Komunikaty PR

Zaproś wiosnę do domu ze szkłem Krosna

2021-04-01  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt

Arkadiusz Kaczanowski
Home Sweet Home PR

Łowicka 51
02-535 Warszawa
arek|designbiznes.pl| |arek|designbiznes.pl
+48503355998
www.hshpr.pl
Do pobrania zdjęcia ( 1.27 MB )

Chociaż kalendarzowa wiosna już miłościwie nam nastała, to wyglądając przez okno czasami trudno w to uwierzyć. Może bukiety kwiatów, którymi udekorujemy nasz dom, przyspieszą jej nadejście? Gdy myślimy o kwiatach ciętych, od razu zastanawiamy się nad wazonem, w którym je umieścimy. W jakim będą prezentowały się najlepiej? Pękatym, strzelistym, kryształowym? W wyborze tego odpowiedniego, który podkreśli urodę bukietu, doradzi Wam polski producent szkła marka Krosno Glass.

Tulipany i żonkile to najbardziej wiosenne z kwiatów. Jako pierwsze pojawiają się na ulicznych straganach. Czasem jeszcze prószy na nie marcowy śnieg. Sprzedaje się je w pęczkach po 10, 20 sztuk. Najpiękniej wyglądają ułożone w swobodne bukiety niczym nieudekorowane czasem zestawione z gałązkami bazi. Takie bukiety muszą mieć stabilne wsparcie. Najlepiej sprawdzą się dla nich przysadziste, okrągłe wazony.

Do wiosennych naręczy żonkili i tulipanów, styliści współpracujący z marką Krosno Glass polecają ręcznie formowaną bolę z kolekcji Horizon. Jest wyjątkowa – zielona z zewnątrz, biała w środku. Jej zielony kolor powtarza barwę liści pierwszych w tym roku tulipanów. Kolejnym kolorowym szkłem od marki Krosno Glass polecanym na wiosenne kwiaty cięte jest nowa kolekcja Latitude. Delikatny zielony odcień szkła podkreśla piękno żywych kwiatów, a oryginalna forma, przełamując klasyczny kształt, dodaje wnętrzu świeżości i nowoczesności. Kolekcja ta składa się z trzech wielkości wazonów w delikatnej zieleni lub przezroczystych: mają od 18 do 28 cm wysokości. Dobrze wyglądają solo i zestawione ze sobą.

Jeśli kochacie białe kwiaty, zwróćcie uwagę na magiczne, hipnotyzujące przenikającymi się kolorami szkło limitowanej serii Molto, w kolekcji wazonów Symphony. Dostępne są ich dwa modele: pękaty, niższy - o wysokości 20 cm i smuklejszy, wyższy o 10 cm. Wazony są tak dekoracyjne, że równie pięknie, jak bukiet kwiatów, będzie w nich wyglądała pojedyncza, skromna gałązka. Przeglądając nowości firmy Krosno, zauważamy bogactwo kolorów i wzorów. Miłośnicy minimalizmu z pewnością zachwycą się designerskimi, pastelowymi modelami z kolekcji Sakred by Karim Rashid. Na uwagę zasługuje też białe, brązowe i szaroniebieskie szkło fantazyjnych wazonów z kolekcji Twist i Twister, a także asymetryczne i geometryczne wazony szczególnie polecane do współczesnych wnętrz.

Wśród propozycji marki znajdziemy także formowane ręcznie idealnie przezroczyste wazony, takie, do jakich przez lata przyzwyczaiło nas Krosno Glass. W nich każde kwiaty wyglądają klasycznie i elegancko. Do długich kwiatów o ciężkich pąkach (np. do lilii) poleca się wazony o kształcie litery V lub w formie walca, np. wazony z kolekcji Home & Living ozdobione załamującym światło optykiem. Właśnie w tej kolekcji znajdziemy specjalny wazon do tulipanów (pod taką nazwą znajdziecie go na stronie producenta) Ma rozchylany ku górze kształt i 24 cm wysokości. To dobre rozwiązanie na stół, bo naczynie jest bardzo stabilne i nie ma obawy, że podczas sięgania po pieczywo, niechcący potrącone przewróci się na półmisek.

Przezroczyste szkło daje nieograniczone możliwości aranżacyjne florystycznych kompozycji. Wiosna to czas budzącej się do życia przyrody. Jak najbardziej na miejscu jest więc pokazywanie korzonków i cebulek wiosennych roślin. Przezroczyste szkło nam to umożliwia. Tutaj puśćmy wodzę fantazji – kształt kieliszków do koniaku jest jakby stworzony do ekspozycji hiacyntów, a krzaczek bukszpanu cudownie przypominać nam będzie o wiośnie w wazonie z kolekcji Elite.

Czasem piękna forma, idealnie przezroczyste formowane szkło i pojedynczy kwiat lub gałązka wystarczą, by efekt był oszałamiający. Wazony na jeden kwiat są zwykle wysokie i mają małą średnicę, by dobrze podtrzymywać łodygę. Dla amatorów oszczędnych w formie dekoracji kwiatowych firma Krosno przygotowała wazon Legend na jeden kwiat oraz wazony-tuby o niewielkiej średnicy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.