Komunikaty PR

Zaprojektuj swój szczęśliwy nowy rok

2021-02-12  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

A gdyby tak listę noworocznych postanowień zamienić na wykaz codziennych, drobnych przyjemności, które poprawią nam humor? Pyszne śniadanie, kąpiel przy świecach czy filiżanka ulubionej kawy? Oto podpowiedź, jak w trzech krokach zaprojektować szczęśliwy nowy rok z marką Riviera Maison dostępną w salonach Miloo Home!

Dobry początek dnia 

Nie każdy jest skowronkiem lubiącym wstawać skoro świt. Dla niektórych poranna pobudka jest nie lada wyzwaniem, dlatego warto ją sobie wynagrodzić odrobiną przyjemności. Na początek aromatyczna kawa i pyszne śniadanie. Ciepły, pachnący masłem croissant podany na białej, porcelanowej zastawie Happy od Riviera Maison – taki duet ucieszy nie tylko podniebienie, ale i oko. Proste formy talerzy i miseczek, wykończone minimalistycznymi napisami niosącymi pozytywne przesłanie, sprawiają, że uśmiech sam pojawia się na twarzy. Nie może być inaczej, gdy na talerzyku pełnym chrupiących tostów czytamy „The best moment of the day”, a na brzegu miseczki z owsianką „This makes me happy”. Bo czy może być coś milszego niż pobudzająca woń kawy i świeżego pieczywa podanego na pięknej ceramice? Pozostaje tylko pytanie, co zrobić z tak cudownie rozpoczętym dniem?

 

Pielęgnuj piękne wspomnienia

Miniony rok obszedł się z nami mało delikatnie, a o towarzyszących mu złych emocjach nadal trudno zapomnieć. Pozwólmy im jednak wyblaknąć, pielęgnując te wspomnienia, które przynoszą ukojenie. Niezapomniane wakacje nad morzem, rodzinne spotkanie przy wigilijnym stole czy niezobowiązujący wypad do ulubionej restauracji – uwiecznione za pomocą telefonów fotografie zasługują na wywołanie i odpowiednią oprawę. Aby każdego dnia móc przywoływać budzące uśmiech chwile spędzone wspólnie z bliskimi tak wykonane zdjęcia wydrukujmy i umieśćmy w oryginalnych ramkach (np. tych z kolekcji Riviera Maison dostępnych w salonach Miloo Home). Srebrne oprawy z eleganckim kołem do zawieszenia na atłasowej wstążce będą urokliwą ozdobą ściany salonu lub częścią rodzinnej galerii witającej nas tuż po wejściu do domu. Pomysłem na wyeksponowanie nie tylko fotografii, ale i najbardziej cennych pamiątek będzie wisząca gablota, w której umieścimy bliskie sercu przedmioty przypominające o narodzinach dziecka czy dniu ślubu – maleńkie, pierwsze skarpetki lub liścik z gratulacjami. A te z drobiazgów, którymi nie chcemy się dzielić z nikim innym schowajmy w uroczych pudełeczkach lub koszyczkach i wyciągajmy zawsze wtedy, gdy poczujemy, że dopada nas, niekoniecznie jesienna, chandra.

 

Miej czas dla siebie

Ciągle żyjąc w biegu i starając się sprostać obowiązkom zawodowym i tym, czekającym na nas w domowym zaciszu, ciężko znaleźć nam chwilę dla siebie. Przytłoczeni liczbą zadań stajemy się nieszczęśliwi i brak nam sił do życia. A wystarczy czasami odpuścić, zatrzymać się i sprawić sobie małą przyjemność. Zamówić obiad zamiast gotować, zostawić prasowanie w kącie na rzecz dobrego filmu. Warto też zadbać o miejsce w domu, gdzie będziemy mogli spokojnie się zrelaksować. Przyda się wygodna sofa (np. Kendall marki Riviera Maison do zamówienia na www.miloohome.pl), która będzie czekać, by wpaść w jej objęcia i oddać się fascynującej lekturze. Nieodzowne okażą się lampiony i świece zapachowe wypełniające pokój magicznym blaskiem. Jeszcze tylko nastrojowa muzyka, filiżanka kawy z odrobiną czekoladowej słodyczy podanej na talerzyku Caffe Solo i już ją mamy – naszą małą, prywatną chwilę szczęścia.

 

Produkty z kolekcji Riviera Maison można znaleźć pod linkiem: https://www.miloohome.pl/marki-obce/riviera-maison.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.