Komunikaty PR

Zbliża się długo wyczekiwany warszawski Artshow

2023-11-29  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Przed nami jedno z najbardziej inspirujących wydarzeń tego sezonu. Artshow to prawdziwa uczta dla zmysłów, podczas której swoje dzieła zaprezentują najciekawsi polscy artyści. Setki unikalnych, idealnych na prezent obiektów sztuki i kolekcjonerskiego designu będzie można kupić 9 i 10 grudnia 2023 r. przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Szukając wymarzonego prezentu, mamy niepowtarzalną szansę wygrać roczną jazdę nowym Lexusem LBX.

Wśród wystawiających się artystów znajdują się takie nazwiska jak Rafał Olbiński, Joanna Sarapata, Piotr Czajkowski, Marek Okrassa, Anna Zalewska, Bovska i Oskar Zięta. Wydarzenie zgromadzi setki obrazów, rzeźb, grafik, fotografii oraz unikalnych dzieł designu, tworząc fascynującą przestrzeń dla miłośników sztuki i tych, którzy szukają oryginalnych prezentów świątecznych.

Główna wystawa Artshow zajmie 38 pokoi na trzech piętrach Kamienicy Karskich. Na piętrze trzecim, poza główną wystawą usytuowana będzie strefa „Art & Gift”, gdzie artyści pokażą mniejsze i tańsze formaty swoich prac. 9 grudnia od 10:00 rozpocznie się tam premierowa sprzedaż poduszek z limitowanej kolekcji „Łempicka” firmy Vitkacy. Do ekskluzywnych poduszek z motywami obrazów Tamary Łempickiej dołączone będą certyfikaty podpisane własnoręcznie przez Marisę de Lempicką, prawnuczkę słynnej polskiej malarki.

– Na Artshow zapraszamy wszystkich: początkujących entuzjastów sztuki, wytrawnych kolekcjonerów i osoby, które po prostu szukają niepowtarzalnych upominków. Zaprezentujemy prace ponad 150 twórców, zarówno tych uznanych, jak i młodych talentów. Dzieła sztuki wykonane w różnych stylach, technikach, formatach i cenach. Wybór będzie ogromny, a strefa prezentów i konkurs jeszcze go powiększą. Z tegorocznego Artshow z pewnością nikt nie wyjdzie z pustymi rękami – zapewnia Ewa Mierzejewska, twórczyni i główna organizatorka wydarzenia.

Jednym z głównych punktów grudniowego Artshow będzie konkurs na najciekawszy post instagramowy z wydarzenia, który zapewni dodatkową dawkę emocji i szansę na wyjątkowe nagrody. Zwycięzca otrzyma voucher na wynajem najnowszego modelu Lexus LBX, oferując możliwość korzystania z tego luksusowego pojazdu przez cały rok. Nagrodę ufundowała firma Lexus Warszawa Wola. Kolejne nagrody w konkursie to dzieła sztuki i kolekcjonerskiego designu, podarowane przez samych twórców: oryginalny rysunek Bovskiej, olejny obraz Martyny Łuszczyńskiej, unikatowa lampa projektu duetu Dérive oraz kultowy wazon „Karava” Oskara Zięty.

Partnerami grudniowej edycji Artshow są: Lexus Warszawa Wola, Laufen Polska, LABRA, JUNG, Domoteka, Benjamin Moore, Muraspec, GRODA

Patroni medialni: Wprost, Archisnob, Czas na Wnętrze, designteka.pl, Label, Magazif, Whitemad, Murator, Architektura, Urządzamy, Nowy Magazyn, Wnętrza Domów

Więcej: artshowevents.pl

Kamienica Karskich, ul. Wiejska 19, Warszawa

9 i 10 grudnia 2023 r.

Godziny otwarcia: 10:00-20:00

Bilety dostępne na miejscu w dniu wydarzenia oraz online na stronie artshowevents.pl, w aplikacji Going, na stronach goingapp.pl i empikbilety.pl oraz w salonach Empik na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.