Wzorowy akcent w łazience
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro@okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Gładkie jednolite ściany w łazience to propozycja dla wszystkich tych, którzy lubią spokój i harmonię we wnętrzu. A może by tak jednak nadać delikatnego pazura naszej przestrzeni łazienkowej i wprowadzić delikatny albo i mocniejszy, akcent nie tylko kolorystyczny?
Po erze różnorodnych wzorów i dekorów przyszedł czas na wnętrzarski ascetyzm. Przyzwyczailiśmy się do minimalistycznych łazienkowych wnętrz z idealnie gładkimi ścianami. Płytki wielkoformatowe z ewentualnym lekkim rysunkiem marmuru miały stanowić tło dla mebli. Może jest już czas na zatoczenie koła stylistycznego i ponowne wprowadzenie wzorów na łazienkowe ściany?
Oko na Maroko
Płytki w charakterystyczne marokańskie arabeski, ułożone w patchworkowy wzór to propozycja dla odważnych. Kolorowe esy-floresy ożywiają łazienkę, nastrajając właścicieli pozytywnie już od progu. Świetnie skomponowane ze statecznym granatem ścian, bielą i drewnem, stanowią doskonałe tło dla wyrafinowanej kolekcji szafek Gloria 2.0 projektu Grynasz Studio. Jej ryflowane fronty i zaokrąglone boki zmieniają każdą łazienkę w przytulny salonik kąpielowy. Atrakcyjność serii to nie tylko niebanalny wygląd, ale także piękna kolorystyka utrzymana w chłodnej palecie barw. Poza tradycyjną bielą znajdziemy tu również elegancki granat Parisian Blue i intrygujący odcień Fjord, oddający uroki Północy.
Jest, a jakoby go nie było
Gdy przeraża nas wizja ostrego, wyrazistego wzoru, a chcielibyśmy ożywić łazienkę jakimś deseniem, to płytki stylizowane na stare, lekko pościerane będą najlepszym wyborem. Delikatne zdobienia w kolorach łączących w sobie beże, niebieskości i biele zdają się łączyć w sobie wszystkie odcienie łazienki. Tu znów kolekcja Gloria 2.0, w granatowej szlachetnej odsłonie, z jednej strony wysuwa się na pierwszy plan na ścianie z drewnopodobnych płytek, z drugiej po cichu staje z boku, by pokazać piękno tych we wzory. Uzupełnieniem aranżacji będą dodatki, które domkną stylistykę ekstrawaganckiego domowego SPA.
Jak widać, wzory w łazience nie muszą jej zdominować i przytłoczyć. Nie musimy się więc obawiać, że nam się opatrzą i znudzą w krótkim czasie. Zarówno delikatny deseń, jak i wyrazisty akcent pozwolą na stworzenie indywidualnej przestrzeni łazienkowej. A meble z kolekcji marki Devo świetnie się w niej odnajdą.
Dodatkowe informacje: www.devo.pl
O Devo
Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.