Komunikaty PR

Domowe rytuały dla skóry wrażliwej z NutraEffects od Avon

2020-05-14  |  13:25
Biuro prasowe

W Avon wierzymy, że każda z nas może cieszyć się zdrową skórą dzięki odpowiednio dobranej pielęgnacji. Z myślą o osobach podatnych na podrażnienia i zaczerwienienia, wprowadzamy nową linię dla cery wrażliwej – aby dbanie o nią stało się jeszcze łatwiejsze. Nawilżająca witamina E, szafran indyjski o właściwościach przeciwzapalnych oraz antyoksydanty zawarte w maśle shea, składają się na unikalny kompleks łagodzący, który pomaga zmniejszyć reaktywności skóry (czyli jej nadmierne reagowanie na czynniki zewnętrzne). Właściwa pielęgnacja twarzy powinna obejmować minimum trzy kroki: oczyszczenie, nawilżenie oraz odpowiadanie na indywidualne potrzeby cery. Każdy z nich zapewni NutraEffects, czyli pięć naturalnych kosmetyków stanowiących kompletny rytuał pielęgnacyjny:

  • Avon NutraEffects żel micelarny do oczyszczania twarzy – usunie makijaż i dostarczy skórze zastrzyk energii;
  • Avon NutraEffects peeling micelarny do twarzy – delikatnie oczyści naszą cerę jednocześnie zapewniając jej ochronę przed podrażnieniem;
  • Avon NutraEffects płyn micelarny – poradzi sobie 
    z zabrudzeniami i makijażem jednocześnie zapewniając doskonałe nawilżenie;
  • Avon NutraEffects krem nawilżający na dzień – zapewni komfort nawet najbardziej wrażliwej skórze;
  • Avon NutraEffects chusteczki micelarne – łączy wszystkie zalety naszego płynu micelarnego w poręcznych chusteczkach.

Formuła kosmetyków do cery wrażliwej, oparta na ekstrakcie z liści Cica, witaminie E oraz szafranie indyjskim stymuluje regenerację skóry i łagodzi podrażnienia. Ma też właściwości antyoksydacyjne 
i nawilżające co sprawia, że jest idealna nawet dla cery nadwrażliwej i reaktywnej. Dzięki #ZamawiajzDomu wszystkie kosmetyki Avon możesz zamówić z bezpieczną, bezdotykową dostawą prosto pod drzwi.

Produkty z linii NutraEffect można zamówić online u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl w cenie od 13,99 zł. Kupując produkty Avon wspierasz biznes naszych Konsultantek #AvonRazem #ZamawiajZDomu. 

 

Avon NutraEffects Żel micelarny do oczyszczania twarzy będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł

Avon NutraEffects Peeling micelarny do twarzy będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł

Avon NutraEffects Płyn micelarny będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 13,99 zł

Avon NutraEffects Krem nawilżający na dzień będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 14,99 zł

Avon NutraEffects Chusteczki micelarne będą dostępne w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł

 

 

Kontakt:

Avon Cosmetics Polska

Aleksandra Samociuk

Senior PR Lead

Phone: +48 798 215 215

e-mail: aleksandra.samociuk@avon.com

Garden of Words

Urszula Żukowska

Junior Account Manager

Phone: +48 780 049 939

e-mail: u.zukowska@gardenofwords.pl

 

 

Informacje o Avon Products Inc.

Misją Avon od ponad 130 lat jest wspieranie kobiet i utwierdzanie ich w przekonaniu, że są wspaniałe takimi, jakimi są. Firma pomaga im w wyrażania siebie, w rozwijaniu swoich kompetencji oraz 
w drodze do spełnienia zawodowego. Avon daje możliwość pracy na własnych warunkach. Ponad 200 tysięcy Polek zarabia i rozwija się zawodowo jako Ambasadorki Piękna Avon oferując wysokiej jakości kosmetyki w świetnych cenach oraz pokazując, że każdy może pozwolić sobie na luksus. Avon troszczy się również o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, realizując kampanie takie, jak Avon Kontra Rak Piersi czy Avon Kontra Przemoc.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.