Komunikaty PR

Zaprojektuj wnętrze z telewizorem Samsung The Frame i lodówką Bespoke

2024-08-06  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wystartował nowy konkurs marki Samsung, skierowany do studentów, architektów, projektantów „Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką Bespoke”. Wystarczy stworzyć projekt wnętrza z wykorzystaniem możliwości aranżacyjnych, jakie daje telewizor Samsung The Frame oraz lodówka Bespoke, opublikować wizualizację w mediach społecznościowych i wypełnić formularz konkursowy, aby wygrać profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez Szymona Brodziaka i reklamową kampanię ambasadorską.

Samsung zaprasza studentów, architektów, projektantów i wszystkie osoby, które kochają piękne wnętrza do udziału w nowym konkursie, w którym należy zaprojektować otwartą przestrzeń – kuchnię połączoną z salonem. To zdecydowanie jeden z trendów wnętrzarskich, który dominuje ostatnio w polskich mieszkaniach i domach. Wielofunkcyjne przestrzenie pozwalają na maksymalne wykorzystanie dostępnej powierzchni oraz umożliwiają płynne przejścia między pomieszczeniami, natomiast ich aranżacja musi zawierać wspólny motyw, żeby całość była spójna i harmonijna.

Zadanie konkursowe

Uczestnicy konkursu mają za zadanie stworzenie projektu koncepcyjnego wnętrz z wykorzystaniem telewizora Samsung The Frame oraz lodówki Bespoke, przy czym na każdej wizualizacji muszą być widoczne wskazane produkty marki Samsung. Obydwa produkty dają możliwość personalizacji więc twórcy będą mieli duże pole do kreatywnych rozwiązań.

Ekran telewizora należy wypełnić dowolnym dziełem sztuki w passe-partou z bazy dzieł, które znajdują się na stronie konkursowej konkursarchitekci.pl w zakładce ,,Materiały do pobrania i wskazówki”. Dodatkowo można skorzystać także z możliwości przedstawiania różnych wymiennych ramek, które znajdziemy w tym samym miejscu.

Następnie należy opublikować pracę we własnych mediach społecznościowych (na Facebooku lub Instagramie) oraz dodać dedykowane dla konkursu oznaczenia #theframe, #samsungbespoke, #zadaniekonkursowe i #KonkursSamsung. Ostatnim krokiem jest zgłoszenie projektu, poprzez wgranie maksymalnie 3 plików (do 10 MB jeden) na dedykowanej platformie konkursarchiteki.pl i wypełnienie krótkiego formularza. Każdy uczestnik może zgłosić nieograniczoną liczbę prac. Termin składania prac: 23.09.2024 r.

Jury

Nadesłane projekty oceni grono Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny aranżacji wnętrz oraz przedstawiciele mediów branżowych. Wśród nich odnajdziemy takie nazwiska jak: arch. Jan Sikora  (Sikora Wnętrza, ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhert (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (Jacek Tryc-wnętrza), Szymon Hanczar (hanczar studio, ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. MAGAZIF), Wojciech Trzcionka (red. nacz. DesignAlive), arch. Julia Kilczewska (laureatka zeszłorocznej edycji konkursu na projekt wnętrza z telewizorem Samsung The Frame, autorka wizualizacji wnętrza na plakacie obecnej edycji) oraz z ramienia Organizatora Samsung Polska Dorota Rek i Paweł Dąbrowa.

Jury wyłoni zwycięskie projekty do 9 października 2024 roku, zaś zakończenie konkursu i oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się 11 października roku podczas webinaru OKK! design.

Nagrody

Na laureata konkursu czeka niesamowita nagroda główna. To portretowa sesja fotograficzna w wykonaniu samego Szymona Brodziaka – mistrza fotografii czarno-białej, laureata wielu prestiżowych nagród na całym świecie, który na co dzień fotografuje gwiazdy filmowe i celebrytów. I choć Szymona Brodziaka nie trzeba nikomu przedstawiać, warto nadmienić, że jest on najmłodszym artystą, którego prace zostały wystawione w Muzeum Fotografii – Fundacji Helmuta Newtona w Berlinie. Podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, uznany za najlepszego na świecie fotografa czarno-białych kampanii reklamowych przez jury FashionTV Photographers Awards (2013), a w 2019 roku zdobył 1.miejsce w konkursie World’s Top 10 Black & White Photographers 2019 by One Eyeland. Został też wyróżniony nagrodą Johnnie Walker Keep Walking Award za ciągłe urzeczywistnianie swoich marzeń oraz pasję wyznaczania nowych ścieżek w poszukiwaniu piękna.

To jednak nie koniec! Laureat konkursu wygra również kampanię ambasadorską w mediach o ogólnopolskim zasięgu, w tym publikacje zwycięskiej pracy w takich magazynach, jak Forbes, Vouge Living, Elle Decoration, Czas na Wnętrze czy LABEL MAGAZINE oraz wywiad opublikowany wraz ze zdjęciem portretowym wykonanym przez Szymona Brodziaka. Organizator przewidział również trzy wyróżnienia w postaci  konsultacji wizerunkowych wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzonych przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji - OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych, promujące laureata i jego pracę konkursową. Łączna suma wszystkich nagród wynosi ponad 100 000 zł.

Regulamin konkursu, szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowania projektu oraz materiały niezbędne do przygotowania wizualizacji, dostępne są na dedykowanej platformie: https://konkursarchitekci.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.