Komunikaty PR

Domowe rytuały dla skóry wrażliwej z NutraEffects od Avon

2020-05-14  |  13:25
Biuro prasowe

W Avon wierzymy, że każda z nas może cieszyć się zdrową skórą dzięki odpowiednio dobranej pielęgnacji. Z myślą o osobach podatnych na podrażnienia i zaczerwienienia, wprowadzamy nową linię dla cery wrażliwej – aby dbanie o nią stało się jeszcze łatwiejsze. Nawilżająca witamina E, szafran indyjski o właściwościach przeciwzapalnych oraz antyoksydanty zawarte w maśle shea, składają się na unikalny kompleks łagodzący, który pomaga zmniejszyć reaktywności skóry (czyli jej nadmierne reagowanie na czynniki zewnętrzne). Właściwa pielęgnacja twarzy powinna obejmować minimum trzy kroki: oczyszczenie, nawilżenie oraz odpowiadanie na indywidualne potrzeby cery. Każdy z nich zapewni NutraEffects, czyli pięć naturalnych kosmetyków stanowiących kompletny rytuał pielęgnacyjny:

  • Avon NutraEffects żel micelarny do oczyszczania twarzy – usunie makijaż i dostarczy skórze zastrzyk energii;
  • Avon NutraEffects peeling micelarny do twarzy – delikatnie oczyści naszą cerę jednocześnie zapewniając jej ochronę przed podrażnieniem;
  • Avon NutraEffects płyn micelarny – poradzi sobie 
    z zabrudzeniami i makijażem jednocześnie zapewniając doskonałe nawilżenie;
  • Avon NutraEffects krem nawilżający na dzień – zapewni komfort nawet najbardziej wrażliwej skórze;
  • Avon NutraEffects chusteczki micelarne – łączy wszystkie zalety naszego płynu micelarnego w poręcznych chusteczkach.

Formuła kosmetyków do cery wrażliwej, oparta na ekstrakcie z liści Cica, witaminie E oraz szafranie indyjskim stymuluje regenerację skóry i łagodzi podrażnienia. Ma też właściwości antyoksydacyjne 
i nawilżające co sprawia, że jest idealna nawet dla cery nadwrażliwej i reaktywnej. Dzięki #ZamawiajzDomu wszystkie kosmetyki Avon możesz zamówić z bezpieczną, bezdotykową dostawą prosto pod drzwi.

Produkty z linii NutraEffect można zamówić online u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl w cenie od 13,99 zł. Kupując produkty Avon wspierasz biznes naszych Konsultantek #AvonRazem #ZamawiajZDomu. 

 

Avon NutraEffects Żel micelarny do oczyszczania twarzy będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł

Avon NutraEffects Peeling micelarny do twarzy będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł

Avon NutraEffects Płyn micelarny będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 13,99 zł

Avon NutraEffects Krem nawilżający na dzień będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 14,99 zł

Avon NutraEffects Chusteczki micelarne będą dostępne w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł

 

 

Kontakt:

Avon Cosmetics Polska

Aleksandra Samociuk

Senior PR Lead

Phone: +48 798 215 215

e-mail: aleksandra.samociuk@avon.com

Garden of Words

Urszula Żukowska

Junior Account Manager

Phone: +48 780 049 939

e-mail: u.zukowska@gardenofwords.pl

 

 

Informacje o Avon Products Inc.

Misją Avon od ponad 130 lat jest wspieranie kobiet i utwierdzanie ich w przekonaniu, że są wspaniałe takimi, jakimi są. Firma pomaga im w wyrażania siebie, w rozwijaniu swoich kompetencji oraz 
w drodze do spełnienia zawodowego. Avon daje możliwość pracy na własnych warunkach. Ponad 200 tysięcy Polek zarabia i rozwija się zawodowo jako Ambasadorki Piękna Avon oferując wysokiej jakości kosmetyki w świetnych cenach oraz pokazując, że każdy może pozwolić sobie na luksus. Avon troszczy się również o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, realizując kampanie takie, jak Avon Kontra Rak Piersi czy Avon Kontra Przemoc.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.