Zbliża się długo wyczekiwany warszawski Artshow
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Przed nami jedno z najbardziej inspirujących wydarzeń tego sezonu. Artshow to prawdziwa uczta dla zmysłów, podczas której swoje dzieła zaprezentują najciekawsi polscy artyści. Setki unikalnych, idealnych na prezent obiektów sztuki i kolekcjonerskiego designu będzie można kupić 9 i 10 grudnia 2023 r. przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Szukając wymarzonego prezentu, mamy niepowtarzalną szansę wygrać roczną jazdę nowym Lexusem LBX.
Wśród wystawiających się artystów znajdują się takie nazwiska jak Rafał Olbiński, Joanna Sarapata, Piotr Czajkowski, Marek Okrassa, Anna Zalewska, Bovska i Oskar Zięta. Wydarzenie zgromadzi setki obrazów, rzeźb, grafik, fotografii oraz unikalnych dzieł designu, tworząc fascynującą przestrzeń dla miłośników sztuki i tych, którzy szukają oryginalnych prezentów świątecznych.
Główna wystawa Artshow zajmie 38 pokoi na trzech piętrach Kamienicy Karskich. Na piętrze trzecim, poza główną wystawą usytuowana będzie strefa „Art & Gift”, gdzie artyści pokażą mniejsze i tańsze formaty swoich prac. 9 grudnia od 10:00 rozpocznie się tam premierowa sprzedaż poduszek z limitowanej kolekcji „Łempicka” firmy Vitkacy. Do ekskluzywnych poduszek z motywami obrazów Tamary Łempickiej dołączone będą certyfikaty podpisane własnoręcznie przez Marisę de Lempicką, prawnuczkę słynnej polskiej malarki.
– Na Artshow zapraszamy wszystkich: początkujących entuzjastów sztuki, wytrawnych kolekcjonerów i osoby, które po prostu szukają niepowtarzalnych upominków. Zaprezentujemy prace ponad 150 twórców, zarówno tych uznanych, jak i młodych talentów. Dzieła sztuki wykonane w różnych stylach, technikach, formatach i cenach. Wybór będzie ogromny, a strefa prezentów i konkurs jeszcze go powiększą. Z tegorocznego Artshow z pewnością nikt nie wyjdzie z pustymi rękami – zapewnia Ewa Mierzejewska, twórczyni i główna organizatorka wydarzenia.
Jednym z głównych punktów grudniowego Artshow będzie konkurs na najciekawszy post instagramowy z wydarzenia, który zapewni dodatkową dawkę emocji i szansę na wyjątkowe nagrody. Zwycięzca otrzyma voucher na wynajem najnowszego modelu Lexus LBX, oferując możliwość korzystania z tego luksusowego pojazdu przez cały rok. Nagrodę ufundowała firma Lexus Warszawa Wola. Kolejne nagrody w konkursie to dzieła sztuki i kolekcjonerskiego designu, podarowane przez samych twórców: oryginalny rysunek Bovskiej, olejny obraz Martyny Łuszczyńskiej, unikatowa lampa projektu duetu Dérive oraz kultowy wazon „Karava” Oskara Zięty.
Partnerami grudniowej edycji Artshow są: Lexus Warszawa Wola, Laufen Polska, LABRA, JUNG, Domoteka, Benjamin Moore, Muraspec, GRODA
Patroni medialni: Wprost, Archisnob, Czas na Wnętrze, designteka.pl, Label, Magazif, Whitemad, Murator, Architektura, Urządzamy, Nowy Magazyn, Wnętrza Domów
Więcej: artshowevents.pl
Kamienica Karskich, ul. Wiejska 19, Warszawa
9 i 10 grudnia 2023 r.
Godziny otwarcia: 10:00-20:00
Bilety dostępne na miejscu w dniu wydarzenia oraz online na stronie artshowevents.pl, w aplikacji Going, na stronach goingapp.pl i empikbilety.pl oraz w salonach Empik na terenie całego kraju.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.