Zaproś wiosnę do domu ze szkłem Krosna

Arkadiusz Kaczanowski
Home Sweet Home PR
Łowicka 51
02-535 Warszawa
arek|designbiznes.pl| |arek|designbiznes.pl
+48503355998
www.hshpr.pl
Chociaż kalendarzowa wiosna już miłościwie nam nastała, to wyglądając przez okno czasami trudno w to uwierzyć. Może bukiety kwiatów, którymi udekorujemy nasz dom, przyspieszą jej nadejście? Gdy myślimy o kwiatach ciętych, od razu zastanawiamy się nad wazonem, w którym je umieścimy. W jakim będą prezentowały się najlepiej? Pękatym, strzelistym, kryształowym? W wyborze tego odpowiedniego, który podkreśli urodę bukietu, doradzi Wam polski producent szkła marka Krosno Glass.
Tulipany i żonkile to najbardziej wiosenne z kwiatów. Jako pierwsze pojawiają się na ulicznych straganach. Czasem jeszcze prószy na nie marcowy śnieg. Sprzedaje się je w pęczkach po 10, 20 sztuk. Najpiękniej wyglądają ułożone w swobodne bukiety niczym nieudekorowane czasem zestawione z gałązkami bazi. Takie bukiety muszą mieć stabilne wsparcie. Najlepiej sprawdzą się dla nich przysadziste, okrągłe wazony.
Do wiosennych naręczy żonkili i tulipanów, styliści współpracujący z marką Krosno Glass polecają ręcznie formowaną bolę z kolekcji Horizon. Jest wyjątkowa – zielona z zewnątrz, biała w środku. Jej zielony kolor powtarza barwę liści pierwszych w tym roku tulipanów. Kolejnym kolorowym szkłem od marki Krosno Glass polecanym na wiosenne kwiaty cięte jest nowa kolekcja Latitude. Delikatny zielony odcień szkła podkreśla piękno żywych kwiatów, a oryginalna forma, przełamując klasyczny kształt, dodaje wnętrzu świeżości i nowoczesności. Kolekcja ta składa się z trzech wielkości wazonów w delikatnej zieleni lub przezroczystych: mają od 18 do 28 cm wysokości. Dobrze wyglądają solo i zestawione ze sobą.
Jeśli kochacie białe kwiaty, zwróćcie uwagę na magiczne, hipnotyzujące przenikającymi się kolorami szkło limitowanej serii Molto, w kolekcji wazonów Symphony. Dostępne są ich dwa modele: pękaty, niższy - o wysokości 20 cm i smuklejszy, wyższy o 10 cm. Wazony są tak dekoracyjne, że równie pięknie, jak bukiet kwiatów, będzie w nich wyglądała pojedyncza, skromna gałązka. Przeglądając nowości firmy Krosno, zauważamy bogactwo kolorów i wzorów. Miłośnicy minimalizmu z pewnością zachwycą się designerskimi, pastelowymi modelami z kolekcji Sakred by Karim Rashid. Na uwagę zasługuje też białe, brązowe i szaroniebieskie szkło fantazyjnych wazonów z kolekcji Twist i Twister, a także asymetryczne i geometryczne wazony szczególnie polecane do współczesnych wnętrz.
Wśród propozycji marki znajdziemy także formowane ręcznie idealnie przezroczyste wazony, takie, do jakich przez lata przyzwyczaiło nas Krosno Glass. W nich każde kwiaty wyglądają klasycznie i elegancko. Do długich kwiatów o ciężkich pąkach (np. do lilii) poleca się wazony o kształcie litery V lub w formie walca, np. wazony z kolekcji Home & Living ozdobione załamującym światło optykiem. Właśnie w tej kolekcji znajdziemy specjalny wazon do tulipanów (pod taką nazwą znajdziecie go na stronie producenta) Ma rozchylany ku górze kształt i 24 cm wysokości. To dobre rozwiązanie na stół, bo naczynie jest bardzo stabilne i nie ma obawy, że podczas sięgania po pieczywo, niechcący potrącone przewróci się na półmisek.
Przezroczyste szkło daje nieograniczone możliwości aranżacyjne florystycznych kompozycji. Wiosna to czas budzącej się do życia przyrody. Jak najbardziej na miejscu jest więc pokazywanie korzonków i cebulek wiosennych roślin. Przezroczyste szkło nam to umożliwia. Tutaj puśćmy wodzę fantazji – kształt kieliszków do koniaku jest jakby stworzony do ekspozycji hiacyntów, a krzaczek bukszpanu cudownie przypominać nam będzie o wiośnie w wazonie z kolekcji Elite.
Czasem piękna forma, idealnie przezroczyste formowane szkło i pojedynczy kwiat lub gałązka wystarczą, by efekt był oszałamiający. Wazony na jeden kwiat są zwykle wysokie i mają małą średnicę, by dobrze podtrzymywać łodygę. Dla amatorów oszczędnych w formie dekoracji kwiatowych firma Krosno przygotowała wazon Legend na jeden kwiat oraz wazony-tuby o niewielkiej średnicy.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.