Domowe rytuały dla skóry wrażliwej z NutraEffects od Avon

W Avon wierzymy, że każda z nas może cieszyć się zdrową skórą dzięki odpowiednio dobranej pielęgnacji. Z myślą o osobach podatnych na podrażnienia i zaczerwienienia, wprowadzamy nową linię dla cery wrażliwej – aby dbanie o nią stało się jeszcze łatwiejsze. Nawilżająca witamina E, szafran indyjski o właściwościach przeciwzapalnych oraz antyoksydanty zawarte w maśle shea, składają się na unikalny kompleks łagodzący, który pomaga zmniejszyć reaktywności skóry (czyli jej nadmierne reagowanie na czynniki zewnętrzne). Właściwa pielęgnacja twarzy powinna obejmować minimum trzy kroki: oczyszczenie, nawilżenie oraz odpowiadanie na indywidualne potrzeby cery. Każdy z nich zapewni NutraEffects, czyli pięć naturalnych kosmetyków stanowiących kompletny rytuał pielęgnacyjny:
- Avon NutraEffects żel micelarny do oczyszczania twarzy – usunie makijaż i dostarczy skórze zastrzyk energii;
- Avon NutraEffects peeling micelarny do twarzy – delikatnie oczyści naszą cerę jednocześnie zapewniając jej ochronę przed podrażnieniem;
- Avon NutraEffects płyn micelarny – poradzi sobie
z zabrudzeniami i makijażem jednocześnie zapewniając doskonałe nawilżenie; - Avon NutraEffects krem nawilżający na dzień – zapewni komfort nawet najbardziej wrażliwej skórze;
- Avon NutraEffects chusteczki micelarne – łączy wszystkie zalety naszego płynu micelarnego w poręcznych chusteczkach.
Formuła kosmetyków do cery wrażliwej, oparta na ekstrakcie z liści Cica, witaminie E oraz szafranie indyjskim stymuluje regenerację skóry i łagodzi podrażnienia. Ma też właściwości antyoksydacyjne
i nawilżające co sprawia, że jest idealna nawet dla cery nadwrażliwej i reaktywnej. Dzięki #ZamawiajzDomu wszystkie kosmetyki Avon możesz zamówić z bezpieczną, bezdotykową dostawą prosto pod drzwi.
Produkty z linii NutraEffect można zamówić online u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl w cenie od 13,99 zł. Kupując produkty Avon wspierasz biznes naszych Konsultantek #AvonRazem #ZamawiajZDomu.
Avon NutraEffects Żel micelarny do oczyszczania twarzy będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł
Avon NutraEffects Peeling micelarny do twarzy będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł
Avon NutraEffects Płyn micelarny będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 13,99 zł
Avon NutraEffects Krem nawilżający na dzień będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 14,99 zł
Avon NutraEffects Chusteczki micelarne będą dostępne w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł
Kontakt:
Avon Cosmetics Polska Aleksandra Samociuk Senior PR Lead Phone: +48 798 215 215 e-mail: aleksandra.samociuk@avon.com | Garden of Words Urszula Żukowska Junior Account Manager Phone: +48 780 049 939 e-mail: u.zukowska@gardenofwords.pl |
Informacje o Avon Products Inc.
Misją Avon od ponad 130 lat jest wspieranie kobiet i utwierdzanie ich w przekonaniu, że są wspaniałe takimi, jakimi są. Firma pomaga im w wyrażania siebie, w rozwijaniu swoich kompetencji oraz
w drodze do spełnienia zawodowego. Avon daje możliwość pracy na własnych warunkach. Ponad 200 tysięcy Polek zarabia i rozwija się zawodowo jako Ambasadorki Piękna Avon oferując wysokiej jakości kosmetyki w świetnych cenach oraz pokazując, że każdy może pozwolić sobie na luksus. Avon troszczy się również o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, realizując kampanie takie, jak Avon Kontra Rak Piersi czy Avon Kontra Przemoc.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.