Komunikaty PR

Zamów teraz, odbierz nawet na wiosnę – sprawdź najnowszą promocję WIŚNIOWSKI

2024-11-20  |  10:32
Biuro prasowe

Zbliżająca się zima to idealny moment, aby pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu domu. Kluczowym elementem jest dobór stolarki budowlanej i solidnego ogrodzenia, które zapewnią doskonałą izolację termiczną i bezpieczeństwo. Tylko do końca roku klienci mogą dostać je nawet do 35% taniej.

Dzięki odpowiednio dobranym bramom, oknom, drzwiom czy roletom można znacznie obniżyć straty ciepła i zmniejszyć koszty ogrzewania. W tym sezonie marka WIŚNIOWSKI wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, oferując produkty najwyższej jakości w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. 

Zimowa oferta WIŚNIOWSKI już od 18 listopada!

Od 18 listopada do 31 grudnia 2024 roku trwa specjalna zimowa promocja na produkty marki WIŚNIOWSKI. Klienci mogą skorzystać z rabatów na bramy, okna, drzwi i ogrodzenia:

- Do 20% rabatu na bramy UniPro i UniTherm – idealne do ochrony garażu przed mrozem.

- Do 35% rabatu na okna i drzwi tarasowe PRIMO i DEVELO oraz rolety PROTECTA – gwarancja ciepła i bezpieczeństwa w Twoim domu.

- Do 10% rabatu na drzwi CREO i NOVA oraz ogrodzenia aluminiowe – estetyka, funkcjonalność i trwałość w jednym. 

Dodatkowo klienci mogą skorzystać z praktycznego rozwiązania „kup teraz – odbierz później”, które umożliwia odroczenie dostawy zamówionych produktów aż do wiosny 2025 roku. Dzięki temu z łatwością zaplanujesz wiosenne inwestycje, korzystając już teraz z zimowych rabatów.

Promocyjne produkty w programie „Czyste Powietrze”

Warto pamiętać, że bramy garażowe UniPro i UniTherm, okna PVC PRIMO i DEVELO oraz drzwi CREO i NOVA spełniają wymagania programu „Czyste Powietrze”. Zakup produktów WIŚNIOWSKI jest więc dla Klientów podwójnie korzystny – zyskują doskonałe produkty na najlepszych warunkach, a dodatkowo część zainwestowanych środków mogą odzyskać z programów wspierających termomodernizację.

Zimowa promocja WIŚNIOWSKI to niepowtarzalna okazja, aby zainwestować w nowoczesne rozwiązania, które poprawią komfort życia i pomogą przygotować Twój dom na każde warunki atmosferyczne. Skorzystaj z oferty i zadbaj o ciepło oraz bezpieczeństwo swojej rodziny. 

 

Więcej informacji na temat promocji znajdziesz u lokalnych dystrybutorów marki WIŚNIOWSKI lub na stronie internetowej: https://www.wisniowski.pl/oferta-specjalna/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.