Komunikaty PR

Z archiwum MODO X

2020-08-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Modo to jedna z najpopularniejszych kolekcji kabin walki-in marki Radaway. Od lat doskonale prezentuje się w polskich domach, hotelach oraz SPA. Nie bez powodu firma rozbudowuje serię o nowe modele. Modo New oraz najnowsza Modo X są doskonałym rozwiązaniem do każdej łazienki.

 

Modo New to seria kabin walk-in, czyli kabin otwartych. Większość modeli wykonana jest z 8 mm hartowanej szyby pokrytej powłoką hydrofobową EasyClean®. Kabiny te występują w dwóch wariantach kolorystycznych - chromie oraz czerni. Najczęściej montowane są bezpośrednio na podłodze, choć istnieje możliwość zamontowania ich także na brodziku tradycyjnym. Kabiny z serii można dopasować do każdego stylu w jakim urządzona jest łazienka. Część modeli jest bardzo minimalistyczna w formie – inne mogą stać się główną dekoracją wnętrza. Przykładem są kabiny Modo New Black z czarnymi detalami, które podkreślają szlachetność towarzyszących materiałów oraz sprawiają, że wnętrze nabiera niezwykłego charakteru. Połączenie szkła i czerni dodaje pomieszczeniu elegancji i przyciąga uwagę. Wśród czarnych propozycji Radaway znaleźć można modele Frame z ramką lub Factory z industrialną kratką wykonaną niezwykle trwałą farbą ceramiczną zespalaną ze szkłem podczas jego hartowania. Wszystkie kabiny charakteryzują też andowane, eleganckie czarne profile.

 

Nowością w ofercie Radaway są kabiny MODO X z chromowanymi lub czarnymi profilami. Wyróżnia je grubość szkła. Hartowana 10 mm szyba zapewnia niezwykłą trwałość i doskonałe bezpieczeństwo. Szkło dostępne jest w kilku wariantach kolorystycznych, na których można wygrawerować dowolny wzór. Seria MODO X jako jedyna może być wykonana też w rozmiarze 3 metrów wysokości. Przy wykorzystaniu dedykowanych profili, istnieje możliwość przymocowania kabiny bezpośrednio do sufitu. Takie rozwiązanie to ciekawa propozycja dla właścicieli wysokich mieszkań, którzy marzą np. o deszczownicy.

 

Wszystkie modele, zarówno z serii MODO dostępne są w programie „Na miarę” umożliwiającym dopasowanie rozmiarów do indywidualnych potrzeb oraz w usłudze laserowego grawerowania, która sprawia, że kabiny stają się ciekawą ozdobą wnętrza.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Luksus, który nie przytłacza Biuro prasowe
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które
Dom Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
2024-12-23 | 10:00

Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną

Ponad dwie dekady zawodowych doświadczeń, długa lista zrealizowanych projektów oraz setki rozmów z klientami, by lepiej zrozumieć ich potrzeby i dopasować do nich kształt
Dom Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych
2024-12-23 | 01:00

Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych

W dzisiejszym zabieganym świecie poszukujemy miejsc, które nas uspokajają i pozwalają oderwać się od codzienności. Kolekcja Pure to odpowiedź na tę potrzebę – jej łagodne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.