Wzorowy akcent w łazience
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Gładkie jednolite ściany w łazience to propozycja dla wszystkich tych, którzy lubią spokój i harmonię we wnętrzu. A może by tak jednak nadać delikatnego pazura naszej przestrzeni łazienkowej i wprowadzić delikatny albo i mocniejszy, akcent nie tylko kolorystyczny?
Po erze różnorodnych wzorów i dekorów przyszedł czas na wnętrzarski ascetyzm. Przyzwyczailiśmy się do minimalistycznych łazienkowych wnętrz z idealnie gładkimi ścianami. Płytki wielkoformatowe z ewentualnym lekkim rysunkiem marmuru miały stanowić tło dla mebli. Może jest już czas na zatoczenie koła stylistycznego i ponowne wprowadzenie wzorów na łazienkowe ściany?
Oko na Maroko
Płytki w charakterystyczne marokańskie arabeski, ułożone w patchworkowy wzór to propozycja dla odważnych. Kolorowe esy-floresy ożywiają łazienkę, nastrajając właścicieli pozytywnie już od progu. Świetnie skomponowane ze statecznym granatem ścian, bielą i drewnem, stanowią doskonałe tło dla wyrafinowanej kolekcji szafek Gloria 2.0 projektu Grynasz Studio. Jej ryflowane fronty i zaokrąglone boki zmieniają każdą łazienkę w przytulny salonik kąpielowy. Atrakcyjność serii to nie tylko niebanalny wygląd, ale także piękna kolorystyka utrzymana w chłodnej palecie barw. Poza tradycyjną bielą znajdziemy tu również elegancki granat Parisian Blue i intrygujący odcień Fjord, oddający uroki Północy.
Jest, a jakoby go nie było
Gdy przeraża nas wizja ostrego, wyrazistego wzoru, a chcielibyśmy ożywić łazienkę jakimś deseniem, to płytki stylizowane na stare, lekko pościerane będą najlepszym wyborem. Delikatne zdobienia w kolorach łączących w sobie beże, niebieskości i biele zdają się łączyć w sobie wszystkie odcienie łazienki. Tu znów kolekcja Gloria 2.0, w granatowej szlachetnej odsłonie, z jednej strony wysuwa się na pierwszy plan na ścianie z drewnopodobnych płytek, z drugiej po cichu staje z boku, by pokazać piękno tych we wzory. Uzupełnieniem aranżacji będą dodatki, które domkną stylistykę ekstrawaganckiego domowego SPA.
Jak widać, wzory w łazience nie muszą jej zdominować i przytłoczyć. Nie musimy się więc obawiać, że nam się opatrzą i znudzą w krótkim czasie. Zarówno delikatny deseń, jak i wyrazisty akcent pozwolą na stworzenie indywidualnej przestrzeni łazienkowej. A meble z kolekcji marki Devo świetnie się w niej odnajdą.
Dodatkowe informacje: www.devo.pl
O Devo
Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.