Komunikaty PR

Zaprojektuj wnętrze z telewizorem Samsung The Frame i lodówką Bespoke

2024-08-06  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wystartował nowy konkurs marki Samsung, skierowany do studentów, architektów, projektantów „Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką Bespoke”. Wystarczy stworzyć projekt wnętrza z wykorzystaniem możliwości aranżacyjnych, jakie daje telewizor Samsung The Frame oraz lodówka Bespoke, opublikować wizualizację w mediach społecznościowych i wypełnić formularz konkursowy, aby wygrać profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez Szymona Brodziaka i reklamową kampanię ambasadorską.

Samsung zaprasza studentów, architektów, projektantów i wszystkie osoby, które kochają piękne wnętrza do udziału w nowym konkursie, w którym należy zaprojektować otwartą przestrzeń – kuchnię połączoną z salonem. To zdecydowanie jeden z trendów wnętrzarskich, który dominuje ostatnio w polskich mieszkaniach i domach. Wielofunkcyjne przestrzenie pozwalają na maksymalne wykorzystanie dostępnej powierzchni oraz umożliwiają płynne przejścia między pomieszczeniami, natomiast ich aranżacja musi zawierać wspólny motyw, żeby całość była spójna i harmonijna.

Zadanie konkursowe

Uczestnicy konkursu mają za zadanie stworzenie projektu koncepcyjnego wnętrz z wykorzystaniem telewizora Samsung The Frame oraz lodówki Bespoke, przy czym na każdej wizualizacji muszą być widoczne wskazane produkty marki Samsung. Obydwa produkty dają możliwość personalizacji więc twórcy będą mieli duże pole do kreatywnych rozwiązań.

Ekran telewizora należy wypełnić dowolnym dziełem sztuki w passe-partou z bazy dzieł, które znajdują się na stronie konkursowej konkursarchitekci.pl w zakładce ,,Materiały do pobrania i wskazówki”. Dodatkowo można skorzystać także z możliwości przedstawiania różnych wymiennych ramek, które znajdziemy w tym samym miejscu.

Następnie należy opublikować pracę we własnych mediach społecznościowych (na Facebooku lub Instagramie) oraz dodać dedykowane dla konkursu oznaczenia #theframe, #samsungbespoke, #zadaniekonkursowe i #KonkursSamsung. Ostatnim krokiem jest zgłoszenie projektu, poprzez wgranie maksymalnie 3 plików (do 10 MB jeden) na dedykowanej platformie konkursarchiteki.pl i wypełnienie krótkiego formularza. Każdy uczestnik może zgłosić nieograniczoną liczbę prac. Termin składania prac: 23.09.2024 r.

Jury

Nadesłane projekty oceni grono Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny aranżacji wnętrz oraz przedstawiciele mediów branżowych. Wśród nich odnajdziemy takie nazwiska jak: arch. Jan Sikora  (Sikora Wnętrza, ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhert (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (Jacek Tryc-wnętrza), Szymon Hanczar (hanczar studio, ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. MAGAZIF), Wojciech Trzcionka (red. nacz. DesignAlive), arch. Julia Kilczewska (laureatka zeszłorocznej edycji konkursu na projekt wnętrza z telewizorem Samsung The Frame, autorka wizualizacji wnętrza na plakacie obecnej edycji) oraz z ramienia Organizatora Samsung Polska Dorota Rek i Paweł Dąbrowa.

Jury wyłoni zwycięskie projekty do 9 października 2024 roku, zaś zakończenie konkursu i oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się 11 października roku podczas webinaru OKK! design.

Nagrody

Na laureata konkursu czeka niesamowita nagroda główna. To portretowa sesja fotograficzna w wykonaniu samego Szymona Brodziaka – mistrza fotografii czarno-białej, laureata wielu prestiżowych nagród na całym świecie, który na co dzień fotografuje gwiazdy filmowe i celebrytów. I choć Szymona Brodziaka nie trzeba nikomu przedstawiać, warto nadmienić, że jest on najmłodszym artystą, którego prace zostały wystawione w Muzeum Fotografii – Fundacji Helmuta Newtona w Berlinie. Podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, uznany za najlepszego na świecie fotografa czarno-białych kampanii reklamowych przez jury FashionTV Photographers Awards (2013), a w 2019 roku zdobył 1.miejsce w konkursie World’s Top 10 Black & White Photographers 2019 by One Eyeland. Został też wyróżniony nagrodą Johnnie Walker Keep Walking Award za ciągłe urzeczywistnianie swoich marzeń oraz pasję wyznaczania nowych ścieżek w poszukiwaniu piękna.

To jednak nie koniec! Laureat konkursu wygra również kampanię ambasadorską w mediach o ogólnopolskim zasięgu, w tym publikacje zwycięskiej pracy w takich magazynach, jak Forbes, Vouge Living, Elle Decoration, Czas na Wnętrze czy LABEL MAGAZINE oraz wywiad opublikowany wraz ze zdjęciem portretowym wykonanym przez Szymona Brodziaka. Organizator przewidział również trzy wyróżnienia w postaci  konsultacji wizerunkowych wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzonych przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji - OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych, promujące laureata i jego pracę konkursową. Łączna suma wszystkich nagród wynosi ponad 100 000 zł.

Regulamin konkursu, szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowania projektu oraz materiały niezbędne do przygotowania wizualizacji, dostępne są na dedykowanej platformie: https://konkursarchitekci.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.