Domowe ciasta, świąteczna atmosfera i atrakcje dla najmłodszych. Zimowa oferta w
Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas w roku, kiedy możemy odsunąć na bok szarą codzienność i cieszyć się czasem spędzonym z bliskimi. Kawiarnie Green Caffè Nero przygotowały dla klientów świąteczną ofertę napojów, przekąsek i domowych wypieków, ulubione ciasta będzie można także zamówić w całości na Święta. W lokalach pojawią się świąteczne dekoracje i atrakcyjne zestawy prezentowe, a na użytkowników aplikacji Green Caffè Nero czeka kalendarz adwentowy z wieloma promocjami. Już 5 grudnia w wybranych kawiarniach organizowane będą atrakcje dla najmłodszych z okazji Mikołajek. Okres świąteczny sprzyja także działaniom charytatywnym, dlatego do każdej kawy kupionej przez Frisco.pl sieć kawiarni przekaże drugą do banku żywności.
Jak co roku sieć kawiarni Green Caffè Nero przygotowała nowe świąteczne menu, które pozwoli gościom poczuć prawdziwie świąteczny, zimowy klimat.
– W świątecznym okresie chcielibyśmy dać naszym gościom chwilę wytchnienia w naszych kawiarniach, podarować im uśmiech i odrobinę spokoju – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero – Przygotowaliśmy dla gości prawdziwie świąteczne menu – nowe ciasta, rozgrzewające kawy i zimową herbatę, która pachnie i smakuje jak grudniowe popołudnie pod kocem. Zgodnie z tradycją w kawiarniach zabrzmi świąteczna muzyka, pojawią się choinki, pudełka na prezenty i wiele innych elementów wystroju świątecznego – dodał Adam Ringer.
W świątecznej ofercie kawowej pojawiła się bestsellerowa jeżynowa latte oraz latte z czereśnią i czekoladą. Dla osób poszukujących nieco bardziej deserowych smaków świetnym wyborem będzie nowa gorąca czekolada z bitą śmietaną i pomarańczą. Do napoju goście mogą zamówić quiche z gorgonzolą lub wybraną pozycję z nowej słodkiej oferty: bezę orzechową, tort orzechowy z likierem irlandzkim, tort makowy lub tradycyjny piernik z domowymi powidłami śliwkowymi. Te kompozycje smakowe doskonale wprawią gości w świąteczny nastrój.
Chcąc wyręczyć klientów w niektórych świątecznych obowiązkach, sieć kawiarni Green Caffè Nero oferuje możliwość zakupu ulubionych domowych ciast w całości specjalnie na Święta. Zamówienia można składać w kawiarniach do 19 grudnia, a gotowe ciasta będzie można odebrać 23 lub 24 grudnia.
Z okazji Mikołajek, 5 grudnia Green Caffè Nero organizuje świąteczne warsztaty dla najmłodszych. Kawiarnie odwiedzi Mikołaj, a o atrakcje dla dzieci i chwilę wytchnienia dla rodziców zadbają animatorki. Wydarzenie odbędzie w godzinach 11.00–15.00 w wybranych kawiarniach: Royal Wilanów przy ul. Klimczaka 1, CH Skorosze przy ul. Składkowskiego 4, al. Rzeczypospolitej 27, al. KEN 18 i ul. Inflanckiej 4b. Więcej informacji: wydarzenie na Facebooku „Mikołajki w Green Caffè Nero”.
Grudzień to też okres atrakcyjnych promocji, z których będą mogli skorzystać użytkownicy aplikacji Green Caffè Nero, gdzie codziennie w dniach od 1 grudnia aż do Wigilii będą pojawiać się nowe oferty w ramach kalendarza adwentowego. Kawiarnie oferują także szeroki wybór świątecznych upominków oraz bezpłatną usługę pakowania na prezent przy zakupie 3 produktów. W Warszawie otwarte zostaną także 4 punkty zewnętrzne przy kawiarniach zlokalizowanych przy Trakcie Królewskim (ul. Nowy Świat 53), przy Uniwersytecie Warszawskim (Krakowskie Przedmieście 20/22), w budynku Telimena (Krakowskie Przedmieście 27) i na Placu Zamkowym (Krakowskie Przedmieście 81).
Green Caffè Nero kontynuuje tradycję pomagania potrzebującym w okresie przedświątecznym. Tym razem w partnerstwie z supermarketem online Frisco.pl sieć wesprze banki żywności.
– Od lat angażujemy się na rzecz pomocy lokalnym społecznościom i potrzebującym i cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie naszych partnerów w tym zakresie – powiedział Adam Ringer. – W tym roku do pomocy angażujemy naszych klientów. Do każdego zakupionego poprzez Frisco.pl opakowania kawy mielonej do espresso lub metod przelewowych drugą przekażemy do banku żywności w ramach akcji „Kupując Pomagasz”, dzięki czemu wspólnie wspomożemy osoby najbardziej potrzebujące. Dziękujemy każdej osobie, która zaangażuje się w akcję – dodał Adam Ringer.
Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce
Polki mają mniej czasu na życie zawodowe
Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.