemy jednak, aby decyzje o ostatecznym wyborze materiałów zapadały podczas spotkania na żywo.

Jak wygląda proces wybierania materiałów?

Zazwyczaj prosimy klientów, aby przygotowali dla nas kilka zdjęć inspiracyjnych. Następnie przeprowadzamy rozmowę telefoniczną dotyczącą ich oczekiwań i upodobań. Na bazie zebranych informacji dokonujemy wyboru materiałów, które przedstawiamy klientowi podczas spotkania. Ważne jest tutaj przekazanie wszystkich szczegółowych informacji o produkcie, np. przy deskach podłogowych istotna jest nie tylko kolorystyka, ale również to czy podłoga jest olejowana albo lakierowana, co ma ogromny wpływ na jej dalsze użytkowanie. Kiedy materiały są już wybrane składamy roboczy mood board, aby zaprezentować ich zastosowanie w projekcie. Wtedy też przedstawiamy zamysł całej realizacji. Pracując z klientami zagranicznymi efekty naszej pracy przedstawiamy podczas wideorozmowy bądź przesyłamy zdjęcia.

W jakie narzędzia wyposażyliście pracownię, aby móc pracować zdalnie z klientami?

Już jesienią ubiegłego roku zaczęliśmy wdrażać system podpisów elektronicznych, którego uruchomienie zbiegło się z wybuchem pandemii. E-podpis to narzędzie, które bardzo usprawnia naszą pracę, pozwala na zdalne akceptowanie i podpisywanie dokumentów. Dodatkowo korzystamy z powszechnie stosowanych programów, takich jak Skype czy Microsoft Teams.

Decoroom współpracuje również z dużymi firmami deweloperskimi. Jak tutaj wygląda sytuacja? Jak przebiega praca?

Dostawy materiałów, prace wykończeniowe oraz nasz nadzór nad nimi prowadzone są bez przerw oraz utrudnień. Zależy nam bardzo na zrealizowaniu wszystkich naszych zleceń na czas, mimo trudnej i dynamicznie zmieniającej się sytuacji w kraju.

Co jest największym wyzwaniem dla Decoroom w tym trudnym dla wszystkich czasie?

Największym wyzwaniem w tym okresie jest logistyka obsługi klientów. Teraz wszystko spotkania musimy planować z odpowiednim wyprzedzeniem, aby zapewnić naszym klientom bezpieczne warunki. Ze szczególną troską podchodzimy również do bezpieczeństwa i komfortu naszych pracowników. Zdajemy sobie sprawę z tego, że to niezwykle trudny czas dla nas wszystkich.

Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu/

Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element
Dom Luksus, który nie przytłacza
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.