Zagłosuj w plebiscycie SUPER DACH 2020 i wygraj!
Fama PR Sp. z o.o.
Żeromskiego 62/2
50-312 Wrocław
alicja|famapr.pl| |alicja|famapr.pl
605734638
www.superdekarz.pl
Portal z poradami na temat budowy i konserwacji dachów SUPERDEKARZ.PL zaprasza do wzięcia w plebiscycie SUPER DACH 2020. Głosujący mogą wygrać jeden trzech odkurzaczy mobilnych marki Severin, ufundowanych przez BMI Braas.
Zdjęcia dachów zostały przesłane przez dekarzy zrzeszonych w programie SUPERDEKARZ i przedstawiają dachy położone przez nich w 2020 roku. Redakcja portalu wytypowała 50 zdjęć, które najciekawiej odzwierciedlają urodę dachówek ceramicznych, betonowych oraz blachodachówek na różnego typu budynkach - od domków jednorodzinnych, poprzez osiedla, domy wielorodzinne aż po zabytki. Pierwszy etap głosowania upływa 24 lutego o północy.
Zasady plebiscytu:
1. Oddaj głos na przynajmniej 1 zdjęcie w każdej z trzech kategorii: 1 - Dach nowy, 2 - Renowacja dachu, 3- Dach z lotu ptaka.
2. Możesz oddać maksymalnie 10 swoich głosów (polubień).
3. Na tym etapie nazwiska i firmy wykonawców trzymane są w tajemnicy, abyś kierował/-a się wyłącznie tym, co widzisz na zdjęciu.
4. Zliczanie głosów rozpocznie się 25 lutego 2021 r. i wyłoni 12 półfinalistów, czyli najbardziej popularne zdjęcia.
5. 1 marca rozpocznie się 2 etap plebiscytu. Przedstawimy 12 półfinalistów i ponownie poddamy głosowaniu. W ten sposób wybrane zostaną SUPER DACHY 2020, po 3 w każdej kategorii.
6. Jeśli zagłosujesz w 1 i 2 etapie plebiscytu, a dodatkowo przekonująco uargumentujesz, dlaczego dane zdjęcie zasługuje na tytuł SUPER DACHU 2020, masz szansę na jedną z 3 nagród - mobilnego odkurzacza do auta i domu marki SEVERIN, które ufundowała marka BMI Braas.
Link do zdjęć: https://www.facebook.com/media/set/?vanity=superdekarz&set=a.5158240867580706
Program SUPERDEKARZ powstał w 2008 roku z inicjatywy marki Braas. Jego ideą była integracja środowiska dekarskiego i podnoszenie kwalifikacji zawodowych dekarzy na coraz bardziej wymagającym rynku. Ten największy w Polsce program łączy w sobie rywalizację m.in. o położenie największej ilości dachów, a także system szkoleń - od wykonawstwa po techniki sprzedaży i marketingu. Portal SUPERDEKARZ.PL to z kolei źródło porad związanych z budową i konserwacją dachów, skierowany zarówno do osób zainteresowanych budownictwem, profesjonalnych dekarzy, jak i osób planujących budowę lub właścicieli własnego domu. Strona zawiera m.in. praktyczną wyszukiwarkę Superdekarzy oraz Certyfikowanych Dekarzy Braas działających w Polsce.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.