Zawsze w dobrym świetle. Wybierz oświetlenie do swego wnętrza z Luminosferą
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Kinkiety czy żyrandol? Nowoczesne czy klasyczne? Z ciepłą czy zimną barwą światła? To pytania, które często zadajemy sobie przed wyborem oświetlenia do wnętrz. Na wszystkie nasze wątpliwości odpowiedzą eksperci z salonu Luminosfera, gdzie na ponad 800 mkw odnajdziemy ekspozycje oświetlenia na każdą kieszeń.
Wybór oświetlenia do wnętrz wcale nie jest taką prostą sprawą. Wie o tym każdy, kto choć raz zmierzył się z tym wyzwaniem. I nie chodzi tu jedynie o wybór konkretnych modeli lamp, które wpiszą się w stylistykę pomieszczenia, ale też szereg kwestii technicznych. Dlatego wybierając oświetlenie do domu najlepiej zaufać specjalistom z wieloletnim doświadczeniem, takim jak eksperci z salonu Luminosfera. Oferuje on nie tylko kompleksową obsługę klienta – od doboru oświetlenia, przez realizację zamówienia, aż po jego odbiór i ewentualny montaż. Profesjonalne biuro projektowe, funkcjonujące w ramach salonu, zajmie się także wszelkimi obliczeniami i ustalonymi normami w doborze właściwego oświetlenia.
Pełen profesjonalizm, który wyróżnia salon Luminosfera idzie w parze w bogatą ofertą oświetlenia. Na jego imponującej powierzchni odnajdziemy ekspozycje polskich i zagranicznych marek. Stąd obok ikon światowego designu, takich jak Fontana Arte, Martinelli Luce, Flos, czy Oluce, znajdziemy też marki niszowe oraz popularnych producentów oświetlenia z rodzimego rynku. Podążając za aktualnymi trendami, salon ciągle bowiem poszerza swój asortyment o takie marki jak np. Vibia, Lasvit, Armoas, Aqorm, Labra i New Works, Lee Broom, Forestier, czy Marset.
Tak bogata oferta przekłada się również na różnorodność stylistyczną. Znajdziemy tu rozwiązania do wnętrz nowoczesnych, klasycznych, loftowych, a nawet retro. Od tradycyjnych kryształowych żyrandoli, przez ikony europejskiego designu lat 50-tych i 60-tych, po tegoroczne nowości, polski design i oświetlenie architektoniczne. Dodatkowo bogata oferta, obejmująca szeroki asortyment, zróżnicowana jest także cenowo. Dzięki temu, każdy odnajdzie tu wymarzone oświetlenie w budżecie, którym dysponuje. Luminosfera wychodzi bowiem naprzeciw różnorodności gustów i upodobań, umożliwiając pełną personalizację wnętrza. Co więcej, dostarcza także oświetlenie architektoniczne dedykowane do przestrzeni publicznych. W portfolio salonu odnajdziemy tak spektakularne realizacje, jak pomnik Chopina w Łazienkach, ale też pięknie doświetlone fasady zabytkowych budynków, szkół i przedszkoli.
To jednak nie wszystko. W salonie marki znajdziemy również niezbędny osprzęt oświetleniowy oraz systemy inteligentnego zarządzania oświetleniem, które pozwalają efektywnie zarządzać światłem w całym domu przez tablet czy smartfon. Wszystko to po to, by zagwarantować profesjonalnie i kompleksowo usługi dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę Luminosfery: https://luminosfera.pl

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.