Z archiwum MODO X

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Modo to jedna z najpopularniejszych kolekcji kabin walki-in marki Radaway. Od lat doskonale prezentuje się w polskich domach, hotelach oraz SPA. Nie bez powodu firma rozbudowuje serię o nowe modele. Modo New oraz najnowsza Modo X są doskonałym rozwiązaniem do każdej łazienki.
Modo New to seria kabin walk-in, czyli kabin otwartych. Większość modeli wykonana jest z 8 mm hartowanej szyby pokrytej powłoką hydrofobową EasyClean®. Kabiny te występują w dwóch wariantach kolorystycznych - chromie oraz czerni. Najczęściej montowane są bezpośrednio na podłodze, choć istnieje możliwość zamontowania ich także na brodziku tradycyjnym. Kabiny z serii można dopasować do każdego stylu w jakim urządzona jest łazienka. Część modeli jest bardzo minimalistyczna w formie – inne mogą stać się główną dekoracją wnętrza. Przykładem są kabiny Modo New Black z czarnymi detalami, które podkreślają szlachetność towarzyszących materiałów oraz sprawiają, że wnętrze nabiera niezwykłego charakteru. Połączenie szkła i czerni dodaje pomieszczeniu elegancji i przyciąga uwagę. Wśród czarnych propozycji Radaway znaleźć można modele Frame z ramką lub Factory z industrialną kratką wykonaną niezwykle trwałą farbą ceramiczną zespalaną ze szkłem podczas jego hartowania. Wszystkie kabiny charakteryzują też andowane, eleganckie czarne profile.
Nowością w ofercie Radaway są kabiny MODO X z chromowanymi lub czarnymi profilami. Wyróżnia je grubość szkła. Hartowana 10 mm szyba zapewnia niezwykłą trwałość i doskonałe bezpieczeństwo. Szkło dostępne jest w kilku wariantach kolorystycznych, na których można wygrawerować dowolny wzór. Seria MODO X jako jedyna może być wykonana też w rozmiarze 3 metrów wysokości. Przy wykorzystaniu dedykowanych profili, istnieje możliwość przymocowania kabiny bezpośrednio do sufitu. Takie rozwiązanie to ciekawa propozycja dla właścicieli wysokich mieszkań, którzy marzą np. o deszczownicy.
Wszystkie modele, zarówno z serii MODO dostępne są w programie „Na miarę” umożliwiającym dopasowanie rozmiarów do indywidualnych potrzeb oraz w usłudze laserowego grawerowania, która sprawia, że kabiny stają się ciekawą ozdobą wnętrza.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły
Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.
Podróże
Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.