Zamów teraz, odbierz nawet na wiosnę – sprawdź najnowszą promocję WIŚNIOWSKI
Zbliżająca się zima to idealny moment, aby pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu domu. Kluczowym elementem jest dobór stolarki budowlanej i solidnego ogrodzenia, które zapewnią doskonałą izolację termiczną i bezpieczeństwo. Tylko do końca roku klienci mogą dostać je nawet do 35% taniej.
Dzięki odpowiednio dobranym bramom, oknom, drzwiom czy roletom można znacznie obniżyć straty ciepła i zmniejszyć koszty ogrzewania. W tym sezonie marka WIŚNIOWSKI wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, oferując produkty najwyższej jakości w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Zimowa oferta WIŚNIOWSKI już od 18 listopada!
Od 18 listopada do 31 grudnia 2024 roku trwa specjalna zimowa promocja na produkty marki WIŚNIOWSKI. Klienci mogą skorzystać z rabatów na bramy, okna, drzwi i ogrodzenia:
- Do 20% rabatu na bramy UniPro i UniTherm – idealne do ochrony garażu przed mrozem.
- Do 35% rabatu na okna i drzwi tarasowe PRIMO i DEVELO oraz rolety PROTECTA – gwarancja ciepła i bezpieczeństwa w Twoim domu.
- Do 10% rabatu na drzwi CREO i NOVA oraz ogrodzenia aluminiowe – estetyka, funkcjonalność i trwałość w jednym.
Dodatkowo klienci mogą skorzystać z praktycznego rozwiązania „kup teraz – odbierz później”, które umożliwia odroczenie dostawy zamówionych produktów aż do wiosny 2025 roku. Dzięki temu z łatwością zaplanujesz wiosenne inwestycje, korzystając już teraz z zimowych rabatów.
Promocyjne produkty w programie „Czyste Powietrze”
Warto pamiętać, że bramy garażowe UniPro i UniTherm, okna PVC PRIMO i DEVELO oraz drzwi CREO i NOVA spełniają wymagania programu „Czyste Powietrze”. Zakup produktów WIŚNIOWSKI jest więc dla Klientów podwójnie korzystny – zyskują doskonałe produkty na najlepszych warunkach, a dodatkowo część zainwestowanych środków mogą odzyskać z programów wspierających termomodernizację.
Zimowa promocja WIŚNIOWSKI to niepowtarzalna okazja, aby zainwestować w nowoczesne rozwiązania, które poprawią komfort życia i pomogą przygotować Twój dom na każde warunki atmosferyczne. Skorzystaj z oferty i zadbaj o ciepło oraz bezpieczeństwo swojej rodziny.
Więcej informacji na temat promocji znajdziesz u lokalnych dystrybutorów marki WIŚNIOWSKI lub na stronie internetowej: https://www.wisniowski.pl/oferta-specjalna/
NAJEM KRÓTKOTERMINOWY – WYZWANIA BRANŻY
Black Weeks w MOVA: Świetne urządzenia w jeszcze niższej cenie
Nieoczywiste metamorfozy we wnętrzach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.