Dostawa szybka jak błyskawica. Kurierzy „Ninja Express” debiutują w Boomerangu
Magiczna różdżka? Wszechstronny robot sprzątający? Karoca? Jajko? Kurierzy Ninja Express dostarczą nawet najbardziej osobliwe przedmioty. To dostawcy od zadań specjalnych, którzy pojawią się m.in. na dryfującym po oceanie statku i w zamku czarodziejów. Serial „Ninja Express” będzie miał premierę w poniedziałek 17 stycznia o 18:00 w Boomerangu.
Animacja „Ninja Express” to krzepiące opowiastki o trzech przyjaciołach ninja, którzy mają jedną – pozornie prozaiczną – misję: dostarczyć wszystkie przesyłki. Ekipa wojowników działa nie tylko jako kurierzy, ale przede wszystkim spełniają życzenia. Kiedy tylko ktoś wypowie na głos swoje marzenie, znikąd pojawi się liścik od Kiro, Konpeki i Aki, czyli grupy Ninja Express. Obiecują w nim, że zrealizują każdą zachciankę!
W premierowych odcinkach Ninja Express rozpoczną działalność od odwiedzin na statku wikingów! Dzięki zdolności transportowania się przez specjalny portal, w mig przeniosą się na pokład statku. Kapitan Bullyson zażyczy sobie coś, dzięki czemu jego wioślarze będą wiosłować w jednym rytmie. Złośliwy dowódca nie spodziewa się jednak, że ninja zaskoczą go dostarczeniem wielkiego goryla!
W innym odcinku serialu, pewien tata zamówi konia na biegunach dla swojej córki, ale ninja dostarczą mu… drewnianego konia trojańskiego. Dostaną także zamówienie od księcia na powóz: będzie chciał wkupić się w łaski księżniczki, której przez przypadek sam zniszczy karocę. Nie spodziewa się jednak, że pojazd ninja wzbudzi u księżniczki większe zainteresowanie niż jego prezent!
Premiera „Ninja Express” już w poniedziałek 17 stycznia o 18:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 18:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.