Komunikaty PR

Zapraszamy na Galę Finałową konkursu VASCO Integracja!

2021-05-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.52 MB )

VASCO Group, producent ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, po raz kolejny zaprosił architektów i architektów wnętrz do konkursu VASCO Integracja. Gala finałowa, podczas której komisja ogłosi wyniki tegorocznych obrad, odbędzie się 18 maja o godz. 17.00 na platformach online.  

Integracja branży architektonicznej to idea przyświecająca konkursowi VASCO od blisko 15 lat. Jego celem jest promocja najlepszych projektów wnętrz, w których wykorzystano grzejniki dekoracyjne VASCO, realizując tym samym strategię Sztuki pełnej ciepła.

Zwycięzców obecnej 12. edycji konkursu poznamy już niebawem podczas gali finałowej, która w tym roku wyjątkowo, odbędzie się za pomocą platform online. Będzie transmitowana na żywo zarówno na stronie organizatora: http://www.vascoart.pl/konkurs/, jaki i na Facebooku: www.facebook.com/VASCOPolska (podmieniłam link prosto do wydarzenia)

Oprócz ogłoszenia wyników, bliżej poznamy także nagrodzone projekty oraz ich autorów. Przedstawiciele kapituły konkursowej, pod przewodnictwem Roberta Majkuta – designera i CEO w „Robert Majkut Designera LTD” – opowiedzą o refleksjach, jakie towarzyszyły im podczas weryfikacji i wyboru zwycięskich projektów, wiodących trendach, a także zmianach w architekturze wnetrz, jakie są nieuniknione w obecnych czasach.

Do tej pory we wszystkich edycjach konkursu wzięło udział przeszło 1500 pracowni architektonicznych, zgłaszając ponad 1800 projektów. Podobnie i podczas tej edycji, mimo pandemii, konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. – Otrzymaliśmy wiele zgłoszeń na bardzo wysokim poziomie, z wykorzystaniem kreatywnych i przemyślanych rozwiązań. Wiele z nich było odpowiedzią na zmieniające się potrzeby branży czy zagrożenia wynikające ze zmian klimatycznych – mówi Patrycja Michałek, Product Manager VASCO Group, Sekretarz Konkursu VASCO Integracja.

Stowarzyszenia Architektów Wnętrz i Uczelnie Wyższe

12. edycja konkursu zdecydowanie wyróżnia się od pozostałych. Wszystko za sprawą Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, które po raz pierwszy zostało partnerem konkursu i objęło patronatem merytorycznym nowopowstałą kategorię – INNOWACJE. To obszar, w którym w tej edycji konkursu, architekci wnętrz projektowali kontenerowy domek letniskowy. Z ramienia SAW nadesłane projekty oceniali znani architekci: Robert Majkut, Paweł Sokół, Jacek Tryc, Agnieszka Stefańska, Roland Stańczyk, Magda Federowicz-Boule.

Konkursu VASCO Integracja skierowany był także do studentów, dlatego organizatorzy zaprosili do współpracy uczelnie wyższe, a nadesłane prace były również oceniane okiem wykładowców prestiżowych uniwersytetów w kraju: prof. Jana Sikory, dr Szymona Hanczara oraz dr hab. Beaty Dobryjanowicz.

Wsparcie medialne

Organizatorzy konkursu zdają sobie również sprawę, jak znacząca jest rola mediów dla branży architektoniczno-wnętrzarskiej, dlatego o patronat medialne poprosili znane i cenione w branży tytułu, takie jak: Elle Decoration, LABEL MAGAZINE, Czas na wnętrze, Dobre Wnętrze, Architektura, Design Alive, Architektura & BIZNES, MAGAZIF, Urządzamy.pl, Designteka.pl, Foorni.pl, Domni.pl, Archinea.pl, Budnet, Archimania.pl, Design&Biznes, Wnetrzadomow.pl, DOMO+. W składzie jury znaleźli się również znani dziennikarze m. in Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Anna Grużewska, Ewa Mierzejewska, Małgorzata Szczepańska, Paweł Rafa oraz Olga Kisiel-Konopka, która na co dzień łączy świat mediów ze światem architektów.

Designerskie niespodzianki

Na wielbicieli pięknych i funkcjonalnych wnętrz czekają niespodzianki, a jedną z nich możemy zdradzić już teraz. Dla tych, którzy polubią stronę VASCO na Facebooku https://www.facebook.com/VASCOPolska i wezmą udział w wydarzenie na FB dotyczącym gali finałowej organizator ma 10 dwuosobowych voucherów na kolację w restauracji Atelier Amaro. Co dziesiąta osoba, która wykona powyższe czynności otrzyma voucher.

Po więcej informacji zapraszamy na Facebooka VASCO Polska: https://www.facebook.com/VASCOPolska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.