Domoteka działa aktywnie mimo ograniczeń
Trudne, nietypowe warunki wymagają niestandardowego podejścia – doskonale wie to Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka. W obecnej sytuacji maksymalnie wykorzystuje swój potencjał zarówno stacjonarnie, jak i w świecie wirtualnym. Z uwagi na to, że zgodnie z obowiązującymi regulacjami rządowymi do 27 listopada jedynie część sklepów może prowadzić tradycyjną działalność, kluczową rolę odgrywają aktywności online. A tych jest dużo!
Na początek dobra wiadomość dla miłośników tradycyjnych zakupów – Domoteka nadal do siebie zaprasza! Obecnie klienci mogą odwiedzić następujące sklepy: Akademia Harmonika, Aleotti, Bodo, Comitor, Mise, Retrocegła (showroom), Selene Materace (showroom), Top Kolor i VOX Podłogi. Pozostałe pracują zdalnie, nadal oferując klientom pełną obsługę. Od 28 listopada Domoteka wraca do standardowego funkcjonowania – wszystkie sklepy stacjonarne będą otwarte. Dzięki temu klienci mogą ponownie spotkać się z najlepszym designem nie tylko przed ekranem komputera.
Zakupy i poradnictwo w świecie wirtualnym
Większość najemców Domoteki nie ma obecnie możliwości prowadzenia stacjonarnej sprzedaży. W związku z ich trudną sytuacją Domoteka podjęła stosowne działania, które mają służyć dla nich wsparciem. Dostosowanie się do nowych warunków to również wyjście naprzeciw potrzebom klientów. Domoteka nie tylko oferuje funkcjonalne, świetnie zaprojektowane meble i inne produkty do wyposażenia wnętrz, lecz także stale służy cennymi poradami. Klienci mogą więc zdalnie kontaktować się z najemcami i ekspertami wybranych salonów, a także korzystać tą drogą ze wskazówek m.in. w zakresie doboru idealnych mebli oraz wyposażenia wnętrz. Dodatkowym wsparciem jest też blog z treściami poradnikowymi i inspirującymi wskazówkami aranżacyjnymi. Baza tekstów jest stale uzupełniana i dostępna pod adresem: https://domoteka.pl/domoteka-blog/
Domoteka zaprasza również na odbywające się cyklicznie webinary Domodesign, które wystartowały już w październiku. Pozwalają one lepiej poznać asortyment salonów Domoteki w poszczególnych kategoriach. Wszystkie spotkania prowadzone są przez architektów wnętrz: Martynę Banaszczuk oraz Ewelinę Białobrzewską (ekspertów programu Pomagamy Urządzać). Każdy z webinarów (trwający ok. 1,5 h) dotyczy konkretnego pomieszczenia lub tematu, dostarczając wiedzę w zakresie oferty Domoteki oraz najważniejszych zasad projektowych. Do tej pory odbyły się już webinary związane z kuchnią, salonem, sypialnią, łazienką oraz zasadami home stagingu. Informacji o kolejnych odsłonach cyklu warto na bieżąco wypatrywać na Facebooku Domoteki: https://www.facebook.com/domoteka.warszawa
Aktywna działalność online idzie też w parze z ciekawymi promocjami z okazji zbliżającego się Black Friday, a także sezonu przedświątecznego. Dobre przykłady? Do 30 listopada można korzystać z rabatu 20% w Ernestrust, do 30% w Alabaster Gallery i nawet do 50% w DlaSpania i Eccelent Meble. Swoje atrakcyjne oferty przygotowały też takie sklepy, jak m.in. Livingroom, Aksonometria, Mościccy czy Meblik. Więcej informacji o promocjach znajduje się na stronie: https://domoteka.pl/promocje/
Innowacyjne narzędzia 3D
Doskonałym wsparciem dla klientów w zakupach online jest też specjalne narzędzie 3D działające od wiosny. Jest ono proste i funkcjonalne, a co ważne, pozwala się wcielić w rolę projektanta wnętrz. Meble z oferty Domoteki można włączyć w aranżację domu, mieszkania czy biura, tak aby sprawdzić, jak prezentują się w danej przestrzeni i czy pasują do niej kolorystycznie. Wystarczy wejść na stronę Domoteki i wybrać produkt. Narzędzie 3D jest dostępne na telefonach z systemami Android oraz iOS. Oprócz tego klienci mogą wybrać się na wirtualny spacer po Domotece oraz wybranych salonach (https://domoteka.pl/strefa-3d/).
Mimo trudnej sytuacji i ograniczeń Domoteka nie spoczęła na laurach, a wręcz przeciwnie – maksymalnie oraz kreatywnie wykorzystuje możliwości, jakie zapewniają m.in. narzędzia online. Dzięki temu klienci nadal mogą robić zakupy, a także korzystać z cennych porad w zakresie aranżowania wnętrz.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.