Zamów teraz, odbierz nawet na wiosnę – sprawdź najnowszą promocję WIŚNIOWSKI
Zbliżająca się zima to idealny moment, aby pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu domu. Kluczowym elementem jest dobór stolarki budowlanej i solidnego ogrodzenia, które zapewnią doskonałą izolację termiczną i bezpieczeństwo. Tylko do końca roku klienci mogą dostać je nawet do 35% taniej.
Dzięki odpowiednio dobranym bramom, oknom, drzwiom czy roletom można znacznie obniżyć straty ciepła i zmniejszyć koszty ogrzewania. W tym sezonie marka WIŚNIOWSKI wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, oferując produkty najwyższej jakości w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Zimowa oferta WIŚNIOWSKI już od 18 listopada!
Od 18 listopada do 31 grudnia 2024 roku trwa specjalna zimowa promocja na produkty marki WIŚNIOWSKI. Klienci mogą skorzystać z rabatów na bramy, okna, drzwi i ogrodzenia:
- Do 20% rabatu na bramy UniPro i UniTherm – idealne do ochrony garażu przed mrozem.
- Do 35% rabatu na okna i drzwi tarasowe PRIMO i DEVELO oraz rolety PROTECTA – gwarancja ciepła i bezpieczeństwa w Twoim domu.
- Do 10% rabatu na drzwi CREO i NOVA oraz ogrodzenia aluminiowe – estetyka, funkcjonalność i trwałość w jednym.
Dodatkowo klienci mogą skorzystać z praktycznego rozwiązania „kup teraz – odbierz później”, które umożliwia odroczenie dostawy zamówionych produktów aż do wiosny 2025 roku. Dzięki temu z łatwością zaplanujesz wiosenne inwestycje, korzystając już teraz z zimowych rabatów.
Promocyjne produkty w programie „Czyste Powietrze”
Warto pamiętać, że bramy garażowe UniPro i UniTherm, okna PVC PRIMO i DEVELO oraz drzwi CREO i NOVA spełniają wymagania programu „Czyste Powietrze”. Zakup produktów WIŚNIOWSKI jest więc dla Klientów podwójnie korzystny – zyskują doskonałe produkty na najlepszych warunkach, a dodatkowo część zainwestowanych środków mogą odzyskać z programów wspierających termomodernizację.
Zimowa promocja WIŚNIOWSKI to niepowtarzalna okazja, aby zainwestować w nowoczesne rozwiązania, które poprawią komfort życia i pomogą przygotować Twój dom na każde warunki atmosferyczne. Skorzystaj z oferty i zadbaj o ciepło oraz bezpieczeństwo swojej rodziny.
Więcej informacji na temat promocji znajdziesz u lokalnych dystrybutorów marki WIŚNIOWSKI lub na stronie internetowej: https://www.wisniowski.pl/oferta-specjalna/
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.