Komunikaty PR

Zamów teraz, odbierz nawet na wiosnę – sprawdź najnowszą promocję WIŚNIOWSKI

2024-11-20  |  10:32
Biuro prasowe

Zbliżająca się zima to idealny moment, aby pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu domu. Kluczowym elementem jest dobór stolarki budowlanej i solidnego ogrodzenia, które zapewnią doskonałą izolację termiczną i bezpieczeństwo. Tylko do końca roku klienci mogą dostać je nawet do 35% taniej.

Dzięki odpowiednio dobranym bramom, oknom, drzwiom czy roletom można znacznie obniżyć straty ciepła i zmniejszyć koszty ogrzewania. W tym sezonie marka WIŚNIOWSKI wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, oferując produkty najwyższej jakości w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. 

Zimowa oferta WIŚNIOWSKI już od 18 listopada!

Od 18 listopada do 31 grudnia 2024 roku trwa specjalna zimowa promocja na produkty marki WIŚNIOWSKI. Klienci mogą skorzystać z rabatów na bramy, okna, drzwi i ogrodzenia:

- Do 20% rabatu na bramy UniPro i UniTherm – idealne do ochrony garażu przed mrozem.

- Do 35% rabatu na okna i drzwi tarasowe PRIMO i DEVELO oraz rolety PROTECTA – gwarancja ciepła i bezpieczeństwa w Twoim domu.

- Do 10% rabatu na drzwi CREO i NOVA oraz ogrodzenia aluminiowe – estetyka, funkcjonalność i trwałość w jednym. 

Dodatkowo klienci mogą skorzystać z praktycznego rozwiązania „kup teraz – odbierz później”, które umożliwia odroczenie dostawy zamówionych produktów aż do wiosny 2025 roku. Dzięki temu z łatwością zaplanujesz wiosenne inwestycje, korzystając już teraz z zimowych rabatów.

Promocyjne produkty w programie „Czyste Powietrze”

Warto pamiętać, że bramy garażowe UniPro i UniTherm, okna PVC PRIMO i DEVELO oraz drzwi CREO i NOVA spełniają wymagania programu „Czyste Powietrze”. Zakup produktów WIŚNIOWSKI jest więc dla Klientów podwójnie korzystny – zyskują doskonałe produkty na najlepszych warunkach, a dodatkowo część zainwestowanych środków mogą odzyskać z programów wspierających termomodernizację.

Zimowa promocja WIŚNIOWSKI to niepowtarzalna okazja, aby zainwestować w nowoczesne rozwiązania, które poprawią komfort życia i pomogą przygotować Twój dom na każde warunki atmosferyczne. Skorzystaj z oferty i zadbaj o ciepło oraz bezpieczeństwo swojej rodziny. 

 

Więcej informacji na temat promocji znajdziesz u lokalnych dystrybutorów marki WIŚNIOWSKI lub na stronie internetowej: https://www.wisniowski.pl/oferta-specjalna/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.