Zapraszamy na Galę Finałową konkursu VASCO Integracja!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
VASCO Group, producent ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, po raz kolejny zaprosił architektów i architektów wnętrz do konkursu VASCO Integracja. Gala finałowa, podczas której komisja ogłosi wyniki tegorocznych obrad, odbędzie się 18 maja o godz. 17.00 na platformach online.
Integracja branży architektonicznej to idea przyświecająca konkursowi VASCO od blisko 15 lat. Jego celem jest promocja najlepszych projektów wnętrz, w których wykorzystano grzejniki dekoracyjne VASCO, realizując tym samym strategię Sztuki pełnej ciepła.
Zwycięzców obecnej 12. edycji konkursu poznamy już niebawem podczas gali finałowej, która w tym roku wyjątkowo, odbędzie się za pomocą platform online. Będzie transmitowana na żywo zarówno na stronie organizatora: http://www.vascoart.pl/konkurs/, jaki i na Facebooku: www.facebook.com/VASCOPolska (podmieniłam link prosto do wydarzenia)
Oprócz ogłoszenia wyników, bliżej poznamy także nagrodzone projekty oraz ich autorów. Przedstawiciele kapituły konkursowej, pod przewodnictwem Roberta Majkuta – designera i CEO w „Robert Majkut Designera LTD” – opowiedzą o refleksjach, jakie towarzyszyły im podczas weryfikacji i wyboru zwycięskich projektów, wiodących trendach, a także zmianach w architekturze wnetrz, jakie są nieuniknione w obecnych czasach.
Do tej pory we wszystkich edycjach konkursu wzięło udział przeszło 1500 pracowni architektonicznych, zgłaszając ponad 1800 projektów. Podobnie i podczas tej edycji, mimo pandemii, konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. – Otrzymaliśmy wiele zgłoszeń na bardzo wysokim poziomie, z wykorzystaniem kreatywnych i przemyślanych rozwiązań. Wiele z nich było odpowiedzią na zmieniające się potrzeby branży czy zagrożenia wynikające ze zmian klimatycznych – mówi Patrycja Michałek, Product Manager VASCO Group, Sekretarz Konkursu VASCO Integracja.
Stowarzyszenia Architektów Wnętrz i Uczelnie Wyższe
12. edycja konkursu zdecydowanie wyróżnia się od pozostałych. Wszystko za sprawą Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, które po raz pierwszy zostało partnerem konkursu i objęło patronatem merytorycznym nowopowstałą kategorię – INNOWACJE. To obszar, w którym w tej edycji konkursu, architekci wnętrz projektowali kontenerowy domek letniskowy. Z ramienia SAW nadesłane projekty oceniali znani architekci: Robert Majkut, Paweł Sokół, Jacek Tryc, Agnieszka Stefańska, Roland Stańczyk, Magda Federowicz-Boule.
Konkursu VASCO Integracja skierowany był także do studentów, dlatego organizatorzy zaprosili do współpracy uczelnie wyższe, a nadesłane prace były również oceniane okiem wykładowców prestiżowych uniwersytetów w kraju: prof. Jana Sikory, dr Szymona Hanczara oraz dr hab. Beaty Dobryjanowicz.
Wsparcie medialne
Organizatorzy konkursu zdają sobie również sprawę, jak znacząca jest rola mediów dla branży architektoniczno-wnętrzarskiej, dlatego o patronat medialne poprosili znane i cenione w branży tytułu, takie jak: Elle Decoration, LABEL MAGAZINE, Czas na wnętrze, Dobre Wnętrze, Architektura, Design Alive, Architektura & BIZNES, MAGAZIF, Urządzamy.pl, Designteka.pl, Foorni.pl, Domni.pl, Archinea.pl, Budnet, Archimania.pl, Design&Biznes, Wnetrzadomow.pl, DOMO+. W składzie jury znaleźli się również znani dziennikarze m. in Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Anna Grużewska, Ewa Mierzejewska, Małgorzata Szczepańska, Paweł Rafa oraz Olga Kisiel-Konopka, która na co dzień łączy świat mediów ze światem architektów.
Designerskie niespodzianki
Na wielbicieli pięknych i funkcjonalnych wnętrz czekają niespodzianki, a jedną z nich możemy zdradzić już teraz. Dla tych, którzy polubią stronę VASCO na Facebooku https://www.facebook.com/VASCOPolska i wezmą udział w wydarzenie na FB dotyczącym gali finałowej organizator ma 10 dwuosobowych voucherów na kolację w restauracji Atelier Amaro. Co dziesiąta osoba, która wykona powyższe czynności otrzyma voucher.
Po więcej informacji zapraszamy na Facebooka VASCO Polska: https://www.facebook.com/VASCOPolska

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.